VAUVAHAAVEILIJAT JA MIETISKELIJÄT!

  • Viestiketjun aloittaja Tanja
  • Ensimmäinen viesti
Tanja
OLEN 24-V JA KOVASTI HAAVEILEN VAUVELISTA, MUTTA MIEHENI EI IHAN VIELÄ HALUAISI. PÄÄSSÄNI PYÖRII PALJON KYSYMYKSIÄ, JOISTA TOIVOISIN VOIVANI MEILAILLA JONKUN SAMASSA TILANTEESSA OLEVAN/OLLEEN KANSSA.

MILLOIN ON ´"OIKEA" AIKA ALOITTAA YRITTÄMINEN? ENTÄPÄ JOS VAUVAA EI KUULUKKAAN? OLENKO HYVÄ ÄITI JA KASVATTAJA? ENTÄPÄS KUINKA SOPEUTUISIN KOTONA OLEMISEEN? RAHATILANNE? JA ENNEN KAIKKEA KYSYMYS: VAUVA NYT VAI JOSKUS SITTEN?

LAITA OSOITTEESI, NIIN MEILAILEN.
 
Mä oon kans ollut samassa tilanteessa ja pyöritellyt päässäni kutakuinkin samoja kysymyksiä. Nyt alettiin heinäkuun alusta yrittämään vauvelia. Olis kiva vaihtaa ajatuksia! Meilaillaan!

saija_jaas@hotmail.com
 
Moi, mä oon 20 ja haaveilen ja pelkään ihan yhtä paljon vauvan tuloa, vaikka sitä epätoivoisesti haluisin! :/ Miestä taas mullistuttaa koko ajatus! Mailaileppa ni käännetään ne miesten päät! =)
 
Hei!

Kuullostaa tutulta. Samanlaisessa asioita itse mietin, vauvakuume on kova. Olen 23-vuotias haaveilija, joten tavallaan ei vielä ole kiire, mutta mikä sitten on se oikea aika??!! Ja milloin töiden kannalta kannattaisi, pätkätyötä kun tekee, ja vielä juuri sain uuden sijaisuuden.
Kirjoitelkaa!

inksu1@suomi24.fi
 
Korianteri
osoitteeseen kukkapuoti@luukku.com voi myös laittaa postia!
Sitä lukee 25v naimissa oleva naisihminen joka monen vuoden kuumeilun jälkeen pääsi vaikeuksien kautta voittoon (yrittämiseen).. Tuskainen miehenlämmitys tuotti vihdoin lukuisien pettymysten jälkeen tuloksa --> nyt mies odottaa plussa melkein yhtä kovasti kuin minä!
 
HEI,

Täällä 22v. nainen MIKKELISTä, kohta muuttamassa Haukivuoreen kylläkin, mutta jännään tässä että olenko raskaana ym. ensivkolla ehkäsyneuvolaan...

mailaile ja messengerkin on
virpikoo@hotmail.com
 

Yhteistyössä