Fleecehaalari. MISTÄ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aada

Vieras
Auttakaa joku, alan olla kohta epätoivoinen.
Etsin lapsilleni välihaalareita välikausihaalarin alle. Mieluiten fleecehaalareita.

Mutta mistä ihmeestä niitä löytää? Netistä siis. Onko jollain tietoa verkkokaupasta josta sellaisia saisi.

Itse en löytänyt kuin sellaisia ulkovaatteeksi tarkoitettuja, paksuja ja pörröisiä haalareita.
Minulle riittäisi ohkaisempikin, siis nimenomaan sellainen välihaalari.

Olisin tosi kiitollinen vinkeistä!

Etsin kokoja 80cm ja 98cm.

Marketeista varmaan löytyykin jotain, mutta netistä olisin mielelläni katsellut myös vaihtoehtoja (joita tosin ei oikein tunnu olevan, vaikka luulin että netistä saa nykypäivänä lähes mitä tahansa).
Kaupoille ollaan menossa parin päivän päästä aikaisintaan ja silloinkin vain prismaan + citymarkettiin.
Mihinkään erikoiskauppoihin tai putiikkeihin ei oikein ole lähiaikoina mahiksia päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aada:
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Hobbyhallissa näkyis olevan Raiskin fleecehaalari.

Niin oli, mutta kun sen laittoi ostoskoriin, tuli teksti että "tuote loppu, ei saa enää" :(

No olipa tylsää, poistaisivat sen jos ei kerran ole!

Mä tilasin kotimyyjältä Jonathanin ihanan raidallisen fleecepuvun poitsulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Aada:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Multa löytyis sininen fleecehaalari, olikohan kokoa 80 tai 90.

Kiitos, mutta haluaisin mieluiten jotakin tyttömäistä väriä, kun tulisivat tytöille.

Sillähän onkin kamalasti väliä, minkävärinen välikerros on ulkovaatteen alla :D. No, kukin tyylillään...

No on sillä minulle väliä, joskus kun ehkäpä tulee tilanteita että ollaan sisätiloissa pelkällä sillä alushaalarilla.
Mutta niinkuin itsekin totesit, kukin tyylillään.

Tuosta kommentista ei kuitenkaan ollut mitään hyötyä tässä ketjussa.

Yhteistyössä