Vauvakuume ilman miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yh

Vieras
Onko kukaan jo yhden lapsen yksinhuoltaja tehnyt lapsen ilman vakituista miestä? (tyyliin baarista mies otolliseen aikaan) vauvakuume olis kova, ja ikä painaa päälle. Pitäiskö olla rohkea, ja ryhtyä tuumasta toimeen? Tikku vilkuttais kovasti ovulaatiota.....

Alkuperäinen kirjoittaja yh:
Onko kukaan jo yhden lapsen yksinhuoltaja tehnyt lapsen ilman vakituista miestä? (tyyliin baarista mies otolliseen aikaan) vauvakuume olis kova, ja ikä painaa päälle. Pitäiskö olla rohkea, ja ryhtyä tuumasta toimeen? Tikku vilkuttais kovasti ovulaatiota.....

etkö pelkää tauteja???? jos tuntemattoman kanssa paljaalla?

Jep, täälä yks!! Esikoinen on jo pian 12v ja nyt vauva 7kk :) Yhden miehen kanssa olin yhdessä muutaman kuukauden kunnes tulin raskaaksi..sitte sai äijä lähtee. Eli joo, hyväksikäytin häntä, koska halusin vain vauvan, mutta en miestä :) En usko, että haluan vakituiseen suhteeseen enää ollenkaan, kun 8vuotta olen saanut nauttia yksinolosta..kukaan ei marise eikä sotke, lapset tietenkin, mutta sehän on aivan eri asia kuin aikuinen mies tossa vieressä marisemassa ;)

En kyllä lähtis tosta noin jonkun baarihoidon kanssa vauvaa tekeen. Mitä jos sulle käy siinä pahasti, miten jo olemassaolevan lapsen käy? Ja toisekseen, kyllä isäksi tietämättään tai tahtomattaankin tuleva ansaitsee tietää asiasta. Eri asia on, jos menet klinikalle ja hankit lapsen keinohedelmöityksellä.

Aikamoisen riskin otat äitinä, jos mahdollinen vauva on tärkeämpi kuin elävä ja terve äiti nykyiselle lapsellesi.

Menisit mieluummin jonottamaan siittiöitä klinikalle.

Ja kyllä itsekin haluaisin lisää lapsia. Mutta kaikkea ei pidäkään saada vaikka haluaisin

Lienee tosi kallista lähteä yksin "lapsettomuushoitoihin", ja muuten voisin pitää jotain miestä raskaaksi tuloon asti, mutta oon ekan lapsen jälkeen LIHONUT, joten täytyis hieman laihduttaa, ettei tulevasta lapsesta tuu mitään mappi öö kansalaista, haluan kunnon valioyksilön, ALFAUROKSEN! (ja ei tää ei ole provo, ja kyllä, olen tosissani, olen heti sikiävää tyyppiä...) :)

Yhteistyössä