Vauvalla lenssu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Eli jelp, ja sit turha haukkua, eka lapsi en lapsist tiiä mitään. Muutaku sen mitä mun poika opettanu mull täs viides kuukaudessa.

ELI poika aivasteli eilen ja illalla sit heräs yöuniltaan ku oli nokka tukossa. Olenko nyt sitten vauvan kanssa kotona, saako lasta viiä mihinkään? Aino että kiukkunen tietty on, mut onko vaan paras "levätä" kotona.. nin että flunssa alkaa parantua.

Lenssu on influensa ja musta kuulostais ,etta Sun lapsella on vain nuha. Ei luultavasti ole niin vaarallista jos ei ole kuumetta. Kai sita taytyis olla hiukan varovaisempi lapsen kanssa niinku ulkoilun suhteen, tarkoitan etta olisit sisalla kunnes nuha paranee.

aijaa enpäs tiennyt että influenssa on pelkästään lenssu, no oppia ikä kaikki. joo ei oo ku normaali flunssa.. ajattelin vaa ku viikoloppu on buukattu täyteen (todella harvinaista) ja sit tuli tämä, niin parasta on varmaan vaan sairastella eka flunssa rauhassa kotona.. eikä raahata lasta mukana ympäri kyliä.. ja kyllä mun äiti tarjoutui hoitamaan, mut tuntus pahalta että vauva kipee ja joku muu hoitaas sitä. kyllä se mun tehtävä on vaikka olis presidentin kanssa treffit..

Kannattaa ottaa vähän rennommin. Toisaalta, eihän lapsi paloa rasitu, jos istuu (=5kk röhnöttää <3 ) vain rattaissa. Ei hätää jos ei kuumetta. Minä en itse vie nuhaisia, varsinkaan flunssan alkuvaiheessa kylään, kerhoon tms., missä ne voisivat tartuttaa muita lapsia, vanhuksia tai perussairaita. Kysyn aina saako räkäsen lapsen ottaa mukaan.

Yhteistyössä