O
Onneton kuumeilija
Vieras
Olen vaikeassa tilanteesa ollut jo vuosia. Haluaisin lapsen, mutta mies, vielä 7 vuoden jälkeen sanoo, että "katotaan vielä". Minä olen katsonut mielestäni asiaa riittävästi eli melkein tuon 7 vuotta ja olen 200 % varma, että olisin hyvä äiti. Mies haluaa ensin omakotitaloon ja minut vakinaiseen töihin. Helpommin sanottu kuin tehty, ensinmäinittuun vaikuttaa taloudellinen tilanne, joka ei salli yli 200 000 euron talon ostamista, jälkimmäisessä ei näytä olen muuta ongelmaa kuin se, että olen humanistisella alalla, nainen ja pian 35v., vakinaista työtä on erittäin vaikea saada ainakin tällä hetkellä. Olen tehnyt monia töitä (useimmat liittyvät lapsiin tavalla tai toisella) ja kiitosta olen saanut. Se ei riitä vakituisen paikan saamiseen. En tiedä pitäisikö päättää päivänsä, koska vakituista työtä ei saa eikä sen takia lastakaan. Vauvakuumeisena olen vuosien aikana hankkinut kirpputoreilta kaikki vauvanvaatteet ja tarvikkeet, enää puuttuu vieläkin itse vauva. Pelkään, että jos sitten joskus on miehelle "sopiva" hetki, syntyy vammainen tai kuollut lapsi tai että itsekin kuolen synnytykseen. Sukupuolenvaihtoon en ryhdy enkä pysty polkaisemaan itseäni äkkiseltään hyvinpalkatuille aloille (lääkäri, asianajaja etc.). Onko mitään vinkkejä, miten saa tämän vauvakuumeen poistettua ja mieltä painamasta? :'(