Vauvan kiinnittyminen ja liikkuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sweet_Poison
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sweet_Poison

Uusi jäsen
08.11.2011
2
0
1
Mitä tämä on? Olen 37+5 ja sikiö todella alhaalla ja kiinnittynyt. Nyt sitten eilen huomasin, ettö sikiö vaihtanut asentoa. Aiemmin ollut selkä oikealle eteen, nyt on selkä taakse vasemmalle ja pienet osat suoraan sinne mihin ennen selkä... Onko tarjontakin muuttunut ? Miten kiinnittynyt sikiö pääsee kääntymään noin?

Mulle sanottiin aikanaan neuvolasta, että vauva on nyt tosi alhaalla, seuraavaksi kun liikkuu, tulee ulos. Kuitenkin synnärillä vielä sanoivat, ettei olekaan kiinnittynyt, pää pääsee liikkumaan vielä, mun lantiossa oli tilaa liikkua. Olin tosiaan olettanut jo viikkoja, että vauva on täysin laskeutunut ja kiinnittynyt, kun niin mulle oli kerrottu!

Ei hätää!!
vauva voi olla vaikka onkin kiinnittynyt niin sillain että työntää peppua vasemmalle tai oikealle.
"Yleisin" asento/tarjonta sikiöllä on RT1 eli pää alaspäin mutta peppu vasemmalle (potkut tuntuu
oikealla kyljellä). Mahdollista on myös että sikiö on RT2:ssa eli peppu oikealle ja näin potkut tuntuu vas.kyljellä :)
Itsellä ainakin vaihtaa "kylkeään" pää asia on se että raivotarjonta pysyy, ei se kummalla
kyljellä tykkää pötkötellä :)

Yhteistyössä