=)Vauvahaaveet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hanne

Vieras
Olemme näköjään kadonneet mailmankartalta. Ainakin minun koneeltani. Viimeksi kun katsoin niin johan meillä olikin sata täynnä, joten kaipa se on uuden ketjun paikka muutenkin.

Täällä menossa kp12 ja tikuttelu käynnissä. Greippimehua ja vitamiinipillereitä kuluu =) Toivekkaan oottelen jo kierron loppua. Positiiviset uutiset ois tervetulleita. Viimeinkin..

Heips!

Minäkin etsin eilen tätä ketjua mutta en löytänyt mistään, mihin lie hukkunut.

Tässä kierrossa ei tullut taaskaan paljoa lakanoita pöllyytettyä. Eka mies sairastui oksennustautiin ja sen jälkeen minä :( ja nyt taitaa kaiken lisäks iskeä flunssa.
Kp22 menossa, taitaa ne parhaimmat päivät olla jo ohikin. Harmittaa vaan niin älyttömästi.
Kuitenkin taas positiivisemmalla tuulella olen ollut tämän vauvan hankinnan suhteen.
Eipähän ainakaan tartte pettyä tässä kierrossa.

Osaapa olla masentava ilma pihalla. Vois niitä lumia ruveta satelemaan että olis edes hiukan valoisampaa.

Minun entinen luokkakaveri oli saanut viimeyönä pojan :) oon kyllä todella onnellinen hänen puolestaan, eikä ihme kyllä edes iskenyt kateus.

Toivotaan, että joku plussais pian tässäkin ketjussa.
Plussasäteitä paljon kaikille +++++++++

Nytkin oli tää ketju hukassa mut ko palasin takas etusivulle niin oli ilmestyny.. HÖH....

Niin... arvatkaapa mitä menin tekemään? Tilasin netistä ovistestejä ;o) katsotaan nyt sit ens viikolla saanko mä sen ovisplussan aikaan. Menee kyl vähän mystiseksi kun tosiaan ollaan reissussa just hedelmällisimpään aikaan ja vielä eri teillä... Minä jo mietin et pitääkö se lähtee yöjalkaan oman kullan luokse *hihittelee*

Mutta nyt otetaan se konsti käyttöön, ei näillä meidän seksikerroilla muuten oo varmaan toivookaan tärpistä. Jospa se nyt olis se ainoa syy tärppäämättömyyteen... *huoks*

....ja vettä sataa taivaan täydeltä, sulatti ne vähäsetkin lumet pois prkl!

Moi!

Nythän alkaakin uus aikakausi täällä vauvahaaveissa! ovistikut ovat tulleet! ;) toivottavasti niistä nyt löytyis apua että saatais ketjuun tärppejä!

mulle ei kuulu ihmeempiä. töitä töitä töitä ja nyt vihdoin viikonloppu!

Joten rentouttavaa viikonloppua!!!!

kerttu

Täällähän on kovin hiljaista.

Oma napaa sen verran että taitaa ne kuukautiset tehdä tulojaan, naama kukkii iloiseen, rinnat on arat ja alavatsaa nippailee välillä.. En kyllä edes tiedä mitä kp on menossa.
En usko ainakaan että olen raskaana.
Jospa sitten seuraavassa kierrossa...

Hirveän pimeää on jo pihalla tähän aikaa, eipä pahemmin tee yksin lähteä kävelemään mihinkään.
Pelkään pimeää jonkin verran.

Jospa tästä lähtis ukolle tekemään syömistä ja sitten vaikka siivoais, on taas joku ihmeen into siivota kaappeja.

Palaillaan astialle.

Heissan!

Hiljaista näyttää olevan...
Vihdoinkin mullakin on jotain kirjoiteltavaa, joten samalla nostan tän ketjun sivun alalaidasta :)

Sain tänään viidentenä tikutuspäivänä (kp16/29) ovisplussan! Eikä kyllä muutenkaan olis jäänyt epäselväksi että ovis on käsillä, alavatsa on ollut munasarjojen kohdilta niin kipeä, että piti ottaa särkylääkettä :( Onneksi auttoi. Miehelle jo sanoin, että kuinkahan monta munasolua sieltä oikein meinaa irrota kun näin kovasti sattuu... Hmmm... =P

No, tänään pitää kammeta mies petiin ja huomenna kans. Eilen aloitettiin kylvöt kun ovistikku näytti tummempaa viivaa kuin aikaisemmin (kolme aikaisempaa tikkua näytti aivan hailakkaa haamua vain) ja tänään tuli sitten kontrolliviivan kanssa samanvahvuinen viiva. Noh, enpä mä tästä nyt vielä mitään toiveita ala elättelemään, uskon raskauteen vasta siinä vaiheessa jos raskaustesti näyttää kahta viivaa. Mutta ainakin tikkujen mukaan ovuloin tässä kierrossa!

