P
Pohtiva Matilda
Vieras
Meillä mies on ollut pitkään sitä mieltä, ettei lemmikkiä meille. Koira meillä on ollut joskus aiemmin, josta jouduttiin luopumaan pito-ongelmien vuoksi.
Nyt kun näyttäisi pahasti siltä, ettei meille tule enempää lapsia (hedelmöityshoidot menneet pieleen) alkaa lemmikin ottaminen paijattavaksi houkuttaa yhä enemmän minua.
Joku lemmikki olisi halvempikin hankinta, kuin lapsi (karua, mutta totta). Tosin, lapsia meillä ennestäänkin on, mutta aivan hirveä halu oli saada vielä yksi, niin olisi ollut lapsilukumme täysi.
Tämä syö minua niin, että tänään itkin miehellekin, että kun tuntuu että kaikilla muilla on joku koira tai vauva ja meillä ei ole kumpaakaan. No mies alkaa sitten hiljakseen lämmetä ajatukselle.
Mulla on oikeasti niin paha mieli, että itkua väännän tätä kirjoittaessanikin, kun meillä meni taas hedelmöityshoidot pieleen ja juuri äsken meillä kävi pikkuruinen koiravauva kylässä. :'( :snotty:
Lapsetkin ovat jo niin isoja, että he eivät voi jatkuvasti olla minun halipula rutistettavina.
Nyt kun näyttäisi pahasti siltä, ettei meille tule enempää lapsia (hedelmöityshoidot menneet pieleen) alkaa lemmikin ottaminen paijattavaksi houkuttaa yhä enemmän minua.
Joku lemmikki olisi halvempikin hankinta, kuin lapsi (karua, mutta totta). Tosin, lapsia meillä ennestäänkin on, mutta aivan hirveä halu oli saada vielä yksi, niin olisi ollut lapsilukumme täysi.
Tämä syö minua niin, että tänään itkin miehellekin, että kun tuntuu että kaikilla muilla on joku koira tai vauva ja meillä ei ole kumpaakaan. No mies alkaa sitten hiljakseen lämmetä ajatukselle.
Mulla on oikeasti niin paha mieli, että itkua väännän tätä kirjoittaessanikin, kun meillä meni taas hedelmöityshoidot pieleen ja juuri äsken meillä kävi pikkuruinen koiravauva kylässä. :'( :snotty:
Lapsetkin ovat jo niin isoja, että he eivät voi jatkuvasti olla minun halipula rutistettavina.