Vauvahaaveet syksylle 2011

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täälä vielä tätiä odotellaan, eilen testattu taas puhdas nega eli ei se ovis kyllä sillon kp 8 ollut, vaikka tuntemukset kyllä olivat ihan sen kaltaiset.Eli edelleen odotellaan...

Inkku kp 26

Inkulle pahoitelut negasta. Tällaista odottelua tämä tuntuu olevan läpi kierron, ensin odotellaan ovista, sitten odotellaan tuleeko plussa vai täti...

Tervetuloa uusille. Lisäsin teidät listaan, samoin kuin Inkun takaisin. Netan otin pois jännääjistä kun hän jo pääsi odottajien puolelle. Täydennelkää itse noita puuttuvia. ekana siis ikä, sitten monesko yrityskierto menossa, monesko lapsi on toiveissa, kierron pituus, ja vikanan milloin voi testata/tädin pitäis tulla.

Nel: ..............35v ...........yk24............(2).............kp 29-30...........23.12
Martta: .........30v............yk16............(1)............kp26.................27.12
Tähtisumu: ...33v............yk15............(2)...........kp28-32.............
Mamma:........24v............yk5...............(3)..............Kp 30..............4.1.
Tiiti................?................yk?...............(2)..............kp?..................14.12
mammaksi?....?...............yk2...............(?)..............kp28................29.12

Omaa napaa. Eli kävin eilen ultrassa, vaikka oli vasta kp 7 koska söin nyt ekaa kertaa Femaria. Limakalvo oli vielä ohut kuten olettaa saattaa, molemmilla puolilla oli follit, vas 13mm, oik 12mm. Nyt täytyy toivoa että molemmat jatkaa kasvuaan. Huomanna eli kp 9 vielä uusi ultra, joten sitten tiedetään miten kasvu on jatkunut. Inssi todennäköisesti heti alkuviikosta. Eli tilanne hyvä, eikä liikaa folleja ole kasvanut.

Unohdin äsken Inkun listalta.

Nel: ..............35v ...........yk24............(2).............kp 29-30...........23.12
Martta: .........30v............yk16............(1)....... .....kp26.................27.12
Tähtisumu: ...33v............yk15............(2)...........kp 28-32.............
Mamma:........24v............yk5...............(3) ..............Kp 30..............4.1.
Inkku............30v.............yk?...............(1)...............kp26...............9.12
Tiiti................?................yk?......... ......(2)..............kp?..................14.12
mammaksi?....?...............yk2...............(?) ..............kp28................29.12

Unohdin äsken Inkun listalta.

Martta: .........30v............yk16............(1)....... .....kp26.................27.12
Tähtisumu: ...33v............yk15............(2)...........kp 28-32.............
Mamma:........24v............yk5...............(3) ..............Kp 30..............4.1.
Inkku............30v.............yk?...............(1)...............kp26...............9.12
Tiiti................?................yk?......... ......(2)..............kp?..................14.12
mammaksi?...25v...............yk2...............(2) ..............kp28................29.12

lisäsin omalta osaltani nuo tiedot.nyt vasta kp9 menossa.mies lähtee 13.päivä kahex viikox reissuun et jää yritykset hieman heikoille.mut jospa kuitenki kerkeis tärppää täs kierros ku ovis on kuitenki just tohon aikaan

Viimeksi muokattu:
eilen sitte alko tulee kunnon ovis limat ja tänää oli nii paljo et litinä kävi ku harrasteltiin aamusta! :D taitaa olla vähän aikasempi ovis tällä kertaa.toivotaan et nyt tärppäis!

Tervetuloa vaan uusille!

Mä jo ajattelin että käykö nyt samoin kun viime kierrossa, että munasarjat ihmeissään ivf-hoidosta, mutta nyt tuntuukin siltä ovis ois menossa - jomotusta. Toissa päivänä uhrasin yhden ovistestin, ja se oli hailakka. En viitsi enää noita testejä niin tuhlailla. Tänään siis täytyy taas puuhastella - jatkuu tuo joka toinen ilta taktiikka.

Ois kyllä niin paras joululahja saada plussa r-testiin. Ja se olis suuri ihme.

