vauvan kanssa ulos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mitä olette mieltä tästä. Vauva (5kk) ei tykkää olla vaunuissa,rattaissa,turvaistuimessa,sitterissä jne. pitkää aikaa, lapsella menee hermot. Tästä syystä en ole moneen kuukauteen käynyt lapsen kanssa vaunuilemassa ulkona. Olemme päivät sisällä.
Tekeekö tämä jotain huonoa,ettei lapsi saa raitista ilmaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitä olette mieltä tästä. Vauva (5kk) ei tykkää olla vaunuissa,rattaissa,turvaistuimessa,sitterissä jne. pitkää aikaa, lapsella menee hermot. Tästä syystä en ole moneen kuukauteen käynyt lapsen kanssa vaunuilemassa ulkona. Olemme päivät sisällä.
Tekeekö tämä jotain huonoa,ettei lapsi saa raitista ilmaa?

Kyllä mä yrittäisin tossa tilanteessa vaan totuttaa sitä lasta vaunuissaoloon. Kuulostaa tosi vaikeelta ettei vois koskaan lähtee vaunuilemaan. Onko sulla vaunut nin päin että hän voi katsella sinua kun menette?

Ollaan rattaissa kokeiltu niin että näkee sieltä puita jne, jaksaa noin vartin verran, sitten hermostuu. Olen niin kade vauvoille jotka nukahtaa heti kun vaunuihin pääsevät..Pienempänä olin kyllä päivittäin vaunuilemassa, nyt on tullut jotenkin kynnys etten viitsi lähteä kun pitäisi korviketta kesken ulkoilun juottaa,että rauhottuisi. Ei siinä mitään,mutta oiskiva,että lapsikin tykkäisi ulkoilusta.
Täytyy vaan lähtee sitten sitkeesti uudestaan ulkoileen.

Yhteistyössä