Vauvan hautakiviasiaa :(

darkstarmama
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Eli enkelipoikamme syntyi 7.11. rv 40+5 ja nyt mietitään hautakiviasiaa. Mitä siihen kiveen "kirjoitetaan" kun nimeä ei pienelle ehditty antaa, oli siis kuollut kohtuun. :'(
Mulla lukee tytön hautakivessä prinsessa ja isänsä ja minun sukunimet ja syntymä/kuolinpäivä joka on siis sama.
:'(
Voimia teille :hug:
 
Syvä osanottoni :hug: Ystävämme vauva kun kuoli he hautasivat hänen tuhkansa uurnalehtoon, johon ei siis omaa kiveä tule vaan on pienenä enkelinä muiden pienten joukossa kauniiden murattien keskellä.
En tiedä onko joka puolella edes tälläistä mahdollisuutta, mutta se on kaunis paikka.
 
osanotto suruun :'(
:hug:
eikö hätä kaste nimet pidä antaa synnytys-sairaalaan etukäteen? serkun poika syntyi kuolleena, täysi aikainen oli ja he antoivat hätäkaste nimen,eli kivessä lukee nimi ja sukunimi sitte vain syntymäaika.
 
vieras
Osanottoni HelmenTyttö ja kovasti voimia. Meidän esikoiset, enkelivauvat syntyivät ennenaikaisesti ja menehtyivät synnytyksessä. Meillä laitetaan teksti tyttövauva ja poikavauva ja sitten sukunimi. Suru on kova ja nyt toivoo että luoja soisi tulevaisuudessa uuden mahdollisuuden jossa kaikki menisi hyvin.
 
mam
Itse laittaisin nimen, vaikka pojalla ollut "vaan" työnimenä "Veturi". Laittakaa vaan nimi, on sitten helpomoi puhua vauvasta nimellä. Esim. Veeti Virtanen
syntymä ja kuolin aika
 

Yhteistyössä