Pieni flunssa kyllä päällä. Ja siten unettomuutta.

Nel. kp15 tai 16

Heipat. Mälsiä uutisia näin viikonlopuksi. Kävin tänään ultrassa. Oikealla ollut folli ei ollut kasvanut ollenkaan, mutta vasemmalla sen sijaan folli oli jo 20mm. Lääkärin mukaan turha tehdä inssiä tähän kiertoon koska aukkarin mukaan vasen puoli on tukossa. Eli ohjeeksi vain kotona peiton heiluttelua. No voihan sitä tietty omaksi iloksi mutta ei siitä kannata raskaustoiveita elätellä, jos kerta inssiäkään ei kannata tehdä. Eli tätiä odotellessa eikä juuri toiveita siitä hartaimmin toivomastani joululahjasta. Ohjeet seuraavaan kiertoon on ottaa femaria 2 tabl päivässä kp2-6. Ehkä kuitenkin tikutan ovista tässäkin kierrossa niin tiedän miten pitkää kiertoa on odotettavissa.

Onneksi muilla on positiivisempia uutisia :) Hienoa että Nelillä ja mammaksi?lla on ovikset löytyneet ja hyödynnetty. Toivon teille joululahjaksi kirkasta plussaa =)

Mammallakin jo uusi kierto hyvässä vauhdissa. Sinne kans plussarikasta uutta vuotta. Oishan se hienoo jos jäisi uudenvuoden skumpat välistä plussan takia!

Martta, kp9

Kiitos Martta. ;)

Täälä tosiaan ovista odotellaan ja nyt kyllä pistetän urakalla peitto heilumaan. Sukulaisiakin tulee jouluviikoksi. Passasin heille jo pedin toiselle puolelle taloo, jotteivat häiriinny yrityksestä. :D

Hyvät joulun odotukset kaikille!!

Moi vaan

Täti tuli ja menikin jo, kp5.tä jo mennään...Seuraava jännäpäivä osuukin aika lähelle sitä ajankohtaa kun vuosi sitten plussasin, uskomatonta että siitä on jo niin paljon aikaa.Olis se jo aika saada se plussa uudelleen...

Martalle lohtuhalit inssin missaamisesta:(Ja nel ja mamma tsemppiä tähän kiertoon!ja tervetuloa uudet!Kai sitä itekin tarvii alkaa taas tikuttaan kun viime kierto näköjään meni taas ihan metsään ajoituksen suhteen, ei sitä näköjään enää voi tuntemuksiin luottaa...

Inkulle myös pahoittelut tädin vierailusta. Uskomattoman nopeesti toi aika menee ja plussan (ja pysyvän sellaisen) todellakin ansaitsisit. Itse olin vuosi sitten niin varma että tänä jouluna jo omaa nyyttiä tuudittelisin, mutta kun ei niin ei.

ON. Perjantaina olin kyllä jotenkin tosi kärttyinen kun niin otti päähän tämä välikierto. Etenkin kun mies oli kuitenkin niin positiivisena. Sai mut tuntemaan itseni niin kärsimättömäksi ja kaikki mulle heti-tyypiksi kun totesi vaan rauhallisena että kyllä se sieltä vielä tulee. Miesparka kun joutui mun kiukuttelua kestämään. Pyysin kyllä kiukutteluani myöhemmin anteeksi. Tosin peittoa ei heiluteltu koko viikonloppuna, jotenkin oli vaan tunne ettö what's the point :( Ovistestiin sain hymynaaman eilen aamulla joten ehtii sitä ovista tänään vielä hyödyntää jos innostutaan.

Martta, kp 12

Voi harmi Martta, jos kierto kokonaaan ohi menee...

Omaa napaa...Olin tänään kilikalla ns. jälkitarkastuksessa ja jatkon suunnittelussa. Papankin pyysin ottamaan siinä samalla. Oisin toivonut tarkempaa selitystä sille miten edellinen ivf-hoito meni, miksi epäonnistui jne. mutta ei kuulemma vielä yhden hoitoputken perusteella aleta suuremaa diagnoosia tekemään. Mutta jos seuraava tammikuussa aloitettava hieman pitkitetty hoito päätyisi samaan tulokseen, niin kyllä mun muniksissa sit jotain häikkää solutasolla.

