Vauvan hoitoa käsi lastassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Vois tää tosiaan helpompaakin olla :whistle:
Vauva kun kuitenkin jo jo lähes kymmenen kiloinen ja rimpuilee esim. vaatettaessa ja pestäessä puolelta toiselle ja kun kyseessä mulla siis vielä oikea käsi mkä lastassa on... Huoh! Tulis se mies jo töistä kotiin :/

Esikko oli jo onneksi 2v kun mulla oli käsi lastassa 6viikkoa.
Odotin silloin toista lasta eli oli muutenkin vähän tukala olo. Oli "mukavaa" vaihtaa vaippoja ja varsinkin pukea ulos lapsi kun tuskin itse sai vaatteita päällensä.
Jaksamista sulle :) kyllä sitä pärjää kun on pärjättävä .

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on :
Odotin silloin toista lasta eli oli muutenkin vähän tukala olo. Oli "mukavaa" vaihtaa vaippoja ja varsinkin pukea ulos lapsi kun tuskin itse sai vaatteita päällensä.

Kiitos!
Mies pystyi eilen olemaan töistä pois, mutta tänään ei onnistunut joten eihän tässä tosiaan auta muu kuin pärjätä.

Mulle sentään lekuri kirjoitti sairaslomaa ja sanoi että hae kunnalta kotiapua. HEE ja nehän nauro mut ulos sieltä toimistosta, totesivat että pääsithän sä tänne asti kyllä sä pärjäät.

Mulle sentään lekuri kirjoitti sairaslomaa ja sanoi että hae kunnalta kotiapua. HEE ja nehän nauro mut ulos sieltä toimistosta, totesivat että pääsithän sä tänne asti kyllä sä pärjäät.

Mullekin vaan naureskeltiin kun pyysin kotiapua kotiuduttuani kipeän sektiohaavan ja viiden viikon nostelukiellon kanssa laitokselta ja kotona odotti päälle kymmenkiloinen esikoinen joka silloin oli täysin nosteltava ja käänneltävä kun ei osannut edes istua eikä todellakaan seistä, kävellä tai edes ryömiä :(

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:

Kiitos!
Mies pystyi eilen olemaan töistä pois, mutta tänään ei onnistunut joten eihän tässä tosiaan auta muu kuin pärjätä.

Auttaisko vauvojen puhdistuspyyhkeet yhtään sitä vaipanvaihtoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:

Kiitos!

Joo, täytyy ehkä koittaa niiden kanssa kun eihän tää käsi saa kastuakaan.
Mulle ei muuten lääkäri kirjoittanut sairaslomaa, vaan naureskeli vaan että eihän tosta sun hommasta sairauslomaa voi saada. Kovasti tuntuu hauskalta tää tilanne kuulostavan, kun teidänkin kokemuksita lukee niin jokapuolella on vaan vastassa ollut naurua :|

Muoks, vaikka siis tottahan se onkin etten nyt lapsen hoidosta voi s-lomalle jäädä...

Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:

Joo, täytyy ehkä koittaa niiden kanssa kun eihän tää käsi saa kastuakaan.
Mulle ei muuten lääkäri kirjoittanut sairaslomaa, vaan naureskeli vaan että eihän tosta sun hommasta sairauslomaa voi saada. Kovasti tuntuu hauskalta tää tilanne kuulostavan, kun teidänkin kokemuksita lukee niin jokapuolella on vaan vastassa ollut naurua :|

Ne on aika käteviä, ainakin Pampersit ja natusanin pyyhkeet, Ainun pyyhkeitä on hankala saada ulos paketista kun siiitä tulee vetämällä niitä ihan kamala määrä. ja dailyt kuivattaa ainakin mun lasten ihoa...