M
MÄ
Vieras
Mistä saan tietooni et paljoko maksaa vaikkapa 6 kuukauden tilaus ja mitä kaupanpäälliseks saa? Onko kellään uusinta lehteä, josta vois katsoa? Vauva-sivuilta en löytäny.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa soittaa:Tilasin itselleni vauva lehden 12kk hintaan 34e ja risat päälle.
Tilaajalahjaksi kantopussi tai hoitolaukku.Lisäksi 10e yllätyslahja.
Kotiin tuli mainos.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa soittaa:Tilasin itselleni vauva lehden 12kk hintaan 34e ja risat päälle.
Kotiin tuli mainos.
Minkävärinen kantopussi? Kun mulle soittivat et 12kk lehdet 34e ja vaal.sin kantopussi, mut ei mitään 10e yllärijuttua...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa soittaa:Tilasin itselleni vauva lehden 12kk hintaan 34e ja risat päälle.
Kotiin tuli mainos.
Minkävärinen kantopussi? Kun mulle soittivat et 12kk lehdet 34e ja vaal.sin kantopussi, mut ei mitään 10e yllärijuttua...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mä tilasin kans:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa soittaa:Tilasin itselleni vauva lehden 12kk hintaan 34e ja risat päälle.
Kotiin tuli mainos.
34,90e 12kk:lehet, turkoosi kantopussi (en oo vielä saanu) muttei mullekkaan mitään yllätyslahjaa tullu