Vauvakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aijai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aijai

Vieras
Vauvakuumetta taas pukkaa, mulla ja isännällä kummallakin.Kaksi lasta jo on , nuorimmainen täytti vuoden. Muuten antas mennä vaan, mutta se kait tässä toppuuttaa, kun miettii että miten sitä taas jaksais olla raskaana. Alkupahoinvoinnit ja nää kaksi lastakin pitäis jaksaa hoitaa.Ja tietysti se iki-ihana loppu raskaus ajasta.Ainakin tää toka raskaus oli mun mielestä aika raskas.Selkä oli tosi kipeä, lopussa ei kauaa jaksanut ylhäällä olla kun piti levähtää. Sukulaiset asuvat vielä kaukana tällä hetkellä, joten niistäkään ei juuri apua ois. Mutta oishan se aivan ihanaa taas pikkuruinen käärö sylissä.... :D

Mulla kans kauhee vauvakuume, mutta raskausajan vaivat, pahoinvointi, närästys, turvotus ym. ei kauheesti houkuttele. Tosin vielä yhden, neljännen, lapsen saaminen, ois niin ihana juttu, että kyllä sitä vaivatkin kestäis, eihän niitä niin kovin montaa kuukautta kestä... Mutta meillä on mies sitä mieltä, että meidän lapsiluku on täynnä, mutta kyllä mä vielä jotenkin sen pään käännän!

Minä ja mies ollaan molemmat myös kovasti toisen lapsen perään. Eikä asiaa yhtään helpota se, että naapuriina saatin juuri uunituore tulokas viikonloppuna miehen veljelle. Palasin vasta äitiyslomalta työhön ja haluaisin kyllä hoitaa valmistumisen, joka on vielä kesken, pakettiin ennen toisen hankkimista. Lisäksi haluan varmistaa tilannettani työpaikalla (valmistuminen -> vakipaikka määräaikaisen sijaan) ja oppia näitä hommia hieman emnemmän ennen kuin taas jäisin äitiyslomalle uudestaan. Itse raskausaika oli ensimmäisen kanssa kyllä aivan mahtavaa. Pahoinvoinneista tms. ei ollut tietoakaan ja nautin olotilasta tosi paljon. Ihanaa olisi kyllä saada uusi paketti kotiin, vaikka ihana se on kyllä se vuoden ikäinenkin!

Niinhän sitä kuvittelee, että lapsiluku on täynnä. Kuitenkin luonto ilmoitti, että perheeseen on tulossa vielä yksi asukas.

Laskettu aika lokakuun lopussa: esikko ehtii juuri 2,5 vuoden korkeaan ikään, nykyinen kuopus silloin hiukan yli vuoden. Kiirettä pitää...

Ja uteliaille tiedoksi: minipillerit PITÄÄ ottaa tarkasti oikeana aikana, nyt kokemuksen syvällä rintaäänellä =)

Uusimmat

Yhteistyössä