Mitäs muille?

Tänne ei kuulu mitään erikoisempaa. Viikonloppuna sitten menkat alkoivat jo kp 25, aiemmin kierto on ollut 26. Iloinen kuitenkin olen edelleen siitä, että ovis tuli bongattua.

Tässä kierrossa otan sitten tupla-annoksen clomia eli 2 tb/pv. Hirvittää vaan paheneeko ne kuumat aallot... ja se on ainakin varmaa et yöunet noista clomeista menee. Tulee vaan kukuttua eikä uni tule ollenkaan. Tän kierron tikutan vielä myös ovista, kun on viiminen clomikierto.

Jos en raskaaksi tule, niin haaveet siirtyy taka-alalle kokonaan. Unohdan kp:t ja jätän terotkin syömättä (niitä on vuoden resepti). Seuraava etappi on sitten maaliskuu ja lapsettomuustutkimukset.

Tällasta täällä.

Hiljaista tosiaan näyttää olevan. Nää sivut on toiminu jotenkin niin huonosti, ettei oo huvittanu paljon kirjotella.

Mä en sitten tikuttamallakaan saanut bongattua ovista! En vissiin ovuloi lainkaan! Itkut tuli sitten itkettyä siitäkin asiasta. Teroja syön vielä tän kierron loppuun. Nyt on menossa kp 20. Sitten riittää. Terot saa jäädä, samoin vauvahaaveet. En jaksa enää itkeä tihrustaa joka kuukausi samaa asiaa. Paras antaa olla. Keskityn remonttiin ja odotteluun, että pääsisin uuteen kotiin. Mietitään vauva asioita uudestaan kunhan ollaan päästy muuttamaan ja kotiuduttu tonne uuteen paikkaan. Tutkimuksiakin mietitään sitten kevään puolella. Yksi stressi kerrallaan.

Tältäkin palstalta jään taustailemaan. Käyn kyllä teidän kuulumisia katsomassa välillä ja toivon täältä kaikille plussa säteitä! Huomaatte varmaan, etten kauheesti osaa toivoa tästä kierrostakaan mitään hyviä uutisia. Tämmöistähän tämä on.

Lumista talvea kaikille!

Heipsis!

Täällä sitten alkoi kuukautiset eilen, joten kp2/29 menossa. Jotenkin sen arvasin ettei tässäkään kierrossa tärppää :(
Ainakin olen tyytyväinen ettei kierto mennyt tuon pidemmäksi.

Kyllä se Hanne sullekin tulee plussa ennemmin tai myöhemmin, tuntu todella pahalta kuin luin sun viestin *hali*

Ei oo kauaa kuin on joulukin, mut eipä ole oikein joulumieltä millään tavalla.

Jospa tästä lähtis kahvin juontiin ja jos vaikka sais itsestään niin paljon irti ett'ä leipois vaikka torttuja.

Mut ihanaa, alkavaa joulukuuta kaikille :)
Ja paljon plussasäteitä kaikille ++++

Pakkastapäivää vaan! Mulla on vaihteeks ollu töissä sellasta lentoo ja menoa ja meininkiä että on ollu kiva mennä töihin.. Meinasin saada hermoromahduksen kun viikon verran sai kituutella ja vilkuilla kelloo töissä et pääsis jo pois.

Mä otin eilen varaslähdön tikutuksessa, ja sellanen haamuvaalee viiva siihen tuli. Nyt äsken sain pikkasen tummemman viivan kun eilen mut ei siis vielä ainakaan ovisplussa. Ja sehän toinen viiva siihen pitikin ilmaantua. Taisin siis osata tehdä testin oikein.

Mutta kuitenkin pitäs ukko saada tänään kammettua sänkyyn tai sit aamulla. On se reissuun lähtö nääs huomenna. Taidan ottaa ne tikut mukaan et nään saanko mä sen plussan vai enkö saa. Kp 14 on sunnuntaina ja silloin tullaan kotiin.. Ollaan siis eri teillä reissussa eli parhaat päivät menee sivu suun.. Sunnuntai-iltana ei varmaan jaksa eväänsä heilauttaakaan kun tullaan kotio, maanantaina kun on kuitenkin täysin normaali työpäivä.

Mutta nyt pakkaamaan, ettei jää viime tippaan.

Moikka!

Mulla on vähän samanlaiset mietteet kuin Hannella. Vauvahaaveet jäävät tämän kierron jälkeen taka-alalle, ellei nyt sitten vihdoin ole tärpännyt (mihin en enää jaksa uskoa). Tuskinpa sitten tulee enää paljon täällä kirjoiteltua, lueskelemassa tulee kyllä varmaan käytyä kun jo lähes kaksi vuotta olen tällä palstalla lähes päivittäin vieraillut! Nykyäänkään ei tänne ole hirveästi tullut enää kirjoiteltua, kun ei enää jaksa näillä asioilla pahemmin ""hössöttää"".

