Vauvakuume vaivaa, mutta kun ei ei ei ei ei.. Vai ehkä sittenkin.. :D Kääk!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Vauvakuume, se on niiiin petollinen juttu. Ja kun ei siihen taida olla lääkettäkään.. Paitsi sitten tietysti se, että antais kuumeelle periksi ja antaisi pienelle nyytille luvan tulla, mutta kun järki on niin ilkeä ja käskee lopettamaan tällaset hömppäaatokset..

Ja kun tarkemmin alan pohtia, ei musta olis tähän saumaan KOLMATTA lasta hoitamaan, joten pakko varmaan yrittää taas odottaa että kuume laantuu. Ja oikeasti kyse on varmaan enemmän siitä raskausajankuumeesta ja synnytyskuumeesta. Niitä kaipaan niiiiiiin paljon.. Ehkä joskus vielä saan nekin kokea. Siihen menee kuitenkin näillä tämän hetkisillä suunnitelmilla vielä useampi vuosi.. Joten... Odottavan aika on pitkä.

Sillon ehkä osaa nauttia siitä odotusajastakin (ja samoin synnytyksestä) enemmän kun tietää, että kyse on luultavasti viimeisestä kerrasta kun ne saa kokea..

Onko kohtalotovereita? :)

:wave: Mä kans.

Meidän tilanteeseen ei voida tehdä toista, mutta kaipaan raskautta. Mulla oli ihana raskaus.
Ja kaipaan sitä, että lapsellani olisi sisar. Mutta kun maailma ei mene niin, että saan helpon lapsen joka on haluamaani sukupuolta ja lapset tulevat loistavasti toimeen keskenään.

On pakko varatua siihen, että toinen on yhtä haastava kuin ensimmäinen.

Ihan samat fiilikset täälläkin! Pikku kolmosta tekis mieli, mutta järki kieltää. Ja mies..! Tosin just juteltiin ja sekin alkaa pikku hiljaa lämpenemään ajatukselle eli ehkä vuoden päästä voisin olla taas raskaana.

Ai ku ihanaa olis olla raskaana ja synnyttää!!

Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:

Meidän tilanteeseen ei voida tehdä toista, mutta kaipaan raskautta. Mulla oli ihana raskaus.
Ja kaipaan sitä, että lapsellani olisi sisar. Mutta kun maailma ei mene niin, että saan helpon lapsen joka on haluamaani sukupuolta ja lapset tulevat loistavasti toimeen keskenään.

Haluamaasi sukupuolta? Sit on parempi että jätätte siihen yhteen..

Täällä kanssa yksi joka haikailee pikkukolmosta. Mutta pelottaa kaikki mitä raskaudessa ja synnytyksessä voi mennä pieleen.. Mä oon ollut kahdessa raskaudessani koko ajan suunniltani huolesta enkä oo uskaltanut syödä juuri mitään enkä tehdä juuri mitään. En tiedä jaksaisinko sitä enää. Pienen nyytin voisin kyllä ottaa

Mulla oli viimesin raskaus vähän hankala, mutta jostain kumman syystä sitä aikaa kaipaa kuitenkin.
Jos sitä jonkun aikaa tekis töitä ja sitten.. ;)

miehen veljellä ja hänen vaimolla on kuukauden ikäinen vauva ja itselläni 6kk, että onneksi ne hiukan lieventää kuumetta..

En siis oo ainoa, joka kaipaa vielä, vaikka järki ja mies sanoo ei... ;) Kolmonen on vasta 9kk, mutta silti haluaisi vielä yhden.. Vaikka viimeinen raskaus ja synnytys olikin kamalia, ja en varmasti jaksaisi enempää lapsia (esikoinen 5, keskimmäinen 2,5 ja sit tää kuopus 9kk), mutta joku osa mussa haluaisi vielä sen nelosen. Eihän se edes mahtuisi meidän autoon eikä asuntoon, sanoo mies, mutta mutta... Ei saa koskaan sanoa "ei koskaan" ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:

Haluamaasi sukupuolta? Sit on parempi että jätätte siihen yhteen..

Palstatabu: Ei saa toivoa ääneen tietynlaista vauvaa.

Täällä myös yksi, joka niin kovin tahtoisi kolmannen, mutta siltikään, ihan omasta tahdosta, ei ole ajankohta vielä käsillä.

Miehellä ei ole mitään asiaa vastaan, mutta kyllä hänkin varmasti tovin vielä odottaa ennen uutta rundia ;)

Mulla kans meinaa vauvakuume vaivata kun kaikki ympäriltä on raskaana ja luen netistä kaikkien plussanneiden juttuja. Ja pahinta tässä onki se, että nuorin on tällä hetkellä 2 kuukautta ja siitä seuraava 1v5kk ja vanhin 3v6kk. Että kyllä tämä mamma vaan kiltisti laitattaa sen kierukan ja ottaa buranaa vauvakuumeeseen :D

Yhteistyössä