Kaikki oli kuitenkin taas oikein mallikkaasti ultratessa ja selkeesti oikelta puolelta oli ovis tapahtunut (ja hyödynnetty). Ja kuulemma kyllä hoitojen jälkeen on hieman suurempi todennäköisyys tulla luomustikin raskaaksi. Peukut pystyyn siis. Luomuonnistuminen ois niin suuri juttu!

Nel.

Mulla on Nel kaikki sormet ja varpaat pystyssä sun luomuplussan puolesta! Harmi ettet saanut täysin tyydyttävää selitystä mutta ovathan nuo tietty hankalia asioita tutkittavaksi.

Eilen jaksettiin täälläkin hyödyntää ovista, vaikka todennäköisyys onnistua on äärettömän pieni.

Martta, kp 13

sain vasta tänää ovis testit ja kokeilin piruuttaan ja sain hieman haaleemman testiviivan ku se kontrolliviiva.limat oli sillo viikonloppuna ni oiskohan toi tulos vaa sitä et ovis oli just? huomen on pakko tehä toinen ni näkee mihin suuntaa viiva menee....toivon vaa et ovis ois ollu jo ni petipuuhistaki ois kerenny olla hyötyy.viimeks 12.päivä sextattii ku mies lähti reissuun kahex viikox. sitä vaa nii toivoo et tärppäis. mul saattaa oviskipuja olla viikon ni vaikee sanoo mihin kohtaa siihen itse ovis ajoittuu.viime kierros olin nii kipee ettei tullu mieleenkää harrastaa sexii ku ei ees kävelee pystyny,nyt oli onnex paljon parempi!siis kipuja vielkin...että mä vihaan tätä odottelua....

sain vasta tänää ovis testit ja kokeilin piruuttaan ja sain hieman haaleemman testiviivan ku se kontrolliviiva.limat oli sillo viikonloppuna ni oiskohan toi tulos vaa sitä et ovis oli just? huomen on pakko tehä toinen ni näkee mihin suuntaa viiva menee....toivon vaa et ovis ois ollu jo ni petipuuhistaki ois kerenny olla hyötyy.viimeks 12.päivä sextattii ku mies lähti reissuun kahex viikox. sitä vaa nii toivoo et tärppäis. mul saattaa oviskipuja olla viikon ni vaikee sanoo mihin kohtaa siihen itse ovis ajoittuu.viime kierros olin nii kipee ettei tullu mieleenkää harrastaa sexii ku ei ees kävelee pystyny,nyt oli onnex paljon parempi!siis kipuja vielkin...että mä vihaan tätä odottelua....

mammaksi? kp14

Täällähän on hiljaiseloa...Onkohan kaikki joulukiireissä?

Mulla ollu tänään ihme vihlontaa/kutitusta kohdun suulla. Ja nyt viikko oviksesta. Mitähän tää on? Muistan kokeneeni joskus samaa, mutta en pitkään aikaan. Voiskohan on positiivinen merkki? Eipä olekaan muuten seksiä harrastettu koko viikkona oviksen jälkeen. Ollaan kaikki oltu vähän nuhaisia....

juu hiljaista näyttää palstalla olevan. Monella meistä taitaa olla tätä keskikierron vaihetta, eikä oikein vielä mitään jännättävää. Itsellä ollut suht kiirusta töissä. Joulua en pahemmin hössötä kun olemme vanhempien luona, ja päästää ns valmiiseen pöytään. Ja joulukoristeista en pahemmin perusta, kun sitten sitä krääsää joutuisi suurimman osan vuodesta säilömään jossain. Täytyy huomenna käydä parit lahjat hankkimassa. Ollaan läheisten kanssa sovittu että mitään ostosrumbaa ei tehdä, koska kaikilla nurkat jo pullollaan tavaraa. Itse olen parit hankinnat tehnyt aineettomina ostamalla palveluita, esim äippä saa 5 kerran hieronta-lahjakortin. Tuetaan samalla suomalaista työtä ja hemmottelua on kenen tahansa saada.

