vauvalla pieni pää

  • Viestiketjun aloittaja anazteich
  • Ensimmäinen viesti
anazteich
Mulle sanottiin ultrassa, että vauva kasvanu hyvin, mutta suhteessa muuhun kasvuun vähän pieni pää. Mua tuo jäi vaivaan, onko lapsella joku huonosti? onko teillä jollain tietoa/kokemusta tästä? olen raskausviikolla 32+4
 
anazteich
yritin ettii netistä tietoa, mutta siellä lukee joka paikassa vaan et jos suonen sisäisesti käyttää amfetamiinia, ni se voi vaikuttaa tohon. Eikä ole huumeita lähellä ollu, ei edes tupakkaa eikä tippaakaan alkoholia.
 
Sitten sillä vaan on pieni pää. Eihän se paha asia ole tai edes harvinaista. Tosi kauniin naisen näin tossa syksyllä jolla ajattelin että on tosi pieni pää suhteessa vartaloon.. mutta ei siitä mitään pahaa ajatellut.
Toisilla vaan on. Toiset taas syntyy suuripäisinä ja jopa pysyvät sellaisina.
 
Meillä myös neidillä päänkoko oli 2viikoa muita jäljessä ja meille se tarkoitti sitä että neidillä on liikuntavamma joka todettiin kyllä vatsa 8kk ikäisenä. En halua peloitella äläkä menetä yöuniasi kun kukaan ei meillekkään sanonut mitään pienipäisyydestä raskauden aikana muuta että on kasvu jäljessä. Meillä on neidillä edelleen pieni pää, ihana aurinkonpaiste.
 
myymä
Mulla rakenneultrassa sanottiin ihan samaa, että muuten vastaa viikkoja mutta pää pikkusen pienempi mutta kommentio sitten että "noh, eipä ole äidilläkään iso pää ja pienenmpipäinen varmaan kelpaa" ;) viitaten synnytykseen :)

 

Yhteistyössä