Vauvalle 2 osainen talvivaatetus,mistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haapis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Eikö näillä perusmerkeillä ole talveksi kaksiosaisia, kun kerran välikaudessakin on? Reimat sunmuut.

en haluaisi reimaa,remua,lassieta tai ticketiä..ovat niin pirun rumia

Periaatteesta? Kun ei vielä ole tullut edes uudet vaatteet nettiin. Lenne? Rasavil? Lego? MiniMayroalilla on talvitakkeja tyyliin kaupunki. Ciraf on ihan samannäköistä, joten sekään ei varmaan käy.

Molo, Minymo, Ver de terre?

Millaista tyyliä etsit?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö näillä perusmerkeillä ole talveksi kaksiosaisia, kun kerran välikaudessakin on? Reimat sunmuut.

en haluaisi reimaa,remua,lassieta tai ticketiä..ovat niin pirun rumia

Periaatteesta? Kun ei vielä ole tullut edes uudet vaatteet nettiin. Lenne? Rasavil? Lego? MiniMayroalilla on talvitakkeja tyyliin kaupunki. Ciraf on ihan samannäköistä, joten sekään ei varmaan käy.

Millaista tyyliä etsit?

ehä sellaista anorakki,duffeli-linjaa ja housuiksi toppa henkseleillä..kiitti noista merkeistä voisin niitä katsella..tosin lennen vaatteet ei oikein iske.

Duffeli ja toppahousut :)

Duffeleita yms takkeja on mun mielestä joka kaupassa, itsellä ei ainakaan ollut vaikeuksia löytää sellaisia "hienompia" talvitakkeja lapsille heidän ollessaan pikkuisia (eikä ole edelleenkään, lasten kasvettua isommiksi). Irtohousuja löytyy myös ties mistä, näteimmät olen löytänyt Stockmannilta (koossa 80) ja isommille lapsille ehkä yllättäen Seppälästä.

Tossa olisi unskari http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,4265/category_id,18/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,54/

Muuten jees mutta liian kallis :*/ ei ihan mun tyyliä..

hyvä nettikauppa tosin..

Yhteistyössä