vauvakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ädä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ädä

Aktiivinen jäsen
17.05.2005
1 776
0
36
mull on niin suuri kaipuu taas kaikkeen raskauteen ja vauva aikaan jne että tuntuu ettei päässä pyöri mikään muu..näin yöllä unta et tein positiivisen testin ja olin ihan onnessani..kunnes heräsin ja tajusin et se oli vaan unta..miten päästä eroon tästä?tippa silmässä fiilistelen kaikenmaailman maha ja vauva kuvien kanssa :o olen(ko) toivoton..

Mulla on vähän samanlaisia tunteita... näin unta että olin pitkällä raskaana niin että massu oli jo isokin :saint: Tosin nyt tilanne on pahentunut entisestään kun ollaan päätetty jättää kesäkuussa ehkäisy pois...

Mullaki on ihan kamala vauvakuume ja no ehkäisyä ei ole mutta ei vauvaa kuulu :headwall: Joten tiedän tunteesi kun näkee unta semmoisesta....Onnea yritykseen aina lapsia maailmaan mahtuu!!!!!!!!

Vauvakuume täälläkin :headwall: Ensimmäiseen etappiin on parisen kuukautta aikaa... Alkuvuodesta meinaa ukkonen sano että puol vuotta viiva kaks vuotta niin sitten ehkäpä...
Eli siis sitten voin varovasti kysästä että olisko tää lyhyempi aika se oikee :whistle:

nuorin nyt vuoden,vanhin 7v..en kestä itteeni..luulin et mulle ois tullu nyt sellanen et ei meille moneen vuoteen kiitos!mutta kun ei..perkule sentään..eilen ukon pakotin katteleen meidän kuopuksen sairaala kuvia tyyliin..kato nyt miten söpö!kato miten onnelliselta sää näytät---ukko vastas et musta näytän väsyneeltä :laugh: no sit mä näytin yhtä kuvaa jossa milja vastasyntyneenä mun miehen mahan päällä ja sanoin et kato nyt :heart: niin ukko vaan sano et kylläpä on komee mies,ton kun laittas nettiin niin tulis kyllä yhteyden ottoja :laugh: mää siihen et voi kun meidän mimmuska on niin pieni ja sulonen--ukko sanoi et niinhän se on mutta kun niistä kasvaa tämmösiä täystuhoja :laugh: noo,niinhän se menee..

Yhteistyössä