Vauvamasu Kuvia pino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perhoinen84

Vieras
Laitetaaks Vauvamasu kuvia tänne.Kaikki siis mukaan,niin synnyttäneet kuin raskaana olevat =)
ihan katella muiden kauniita masuja kun vauvakuumetta on hippasen liikkeellä :heart:

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Perhoinen84&album_id=380215&lk=79f816c042530f03daf299bb6b90214de52688544795a335
siellä on mun masusta kun kakkosta odotin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Tumpula&album_id=1006882

Söpö ja kiinteä masu. :heart: Ei ole enää. :whistle:

Tumpula:kumpaa sä odotit noissa kuvissa,siis tyttöä vai poikaa?
aivan ihana masu :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:

Tuosta pallosta tuli tyttö. Poikaa odottaessa maha oli myös pallomainen mutta ylempänä.
Ihana tunne muuten, mä en saa vauvakuumetta (enkä edes masukuumetta) vaikka katselin noita sun masukuvia. Sä näytät upealta ja maha nätiltä eikä mun tee siltikään mieli olla raskaana. :o Mä olen parantunut vauvakuumeesta ilmeisesti. :D

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=%E4d%E4&album_id=1123142

voi miks miks miks musta ei vieläkään tunnu lapsiluku täydeltä vaan huomasin taas aattelevani että ehkä 5vuoden päästä?eihän siihen nyt niin kovin pitkä aika ole??ja ihania vauvamasukuvia,ei pitäis kattella kun omia masukuviakin kattelen haikeena :o

Tuosta pallosta tuli tyttö. Poikaa odottaessa maha oli myös pallomainen mutta ylempänä.
Ihana tunne muuten, mä en saa vauvakuumetta (enkä edes masukuumetta) vaikka katselin noita sun masukuvia. Sä näytät upealta ja maha nätiltä eikä mun tee siltikään mieli olla raskaana. :o Mä olen parantunut vauvakuumeesta ilmeisesti. :D

siis siitä voi parantua :whistle: kerroppas mullekkin miten,nyt ois kyllä tarpeen jo parantuminen tästä inhasta "taudista" :D

siis siitä voi parantua :whistle: kerroppas mullekkin miten,nyt ois kyllä tarpeen jo parantuminen tästä inhasta "taudista" :D

Mä voin lainata mun tyttöä, se on tehokas. Neiti Pippuri vie halut saada lisää lapsia. :D Näin tänään Särkänniemessä yhden palstalaisen joka oli myös parantunut taudista. Se siis on mahdollista.

No juu... En mä tiedä, musta vaan tuntuu koko ajan enemmän siltä että tuo kaksi lasta on meille oikea määrä. Kyllähän aina pienen vauvan nähdessä tulee sellainen "mulle tuo :heart: " -olo mutta kun muistan että vauva kasvaa isoksi niin ei enää kiinnostakaan. :whistle: Kahden lapsen kanssa kaikki on vielä melko helppoa. Ja mä olen helposta tykkäävä ihminen.

Mielihän voi vielä muuttua. Mutta mä todellakin toivon ettei se muutu. :p

no entäs kun mulla on 4 lasta..ja joukkoon mahtuu helpompia ja vaikeempia,kouluikästä ja vauvaa..siis mikään ei tehoa..mulla on lapsikuume,ei pelkästään vauva ja raskaus :o mutta en kyllä nyt just oo toteuttamassa itteeni :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
no entäs kun mulla on 4 lasta..ja joukkoon mahtuu helpompia ja vaikeempia,kouluikästä ja vauvaa..siis mikään ei tehoa..mulla on lapsikuume,ei pelkästään vauva ja raskaus :o mutta en kyllä nyt just oo toteuttamassa itteeni :laugh:

Sä olet toivoton tapaus. Ei mahdollisuuksia parantua. :D
Musta olisi ihanaa jos mä olisin niin jaksava ja hyvähermoinen että voisin kasvattaa lapsilukua vielä. Mä vaan olen liian laiska, mukavuudenhaluinen ja lyhytpinnainen, pysyn siis tässä kahdessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ädä:

Sä olet toivoton tapaus. Ei mahdollisuuksia parantua. :D
Musta olisi ihanaa jos mä olisin niin jaksava ja hyvähermoinen että voisin kasvattaa lapsilukua vielä. Mä vaan olen liian laiska, mukavuudenhaluinen ja lyhytpinnainen, pysyn siis tässä kahdessa.

:laugh: jos oisit laiska ja mukavuudenhaluinen et ois tehny kahtakaan :laugh:

Täällä on kuopuksen odotuksesta muutama kuva:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Nuupeli&lk=623c4f00f05745dc0f3dba71a442108886b8e126455daa5f

Eikä muuten mullekkaan tullut masukuumetta, vaikka tulikin katseltua noita kuvia. Ekan jälkeen oli jo tässä vaiheessa todella kova kuume meneillään. Ei mulla lapsiluku oo vielä täys, mutta pitempään ikäeroon olen enemmän kuin valmis, mullakin menee tuo mukavuudenhalu edelle ja ei enää jaksa uhmaikäsiä ja vauvoja samaan aikaan. :D

Yhteistyössä