Vauvan kainalot "rikki"!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ensimmäisen kanssa ongelmia...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ensimmäisen kanssa ongelmia...

Vieras
Huomasin tänään etten oo muutamaan päivään puhdistanu vauvan kainaloita ja oli sitten niistä iho kerenny hautoo vähän rikki. Neuvoja miten niitä kannattaa nyt puhdistaa? Olisko ihan vesi pumpulilapussa toimiva yhtälö?

Jos kainalot on jo rikki niin ei missään nimessä perunajauhoa koska se alkaa elään siellä, ennemmin ihan apteekin talkkia tai sitten bebhantenin sitä ohuempaa rasvaa imeytyy nopeasti.

Pesu ja hyvä kuivaus kaiken a ja o

Bebantheen imeytyy nopeasti, minä sain kaula pimut hoidettua kun tein näin.Kunnon pesu + kuivaus, ohut kerros bebahnteenia annoin imeytyä ja sitten talkkia. -tämä aamuin ja illoin niin ei mennyt kauaa kun parani täysin.

Alkuperäinen kirjoittaja lakaisukone:
Bepanthen korjaa kivasti melkein mitä vaan :wave:

Itse vannon aina bebanthenin nimeen, mutta nyt vauvalla ollut ärhäkkää ihottumaa pyllyssä ja vaikka olen bepanthenia siihen holvannut viikon, niin eipä ole paljon veikeemmäksi tullut. Perunajauhoniksiä kokeilin erittäin epäluuloisena ja sepä tepsikin. Eli suosittelen!

Minä oon puhdistanut vedellä ja kuivannut hyvin ja laittanut talkkia, ihan natusan tms merkkistä, ja hyvin on pelannut! Ja kylvyn jälkeen aina, vaikka olisi hyvässä kunnossa taipeet, niin oon talkannut.
Yksi hyvä, mikä tehoaa taipeisiin ja vaivaan kuin vaivaan on ceridal-öljy, sellaisessa pumppupullossa. Mm. kaulapoimuihin yms voi laittaa.

Yhteistyössä