kauhea vauvakuume! :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mematti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mematti

Vieras
on nin yksinäistä ja syli kaipaa pientä rakasta! joskus silittelen läskimakkaroitani ja muistelen kuin ihanaa oli kun siellä oli läskin sijasta pyöreä eloisa vauvamasu. kaipaan joskus ihan itkun kanssa. niisk. tällaisia ajatuksia tänään kun näin taas bussissa yhtä tosi ihanaa minityttöä. uskomattoman söpö pieni otus ja selvästi samanlainen rauhallinen piiku joka ei turhasta itke, niin kuin esikoiseni. näytti vain kieltä sen merkiksi että on nälkä ja hymyili maailman suloisinta hampaatonta hymyä kun katsoi äitinsä kasvoja. <3

Tiedän tunteen...ku ei oo enää ku ne makkarat...ollu jo pian kolme vuotta viimesen syntymästä.Muksuja on 4...ja jotenki haikee...jotenki tyhjä olo hetkittäin että...mutta toisaalta saan elää enemmän itselleni jo..mut...mut..ku kahtoo telkusta tulevia synnytys juttuja...vauva juttuja....NYYH!!Eikö mulle enää koskaan?! :(

Sama täällä, meillä "jo" kaks lasta ja kovasti kolmannen haluaisin mut mies ei joten meijän lapsiluku tässä. Telkasta tulee jotenkin tosi paljon nyt vielä vauvaohjelmia mut ystävistä on tosi usee raskaana tai on just synnyttäny ja parilla yritys alkanu eli elän oikein vielä sellasessa ympäristössä et ei oo paljon toivoo et vauvakuume häviäis. Ei auta kun vaan yrittää olla ajattelematta ja onneks mulla on kaks maailman ihaninta lasta jo, en kestäis jos ei olis niitä.

olen sinkku, vuoroviikot, nuorinkin jo koulussa. hyvin mahtuisi vielä yksi. minä aina ajattelin että olisin saanut sen "iltatähden" näillä main. kun vauva-aika ei enää kauhistuta kahden nuorimmaisen jäljiltä, mutta en ole vielä liian vanha. alkaa näyttää siltä että jos en kahden vuoden sisään raskaudu niin sitten ei auta kuin sanoa heihei vauvahaaveille. tietenkin siihen kumppaninkin tarvitsisi.edes siittäjäksi.

Yhteistyössä