vauvahaaveita 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei milli!

Tervetuloa vauvakuumeilijoiden joukkoon! Vertaistuen voimilla sitä tärppiä jaksetaan täällä jännäillä kierrosta toiseen:) Älähän vielä vaivu epätoivoon! Reilut puoli vuotta yritystä ei vielä ole paljoakaan, saatikka jos kierroista osa on mennyt ""hukkaan"". Ei tästä ketjusta kai kukaan ensi kuukausina ole plussannut (vai muistanko väärin?), enemmänkin sinne puolen vuoden tienoille ja siitä eteenpäin se on venynyt kaikesta aktiivisuudesta huolimatta;)

Vaikka vuosi tuntuukin näissä puuhissa pitkältä ajalta, me ollaan ainakin ajateltu odottaa sen verran ennen kuin mennään tutkimuksiin. Kun siihen raskaaksi tulemiseen vaikuttaa kuitenkin niin moni asia, ja se on ihan sattumaa että milloin kaikki tekijät sattuu olemaan kohdillaan. Jos ei sitten ala mitään kuulumaan niin voi mielensä rauhoittamiseksi käydä tarkistamassa ettei mitään estettä lapsen saamiseen kummallakaan ole. Mutta sinuna odottelisin vielä muutaman kk:n ihan rauhassa:)

Poppakonsteista meillä ei ole käytössä muita kuin tuo greippimehun lipittäminen. Ja mielihalujen mukaan puuhastellaan, paitsi oviksien aikoihin tahallaan vähän ahkerammin;)

Tsemppiä teillekin yritykseen! Jos tämä ketju entiseen vauhtiin plussaa, niin ollaan kaikki ihan kohta kasassa odottajien puolella (toiveajatteluako????!)!

Kp 26/28-30 menossa. Eli menkat pitäis alkaa tällä viikolla, jos alkavat. Ja kaikki merkit viittaa siihen, että näin on todellakin käymässä. :( Menkkamaiset oireet alkoi jo sunnuntaina, lisäksi pientä rusehtavaa vuotoa on myös esiintyny (näin tapahtuu aina muutamia päivä ennen menkkoja).

Mutta tämä oli vasta toinen yrityskierto, joten aikaa kyllä on. Mut oishan se kiva, että lapsi sais alkunsa mahdollisimman pian, tälläinen hätähousut kun tuppaan olemaan..*punastelee* :P

Täytyis kuitenkin kai rajottaa vauvasta haaveilua, koska stressaamisella ja jännäämisellä voi saada kroppansa sellaiseen tilaan, ettei ainakaan tärppää. =/ Joten koitan laittaa ajatukseni muihin juttuihin, juon greippimehua joka päivä (jos suinkin muistan) ja hommaillaan miehen kanssa aktiivisemmin ovulaation aikoihin (jonka onneksi tunnen kropassani aina hyvin selvästi).

Hei!

Täällä saa kohta alkaa testamaan, kp 28/30-32. Jännittää. Mulla eilen nipisteli mahasta oikeen kunnolla...lieköhän syynä kuitenkin vaa kaikki ne jouluherkut, jotka piti ahmia!? Mutta muutenkin mulla on kyllä tuntunu olevan oireita vähän siihen suuntaan, että se ois voinutkin tärpätä. Tosin sitä varmaan kuvittelee puolet oireista.

Nyt lähen kahtomaan mun veljen vauvaa, se on tyttö ja 5kk. Arvaa vaan taas kuinka vauvakuume iskee!

minullakin on jännät paikat juuri nyt meneillää tästä kuukaudesta toivoisin todella että pitkän yrityksen jälkee viimeinkin onnistaisi.. :) yritystä nimittäin takana jo liki 1,5 vuotta ei koko aikaa tietenkään mutta sillon jo vauvasta haaveilin. ikääkään ei kyllä minulta löydy kuin 20 mutta nuorenahan niitä lapsia kannattaa hankki :) mut minäpä jään tänne jännäämään asiaa.. Onnea teille jotka ovat jo saavuttaneet päämäärän jos sitä nyt niin voi sanoa ja onnea kaikille muillekkin yrittäjille :)

mullakin tulee iana ennen menkkoja hiukan semmosta rusehtavaaa vuotoa. Mistähän moinen voiai johtu? olen tosin yrittänty saada lasta jo 1,5vuotta ja ei mtn tulosta. Tänään ois kyl pitänyt alkaa menkat mutta ei ole näkynyt joten toivoa on :)

Heips piiitkästä aikaa!!=) Ja heti tervetuloa kaikki uudetkin mukaan!:D Siisti pitkästä aikaa ku pääsee täällä käymään ni huomata miten täällä käy oikeen kuhina!;)

Mut heti ois yks ksymys...mitähän voi tarkottaa se, ku viikko sitten loppu menkat ja nyt yhtäkkiä tulee jotain rusehtavaa vuotoa?Ihan ku ois menkat taas tulossa!Miten ihmeessä tää on mahollista?Maha ei kuiteskaa oo ollu yhtään kipee vaikka pientä vuotoa ollu jo kolmatta päivää...auttakaa mua!!

Muuten hyvää uutta vuotta kaikille!!

Hei!
Leppis: En osaa vastata sun kysymykseen=( Toivotaan että kaikki on kunnossa. Jos tuntuu jotain muuta outoa niin kannattaa varmaan käydä lääkärissä....?
Hienoa että tähän ketjuun on tullut lisää väkeä, toivottavasti siirrytte nopeasti toiselle puolelle (Ihan kaikki)

Omaan napaan:
Eli kävin tänään taas neuvolassa, sielä lääkäri otti ultran samalla, ihanaa nyt se on sitten mulle todistettu että sisälläni on eloa. Sydänääniä ei kuulunut, mutta ne näky ultran kuvan kautta, ihanaa sielä oli sellainen pikkunen sintti=) Mä en kyl oikeestaan ymmärtänyt siitä kuvasta mitään, mutta lääkäri oli näkevinään kaikenlaista, täytyis varmaan opiskella tähtitiedettä että osais tulkita sitä kuvaa.=) Eli kaikki on ok! Laskettu siirty hieman eli 4.8 pitäis pikkuisen syntyä, jos kaikki menee hyvin!

Leppis: en osaa minäkään tuohon kysymykseen vastata:(
Ewa: tuo kaikki kuulostaa niiiiiin ihanalta, ettei sitä kyllä malttaisi oikein odottaa...:) Oletteko kertoneet raskaudesta jo kaikille? Ja miten se kerroitte, ihan suoraan vai jonkun vinkin kautta?

Niin, kun tuolla on jo Kesäheinän perustama Vauvahaaveita 4. En tiedä oletteko jo sen huomanneet, mutta tervetuloa sinne, siellä käy oikein kuhina!

Yhteistyössä