K
kukin tavallaan
Vieras
En mekään olla alle 1vuotiasta annettu väkipakolla kenellekkäään hoitoon. Aina on vauva mukana ollut jos se on mahdollista. Eikä niitä hoitotilanteita oo sitten edes ollut. Itseasiassa meidän kaveri hoiti ensimmäisen pakollisen hoidon, eikä isovanhemmat. Sitten vähän isompana ollaan ehkä ihan 2krt keksimällä keksitty joku parin tunnin tekeminen et ovat isovanhemmat saaneet lasta katsoa, siis niitten lisäksi kun on oikeita tarpeita harvoin ollut. Eikä sekään oo kivalta tuntunut. Ei mun mielestä vauvaa (6kk on vielä vauva) tarvi siis hoitoon antaa jos susta ei siltä tunnu. Kyllä se anoppi kerkee sitä sitte myöhemminki hoitaa, ja kaikesta muusta päätellen voisit sen sitte isompana myös antaa anopillekin hoitoon. Tiedän muutenkin miltä tuntuu, en itsekkään ole niin milläänlailla läheinen anopin kanssa, vaikea edes keksiä puhuttavaa sen kanssa mutta silti olen siellä yksinkin lasten kanssa ollut, ihan vaan että lapset saisivat silti läheisen mummonsa.
Ohi aiheen hieman, anteeksi. Mutta eikö teillä miehen kanssa ole mitää yhteistä mitä haluaisitte tehdä kaksin, ilman lapsia? Jos kertaa pakko on keksiä tekemistä? Se vaan tuntuu jotenkin kurjalta jos aikuisten välit on sellaiset ettei kaksin olo nappaa, innosta, kiinnosta edes muutaman tunnin vertaa vaan että "joutuu keksimään väkisin tekemistä". Itse ainakin nautin esim elokuvissa käynnistä ja hyvin syömisestä miehn kanssa, kerrankin saa ihan rauhassa keskittyä toiseen.