Aajalle onnea tikutteluun, toivottavasti se ovisplussa sieltä tulee! Mullakin on vielä noita tikkuja 9kpl jäljellä, saapa nähdä jos joskus tulevaisuudessa sit ne käyttäis pois... Kunhan eka saa vähän aikaa levätä näistä vauvajutuista.

Mikäs Wilman tilanne? Toivottavasti täti on pysynyt loitolla!

Jipii, tänään tuli veropalautukset! Pitäiskin varmaan käydä vähän törsäämässä ja ostamassa ratsastusvermeitä. Uudet hanskat ainakin tartten ja talviratsastushousutkin olis kivat ja saappaat ja ja........ ;D No, jos ihan vaan ne hanskat kävisin ostamassa.

Eipä muuta kuin mukavaa viikonlopun alkua!!

Kaikelta muulta stressaamiselta ja miettimiseltä olin unohtanut koko veronpalautukset. Kiitos Karpalo kun muistutit. :)
Josko kuitenkin vielä hillitsisin itseni niitä törsäämästä. *toivoo niin*

-Meri-

Ketju hiljenee entisestään...

Mulla on taas tullu elämäntilanteeseen ikäviä käänteitä, joten energiani tänne kirjottelemiseen vähenee entisestään. Ehkä vielä joskus haaveilen vauvasta minäkin. Jää nähtäväksi milloin.

Kaikille vauvasta haaveileville kuitenkin Plussaonnea!!!!! Ja voimia jännityksen ja mahdollisten pettymysten keskelle! Pitäkää huolta myös parisuhteestanne vaikka pettymyksiä tulisikin!

Heips!

kp6 menossa ja edelleen vuodan. Ei näytä menkat tekevänkään loppua. Hiukan rupeaa jo v*****maan!!!
Ja sit kun se vuoto ei ole mitenkään vähäistä.
Eihän se auta kuin kärsiä.

Eipä mullakaan ole nyt mitään sen ihmeempää asiaa, jospa rupeaisi siivoamaan ja menis sitten viltin alle lämmittelemään. Tai jos vaikka innostuis lähtemään kaupungille kauppoja kiertämään ja menettämään hermonsa ihmispaljouden takia.

Toivotan kaikille etukäteen jo Hyvää Itsenäisyyspäivää, pitäkää lippu korkealla!

Pikana tässä.. Oli sen verran railakas viikonloppu että unohdin ihan kokonaan tikuttelut.. kele! Mutta olo on kyllä sellanen et JOTAIN siellä tapahtuu....

Kysyisinkin että: bongasin ovisveret su-aamuna aikaisin. Oliko se nyt niin et ne veret tulee ennen vai jälkeen oviksen? Löytäisinhän mä sen tiedon netistäkin mut ei nyt jassa.. Luotan siis teihin!

Ajattelin kokeilla muutaman tunnin päästä tikuttelua, nyt on kp 15. Huvikseni siis vain. Tosin ovistestihän pitäisi tehdä aina suurinpiirtein samaan kellonaikaan ja mä olen testannu aina näihin kolmen aikoihin. Mut vasta kävin vessassa joten pitää kai odotella jonkin aikaa....

Ja nyt ruuanlaittoon!

Mä aattelin, että liittyisin tähän porukkaan mukaan, kun tuolla toisessa nimeltämainitsemattomassa ketjussa ei oo minkäänlaista elämää. =/

Semmosia kuulumisia vaikka voisin kertoilla, että meillä on nyt takanapäin ensimmäinen vauvanyrittelykierto, joka ikävästi päättyi menkkoihin nyt perjantaista alkaen. :( Heti-tänne-kaikki-ja-nyt -ihmisenä tunsin aluksi oloni ihan musertuneeksi ja ajattelin, ""eikö me nyt yhtä lasta osata alulle saattaa??!!"" mutta nyt on olo onneksi jo parempi.

Ei muuta kun uutta yritystä kehiin.

Ja tulipahan todettua, että kk-kiertoni pituus vaihtelee 26:sta päivästä 30:een päivään. Näin ollen on siis vaikea minkään laskurien mukaan ainakaan mahdollista ovulaation ajankohtaa katsella, mutta onneks tunnen ihan selkeesti ovulaation merkit aina kehossani, niin tietääpähän ryhtyä ""tositoimiin"" sitten niihin aikoihin.

Tämä ketju tosiaan hiljenee hiljenemistään. Koetetaan vanhat nyt torhistautua ja uudet aktiivisesti mukaan! Joohan?

