Vauvalle suoraan rattaat?

Oon tässä miettinyt viimein noita vauvan kuljetusjuttuja ja tuli mieleen et oisko sitä mahdollista pärjätä rattailla joissa saa selkänojan alas asti. Onko sellaisia edes olemassa? :D

Yhdistelmät mulla oli esikoisella ja koppa niissä vain 3kk käytössä. Muutenkin kun asutaan kaupungissa niin tärkeimmät ominaisuudet niille kulkupeleille olis keveys ja ketteryys kun käyttö on pääasiassa lenkkeily & kaupat.

Osaatko suositella jotakin tiettyä merkkiä näillä kriteereillä kun olen itse ihan pihalla noista eri vaihtoehdoista :confused:=)
 
km
no jos selkänojan saa täyteen makuuasentoon niin miksei vois käyttää?meillä oli keskimmäisellä pelkkä emmaljunga citycrossin ratasosa ja hengissä se on edelleen :D syntyi talvea vasten nii käytin rattaissa lämpöpussia kantokopan tilalla.
 
"mie"
Pärjäähän niillä. Rattaiden sisään jos hankkii kovan kantokopan niin vastaa melkein vaunuja. Rattaat vaan taitaa olla aina matalampia kuin yhdistelmät silloin kun vaunukoppa on käytössä. Itse tykkäsin vaunuista sen takia kun pientä vauvaa tarvi huoltaa aika ajoin niin ei tarvinut kumarrella.
 
vp
mun sisko käytti jotain gracon rattaita niin, että vauva oli vain makuupusissa. Ei siinä mitään ongelmaa mun mielestä ole. Meillä oli kans emmaljungan classic sportit eikä mitään kantokassia tms tarvittu kun ihan topattuna oli siellä muutenkin. Ne tosin on tosi painavat ja isot, eli ei ihan mitä etsit.

Noiden emmaljungien jälkeen olen päättänyt ettei kaupunkilaisena ole mitään järkeä ostaa tollaisia vaunuja, seuraavat tulee olemaan kolmipyöräset joissa on liikkuva (mutta tarvittaessa lukittava) etupyörä. Aivan ihania kun voi käännellä miten haluaa ja on ostoskeskuksissa ja kaupoissakin tosi näppärät, ja ihmismassojen keskellä kaduilla.
 
hyu
Me ei ole käytetty koppaa eikä kantokassia. Makuupussi (+peitto) on ollut rattaissa, joissa selän saa alas asti. Tai jos lämpimämpää, sitten tietty ei makuupussiakaan, joku lakana vaan alle ja vauva sopivissa vaatteissa siihen pötkölleen. Ei sitä koppaa mihinkään tartte.
 

Yhteistyössä