Vauvan istuttaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Q
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

Q

Vieras
Hei!

Minkä ikäisenä lasta voi ruveta istuttamaan? Tai miten teidän lapsilla on mennyt?

Meillä nyt 3kk poika joka väkisin punnertaa istuma-asentoon sylissä ja sitterissä ollessa...

Alkuperäinen kirjoittaja Q:
Hei!

Minkä ikäisenä lasta voi ruveta istuttamaan? Tai miten teidän lapsilla on mennyt?

Meillä nyt 3kk poika joka väkisin punnertaa istuma-asentoon sylissä ja sitterissä ollessa...

Meilläkin se alko punnata noillamain ja saikin sitten "istua" niin että pitäjä kannatteli kuitenkin painoa eikä se ollu lapsen selänpäällä. Istumislupa tuli reilu 5kk kun selkä pysyi suorana ja sitterissä itse kohottautui. Istui tuetta sitten 6kk.

itekkin tätä miettinyt. sylissä ollaan istutettu jo pidemmän aikaa ja poika nyt 4kk, mutta siihen kyselin luvan neuvolassa. mutta nyt on tosiaan alkanut sitterissäkin nousemaan istuvaan asentoon. jos vähänkään on selkänoja korotettuna. pitäs olla valjaat että pysyis siellä kunnolla.:D

juu siis kyllä meilläkin on pakko olla ne köydet kiinni mitä siinä on, mutta kun pitäs olla vielä sellaset olkapäiden yli tulevat remmit että pysyis siellä nousematta istumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja popsu:
juu siis kyllä meilläkin on pakko olla ne köydet kiinni mitä siinä on, mutta kun pitäs olla vielä sellaset olkapäiden yli tulevat remmit että pysyis siellä nousematta istumaan.

lasta saa istuttaa jos itse nousee istumaan!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja popsu:

lasta saa istuttaa jos itse nousee istumaan!

nousee juu mutta ei pysy selkä suorana vaan on etukenossa

Yhteistyössä