V
vierailija
Vieras
Kenen "minun"? Tuon kommentin kirjoittaja on nimikentän mukaan "vierailija", niin tämänkin.Ei sit kannata luulla et ois minun kommentteja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kenen "minun"? Tuon kommentin kirjoittaja on nimikentän mukaan "vierailija", niin tämänkin.Ei sit kannata luulla et ois minun kommentteja.
No siis matkii minun tossarin käyttämiä sanoja, en kylläkään ite identifioidu mummoksi.Kenen "minun"? Tuon kommentin kirjoittaja on nimikentän mukaan "vierailija", niin tämänkin.
Oletko tämä Porvoon seisokkimummo vai miksi älähdit?Ei sit kannata luulla et ois minun kommentteja.
Kyllä noissa puhutaan nimenomaan kuvaajasta, vaikka jälkimmäisessä mainitaankin K:n lähellä olevat. Aiheena on nimenomaan kuvaaja. Vääristelet taas, kun et voi myöntää olleesi väärässä.
Pölökustaa on minun tänne tuoma, älä nyt yritä omia kaikkia sivistyssanoja.No siis matkii minun tossarin käyttämiä sanoja, en kylläkään ite identifioidu mummoksi.
Niissä puhutaan monikossa bissemiehistä, pöntit.Mulla oli kylläkin tossa aiheena Bojan.On rumaa spekulöida suuntauksilla, mutta vielä rumenpaa on tunnistella mututuntumalla tuollaisissa aiheissa!
Niissä puhutaan monikossa bissemiehistä, pöntit.
Mutta kun en puhu mistään kuvaajasta, ei kiinnosta mikään kuvaaja. Se toinen viesti on minun ja B:stä siinä puhun.Hienotunteisuudesta ja retorinen keino. Vähän niinkuin puhutaan housuista eikä housusta.
Bissepakottaja paikalla.Niissä puhutaan monikossa bissemiehistä, pöntit.
Niinpä, ja keskustelu kylläkin oli kuvaajasta meneillään.Niissä puhutaan monikossa bissemiehistä, pöntit.
Oisko pöntön väännöksiä vaikka.Mikä on pöntti?
Sen sanan siis, ettei kuulosta oudolta.Oisko pöntön väännöksiä vaikka.
Katsopa linkatut esimerkkiviestit.Bissepakottaja paikalla.
Minä en ainakaan puhu hänestä vaan Bojanista. Miksi muuten sinua haittaa kuvaajasta puhuminen, mutta näistä muista on ok puhua?Niinpä, ja keskustelu kylläkin oli kuvaajasta meneillään.
karlo kirrin pöksyistä puhutaan yksikössä "riekale" mutta muuten juuHienotunteisuudesta ja retorinen keino. Vähän niinkuin puhutaan housuista eikä housusta.
Minä katsoin ne ja kummassakaan ei viitattu millään tavoin kuvaajaan. Toisessa viestissä puhutaan monikossa ja se saattaa olla pelkkää retoriikkaa, mutta toinen viesti on Bojanista.Katsopa linkatut esimerkkiviestit.
Tärkeä tarkennus!Sen sanan siis, ettei kuulosta oudolta.
Täällä väännetään samaan aikaan kymmenestä henkilöstö kerrallaan ja jatkossa voisit lainata viestin, jotta tiedämme kenestä henkilöstä puhut.Niinpä, ja keskustelu kylläkin oli kuvaajasta meneillään.
No. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan oikeesti kenenkään äitiOotko sä yks kirjoittaja KK:n äiti vai miks sulla menee noin tunteisiin kaikki häneen liittyvä? Täällä puhutaan päivättäin todella rumasti eri ihmisistä ja niihin ei edes puututa mitenkään.
Mikä on pöntti?