vauvan kääntyminen mahalta selälleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee*3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo munkin mielestä on helpompi kääntyä masulta selälleen. Niin päin meilläkin poika ekana käänty, ikää en ny muista... Siinä jossain 3-4kk kohdilla. Selältä masulleen käänty vajaa 5kk iässä.

Pariviikkosena ei kyllä ykskään vauva osaa vielä tarkotuksella kääntyä... Ollu sellanen hieno vahinko.

No tätä vanhaa ketjua ja muita selatessani hämmennyin, sillä mun nyt 4 vk vanha poikavauva, joka synty just 4 viikkoa etuajassa, eli LA oli just, laitettiin päivää vaille 4 viikkoisena ekan kerran mahalleen leikkimatolle niin se alko samantien kierii mahalta selälleen ja teki sen 5 kertaa peräkkäin. Oli tosi kova potkimaan mahassa ja päätä kannatteli hyvin varhain myös, varmaan ois jo 3 viikkosena voinu ton käännöksen tehdä. Että ei todellakaan ole mikään vahinko, tekee sen joka kerta kun laittaa matolle.

No tätä vanhaa ketjua ja muita selatessani hämmennyin, sillä mun nyt 4 vk vanha poikavauva, joka synty just 4 viikkoa etuajassa, eli LA oli just, laitettiin päivää vaille 4 viikkoisena ekan kerran mahalleen leikkimatolle niin se alko samantien kierii mahalta selälleen ja teki sen 5 kertaa peräkkäin. Oli tosi kova potkimaan mahassa ja päätä kannatteli hyvin varhain myös, varmaan ois jo 3 viikkosena voinu ton käännöksen tehdä. Että ei todellakaan ole mikään vahinko, tekee sen joka kerta kun laittaa matolle.
Onko mahdollisesti mustaihoinen? Eri rodut kehittyvät eri tahtia eivätkä tälläiset kehitykselliset mittarit toimi erirotuisten vauvojen kohdalla.

Ööh mun muistin mukaan vauvaa ei saannut edes laittaa mahalleen kun pää saattaa retkahtaa kun ei ole lihasta viellä päänympärillä sitä pitää hyvin tukea siksi selällään pitää olla

Yhteistyössä