Vauvalle aikaa?:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteliäs

Vieras
Odotan esikoistani, viikolla 31 :) En ole kerenny hankki mitään vauvalle:( vaatteita olen saanut kaikilta tutuilta mutta ite en oo kerennyt tehä mitään! En edes kerkeä päivisin paljon ajatella vauvaani,siis tiedättekö mitä tarkoitan? Ja syy on se että meillä asustaa koiranpentu, aivan ihana sellainen, mutta vie kauheasti energiaa ja sitä täällä hoidan päivät pitkät niin enpäs muuta ehi. Pelottaa, että kun vauva on tullut niin miten aikani riittää kaikille...:( Tai se mulla nyt tässä rassaa, että kun kohta jo melkeen lähetään synnyttämään ja en ole kunnolla tajunnut että oon raskaana, kun en ole ajatellut asiaa...:( siis on vaikea selittää...onko muilla ollut tämmöstä? Ymmärsikö joku ihana ihminen minua? :)

Alkuperäinen kirjoittaja mietteliäs:
Odotan esikoistani, viikolla 31 :) En ole kerenny hankki mitään vauvalle:( vaatteita olen saanut kaikilta tutuilta mutta ite en oo kerennyt tehä mitään! En edes kerkeä päivisin paljon ajatella vauvaani,siis tiedättekö mitä tarkoitan? Ja syy on se että meillä asustaa koiranpentu, aivan ihana sellainen, mutta vie kauheasti energiaa ja sitä täällä hoidan päivät pitkät niin enpäs muuta ehi. Pelottaa, että kun vauva on tullut niin miten aikani riittää kaikille...:( Tai se mulla nyt tässä rassaa, että kun kohta jo melkeen lähetään synnyttämään ja en ole kunnolla tajunnut että oon raskaana, kun en ole ajatellut asiaa...:( siis on vaikea selittää...onko muilla ollut tämmöstä? Ymmärsikö joku ihana ihminen minua? :)

Tavallaan juu ymmärsin, mutta itse en todella tossa tilanteessa olisi ottanut koiranpentua.

niin, meillä nyt kuitenkin on koiranpentu eikä sitä anneta eikä myydä mihinkään, se on ja pysyy:) ja älkää pliis nyt alkako näsäviisastelijoiksi, kun tiedän että koiranpentua ei olisi ehkä pitänyt ottaa....ja toisaalta taas näin että se pitää ottaa nyt ku kaikki on kehunu miten hyvä on ku otetaan koira ja sitten tulee vauva eikä toisin päin....

nimenomaan ap. nyt vaan sen koiranpennun kanssa yhdessä alatte totuttelemaan ajatukseen että vauva tulee. annat sitten jonkun viedä vauvahajuja ennakkoon koiralle nuuhkittavaksi kun hän syntyy =)

Alkuperäinen kirjoittaja mietteliäs:
niin, meillä nyt kuitenkin on koiranpentu eikä sitä anneta eikä myydä mihinkään, se on ja pysyy:) ja älkää pliis nyt alkako näsäviisastelijoiksi, kun tiedän että koiranpentua ei olisi ehkä pitänyt ottaa....ja toisaalta taas näin että se pitää ottaa nyt ku kaikki on kehunu miten hyvä on ku otetaan koira ja sitten tulee vauva eikä toisin päin....

ei mut se on vaan ihan totta et olis kannattanu miettiä ottaako pientä koiranpentua tuossa vaiheessa jolloin vauva on pian tuloillaan.Koiranpentu on kuitenki vaativa ja sun pitäs valmistautua siihen vauvaan..

olisin odottanut ehkä puoli vuotta tai vuoden, mutta tosiaan ei oo pointtia olla jälkiviisas

On tossa vielä 9 viikkoa aikaa tottua ajatukseen. Kun äitiysloma alkaa niin asia alkaa konkretisoitua. Kannattaisi kuitenkin hankkia turvakaukalo, vaunut ym välttämättömyydet nyt valmiiksi. Laittaa vauvalle sänkyä, ja muutenkin vähän rakennella pesää. Sillä saa ajatuksia vauvaankin, ja toisaalta noi hommat on huomattavasti hankalampia sitten kun vauva on jo käsissä.

ei oo mitenkään harvinaista että raskauteen "ehtii mukaan" vasta ihan loppuvaiheessa :)
ei huolta!

mulla on nyt rv 20 ja odottelen sitä hetkeä kun tajuan olevani raskaana :D Mulla kaikki aika menee esikoiseen ja koiraan.

Yhteistyössä