Itsellä on ollut pari viimeistä viikkoa sellainen ""stressi"" päällä että kaikki vauvahaaveilut on jäänyt taka-alalle ja mahikset tässä kierrossa on puhdas nolla. :(
Ei ole edes jaksanut lakanoita pöllyttää muuta kuin pihalla tuulettamalla..

Kesäheinän ""tuoreet"" ajatukset sai vanhat fiilikset mieleen, nyt on mielen vallannut jo liika kyynisyys ja pessimismi.
Lisää optimismia kehiin, kiitos! Jos vaikka tarttuisi! ;)

Päivistä sekaisin olevana meinasin toivotella teille hyvää viikonloppua (kun huomenna on taas pyhä), mutta maanantaihan tänään on!
Mutta Hyvää itsenäisyyspäivää (tai siis sen odotusta..)!!

-Meri-

Käynpäs minäkin täällä välillä kurkkimassa...

Meidän vauva on nyt sitten kohta vuoden, niin se aika kiitää. Suru huomata, että täällä vanhoja tuttuja vielä löytyy, tällä puolella :(

Meillä toivottavasti päästään kohta toisen yritykseen, mutta ensimmäistä edeltänyt paniikki on ainakin toistaiseksi onneksi poissa.

Vieläkö Maria luuraa jossain?

Heips!

Jos kirjoittais muutaman sanan ennenkuin tipumme toiselle sivulle.

Kp8 menossa ja vihdoin ja viimein kuukautiset loppui :)
Pääsee lakanoita pöllyyttämään.
Olis kyllä ihana joululahja kun tietäsi että tärppäis vihdoin ja viimein.

Kyllä on aika mennyt niin äkkiä kun Erikan vauvakin on kohta jo vuoden :o

Toivottavasti seuraavasta vuodesta tulis parempi ja siirryttäisiin tuonne odottajien puolelle koko konkkaronkka.

Eipä mulla tämän ihmeellistä. Tovottavasti tämä ketju nyt pysyis joten kuten hengissä.

Miten keskustelu voisi pysyä hengissä jos kukaan ei mitenkään kommentoi toisten tilannetta tai ajatuksia. Pelkkää omien kuulumisten kertomista vaan. Ennen tämän ketjun henki oli ihan toista.

""Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...""

En ole ehkä koskaan ollut tämän ketjun ns. hengenluoja, mutta nuo ulkopuolisen sanat kyllä oikeasti kolahti.
Sitä ""vanhaa kunnon"" henkeä haikailen itsekin, mutta itsekään ei jaksa enää suuremmin hehkutella vauvajutuilla. Palstallakaan ei enää tule pyörittyä päivittäin, enemmän satunnaisesti vaan. Enimmäkseen siis käyn kuulumisia kurkaamassa, kun miettii mitä ""kavereille"" kuuluu.
Ajanvierähtämisen kyllä huomaa noiden ""entisten"" vierailuista. Vauvat ei taida olla enää vauvoja..

Mutta jos ulkopuolisella on hyviä hengenparannusvinkkejä tai edes uutta jutunaihetta niin pistetään vireä keskustelu taas käytiin. Josko se henki ei ole kadonnut mihinkään, hiipunut vain vähän. *puhaltaa ensimmäisenä*

-Meri-

... minä kyllä muistan aikoja, jolloin on viestit olleet ""nosto ettei tiputa monen sivun päähän""-tyyppisiä pidempään kuin kerran tai kaksi. Talvilepoa...? Jos kukaan ei juuri nimenomaisella hetkellä kaipaa kovin aktiivista keskustelua, niin miksi suotta, kun ketju kuitenkin on pysynyt hengissä. Ja keskustelu muuttuu aktiivisemmaksi, kun asiat on ajankohtaisempia...

En siis suinkaan tarkoita, ettei ketjua saisi elvyttää. Olen mielelläni mukana ;)

Harmikseni mäkin olen huomannut että tää ketju on ruvennut hiipumaan.. :( Toisaalta ymmärrän sen hyvin. Mä olen välillä kurkkaillut teidän kuulumisia ja todella toivonut että plussia olis tullu. Ymmärrän että välillä onkin ihan hyvä laittaa vauvahaaveet hieman taka-alalle, eihän kukaan jaksa jatkuvaa pettymistä.

Meidän poitsu on 10kk, iso poika jo! Meillä alkaa varmaan vauvahaavelu ens kesänä josko tolle poitsulle sais kaverin. :)

Mä toivon teillä kaikille vanhoille ketjulaisille kaikkea hyvää-joko vauvan kanssa tai ilman. Tietenkin toivoisin että te kaikki jotka sen lapsen haluaisitte sen myös saisitte, mutta onhan elämässä kuitenkin muita asioita joista voi olla onnellinen!

Halit teille! <3 Minä täällä poden kauheeta flussaa... :(