Vauvakirja

kirjakaupasta meillä on sellanen tosi ihana "vanhan näköinen" (...millon lienee ekan kerran julkaistu) 39.s painos Arvo Lehtovaaran ja Maija Karman: KULTA-AIKA LAPSUUDEN - pienokaisen oma kirja. Mulla on itelläkin ollut semmoinen pienenä. (meillä on pojalla, vaikka sen tuotenimessä lukee "punainen"...on oikeammin ihonvärinen tai persikka ehkä... käy pojalle myös)

ja löytyy nettikaupoista kun laittaa kirjan nimen googleen
 
Yeb
Suosittelen tota samaa kuin Emmie:) Meidän perheessä semmonen on täytetty mun isästä ja kaikista sen viidestä sisaruksesta, musta ja mun pikkuveljistä sekä nyt meidän tylleröstä. On ihanan vanhanaikainen ja toki sekin vaikutti valintaan että itsestäni on samanlainen täytettynä:)

Niin ja on siitäkin kätevä että keskittyy hienosti vauva-aikaan mutta myös ihan kouluikään saakka:) Kivat paino- ja pituuskäyrät johon voi omaa käyrää piirrellä ja vertailla keskiarvoihin, samoin esimerkiksi hampaiden tulot ja taidot sekä niiden keskimääräiset ajat.

Ostettiin Adlibris -verkkokirjakaupasta, siellä se oli kaikista halvin, muistaakseni rontti 14? kun kirjakaupoissa oon nähnyt jopa kymppiä kalliimmalla! Ja niitä saa nykyään tosiaan tommosena persikanvärisenä ja sitten vaalean vihreenä.
 
Meillä on Kulta-aika lapsuuden, jonka sitten itse ostin pojalle, kun ei sitä sitten saatukaan keltään. Nimiäisissä tuli joku Nalle Puh- vauvakirja ja en tykkää siitä yhtään. Sitten on vakuutusyhtiöltä ja osuuspankiltakin vielä kirjat :LOL: Kulta-aika lapsuuden on mulla ja mun sisaruksilla ollut, paras musta.
 
Ihan uusi näytti olevan Mauri Kunnaksen Vauvakirja! Ainakin oli Suuren Suomalaisen kirjakerhon lehdessä. Meillä lahjaksi saatu kirja on ihan ok, mutta mietin jo, että pitäisikö tuollainen tsekata mahdolliselle sisarukselle...
 
Meillä on Lapselliset- vauvakirja, josta tykkään hirmusesti :) Alkuun tulee sukupuu ja vanhemmille ystävänkirjatyyliin omat sivut. Vapaamuotoseen muistojen kirjottamiseen on runsaasti tilaa, sivun alareunassa on ehdotuksia mistä kirjoittaisi. Sit on tietenkin ne missä iässä on oppinu mitäkin.
 

Yhteistyössä