Vauvakuumetta, mutta epäröintiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja torpeedo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

torpeedo

Jäsen
15.05.2007
144
0
16
Meillä 5 lasta ja kuumeillaan kovasti kuudetta.Kuitenkin epäröintiä välillä iskee, että onko 6 liikaa :ashamed: Eikös teillä,Raakel,ollut sama porukka, kuin meilläkin 4 tyytöä ja poika siinä välissä?Iskeekö sulle koskaan paniikki tässä kuudennen kuumeilussa?Toisaalta tuo vauvakuume on ihan hirmuinen, eikä enää olisi aikaa odotella yhtään....ikäähän mulla oli jo 41v.
Ei himputti, toimeen vaan ja kuudetta toivomaan, sehän olisi ihana lahja meille, vai.......? :wave:

Juu,oli mukava, mutta päättyi Tyksin ensiapuun,heh.Siis miehellä ollut jo joitain päiviä polvi kipeä,rasitusvamma.Nyt laivalla nousi kova kuume ja polvi aivan punainen ja paksu.Sitten vaan laivasta Mehiläiseen ja sieltä Tyksiin keskellä yötä kovien tul.arvojen takia.Onneksi tulehdus ei ollut nivelessä vaan nivelpussissa,ettei tarvinnut tiputushoitoa.Tuli yöllä kotiin 4:n aikaan ja vahvat antibiootit hoidoksi.Minä sitten yksin lasten ja erinäisten kärryjen kanssa raahauduin kotiin.Onneksi lapset on noissa tilanteissa yl.reippaita.
Onneksi ollaan taas kotona koko porukka.
Kiva, kun olit siirtynyt jo enteilevästi tänne puolelle.

Moikka!
Meillä tosiaan oli putkeen 4 likkaa ja sit pohjimmainen poika =) .
Kyllä mulla oli alkuvuodesta paniikkia vähä, kun mietin tätä asiaa, mieskään ei ollut silloin mitenkään intona tähän hankkeeseen ja hautasinkin sen sitten helmikuulla heti.
Tossa toukokuulla tuli taas uus buumi, kun pohjimmainen oppi täysin kuivaks yks-kaks!!
Sit jäikin vahingos kumi pois, mutta ei sillä kertaa tärpänny..Taas epäröin sit asiaa.. :| ..Nyt tässä jussin jälkeen ollaan alettu hanketta toteuttamaan, eikä mua pelota enää yhtään :D ! Ei edes se, että ollaan vähätulosia..Mä uskon, että taivaan isi pitää huolen meistä.
Kyllä säkin uskallat, eikö???
Sit satana harmittais myöhemmin, usko vaan :hug: .

Toi on NIIIIIIIN totta, ehkä tää asia on vaatinut pienen kypsyttelyn, kuten teilläkin.... :flower: Mehän pidetään neuvottelu...meidän 8v poika sanoi tuossa pari päivää sitten,että meidän seuraavalle lapselle sopisi nimeksi xxx.Aika söpöä =)

Juu,harjoitellaan aina kun ehditään, mutta yksityisyrittäjä ei sairasta.Siis nythän voi tehdä semmosia hommia,jossa seistään ja valvotaan.On se kyllä kaheli tossa asiassa, mutta koskaan ei ole sairaslomaillut,aina raahautuu töihin. :whistle: Itse otan aina mieluusti saikkua, jos tohtori tarjoaa,siis työelämässä ;)

Epäröintiä myös ilmassa...Haaveissa olis pikkuseiska.Kamalasti yritän itseäni jarrutella(joo täällä kuume palstallahan se onnistuu)mutta kun ikä alkaa painaa ja haluaisin saada lapseni nuorena,haluaisin niin antaa vauvan taas jo tulla(nuorin vajaa 5kk)Mietin vaan miten kroppa mahtaa kestää?Entä nuppi?Jos nyt heti perään antais mahdollisuuden siemenen itää :whistle:
Mutta se on jännä tunne miten kokoajan tunnen että yksi puuttuu...Tänään viimeksi kun koko poppoo oltiin liikenteessä ja lapset tulivat autosta,iski "paniikki" missä se yksi on =) Ihan laskin väärin ja tosiaan luulin että yksi puuttuu...Lapset naureskeli ja mies virnisti :laugh:
Miten te ratkaisette mikä on riittävästi ja mikä liikaa????????????

Uusimmat

Yhteistyössä