Kun olin viimeisillään raskaana, alkoi lähipiiri ja neuvolakin ohjeistamaan, että vauva viedään päivittäin ulos päiväunille. Pakkasrajana -10 astetta. Oon myös lukenut asiasta jonkin verran ja tuntuu ihan, että kuulun vähemmistöön. Siis mun mielestä tuntuu ihan käsittämättömälle, että veisin vauvan ulos pakkasella tai ylipäätänsä ulos ilman valvontaa. Jos tekisin puutarhassa samalla hommia, ottaisin aurinkoa tms. niin voisin hyvin kuvitella pitäväni myös vauvaa ulkona vaunuissa.
Tähän mennessä en ole nukuttanut vauvaa ulkona. Ratkaisin asian niin, että sen sijaan käyn vaunukävelyillä
Saan itsekin liikuntaa ja raitista ilmaa sekä vauva pysyy valvonnassani. Kotona sisällä en kumminkaan kyttää vauvaa, jos hän nukkuu.
Onko muita, jotka eivät nukuta vauvaa ulkona? Entä niitä, jotka jännittivät asiaa, mutta pääsivät huolesta?
Tähän mennessä en ole nukuttanut vauvaa ulkona. Ratkaisin asian niin, että sen sijaan käyn vaunukävelyillä
Onko muita, jotka eivät nukuta vauvaa ulkona? Entä niitä, jotka jännittivät asiaa, mutta pääsivät huolesta?