Toivottavasti Nel sun tuntemukset olisi jotain tosi positiivista. plussa olis paras lahja vai kuinka...

Martta, oiskohan kp 16. Heti joulunpyhien jälkeen täti odotettavissa

Hiljaasta meinaa olla joo.. Täälä pitää työt normaalia kiireisempänä. Vielä pitäis kotona joulua keritä laittaa, mutta ei meinaa aika riittää.
Eilen iltana kymmenen nurkilla tuli sellaanen noin 5min vihlova supistuskipu, jotta olisko munasolu irronnu tms. Ennenkin on ollu kyllä vastaavaa, mutta ei vaan niin oo kiinnittäny huomiota.
Ei muuta ku peitto heilumaan illalla kun töistä selviää.
Plussa tuulta kaikille ja hyvää joulunodotus aikaa!!

tuttavia ollut kyläilemässä niin en ole viitsinyt roikkua koneella. :) kuivaa kautta ei sitten tullutkaan vaan tänäänkin valkkaria oli niin paljon et pakko vaihtaa alkkarit ku oli niin märät! =D pääkipua ollu jo monta päivää.menkka tuntemuksia alavatsassa.....sitä niin toivois et nää kertois plussasta....

mammaksi? kp20

Voi nenä, tuhru punaista havaittu eilen illalla. Tuli jotenkin ihan yllärinä. Oon unohtanu tässä flunssassa ja muussa joulukiireessä koko jutun. Tai siis ajattelin että pahimmassa tapauksessa ne menkat saapuu jouluksi. Ei kyllä mitään menkkatuntemuksia muuten.

Oishan se tietty ollu ihan liian upeeta saada plussa joululahjaksi. :(

Nel kp26

Voi Nel, todella mälsää jos se eilinen tuhru enteilee tätiä. En toivoisi kenellekään jouluna muistutusta siitä ettei tärpännyt. Toivottavasti edes teillä flunssa hellittäisi ja joulu menisi muuten kivoissa merkeissä perheen kesken.

Kaikille muille myös kivaa joulun odotusta, ja älkäähän hössöttäkö liikaa. Kyllä se joulu tulee vaikka jokaista nurkkaa ja kaappia ei olisikaan viimeisen päälle puunattu ja järjestelty. Mun on tietty helppo sanoa kun mennään vanhempien luokse ns. valmiiseen pöytään, enkä kotona siis saa/joudu tekemään sen kummempia jouluvalmisteluja.

Heipä hei!

Mahtuisko ketjuun yksi uusi haaveilija?

Olin raskaana, mutta valitettavasti vuoto alkoi ja raskaus meni kesken :( Nyt siis sellainen suru tässä juuri ennen joulua, mutta yritän suunnata ajatukset uuteen yritykseen.

Meillä on jo kaksi lasta ja yrityskerta olisi toinen. Ikää minulla 28 vuotta.
Sellaisia tietoja aluksi :)

Vilna

nyt ois kp 22/28....testasin first signalilla roskishaamun eilen missä on ihan väriäkin ja tänää aamulla davidin normitestil ni ei mitää..... :( ois ollu niin kiva saada jo joulux plussa.olo on kyl sellanen et ois pikkanen tulossa ku on ollu selittämätöntä pahaa oloo.siis mul alkaa paha olo jo ennen menkkojen pois jääntii mist tiesin viimekski olevani raskaana.uskaltaakohan tohon first signaliin luottaa?en mä kyl ennen oo saanu siihen värillistä haamuu,viivanpaikan kylläkin

nyt ois kp 22/28....testasin first signalilla roskishaamun eilen missä on ihan väriäkin ja tänää aamulla davidin normitestil ni ei mitää..... :( ois ollu niin kiva saada jo joulux plussa.olo on kyl sellanen et ois pikkanen tulossa ku on ollu selittämätöntä pahaa oloo.siis mul alkaa paha olo jo ennen menkkojen pois jääntii mist tiesin viimekski olevani raskaana.uskaltaakohan tohon first signaliin luottaa?en mä kyl ennen oo saanu siihen värillistä haamuu,viivanpaikan kylläkin

*siis kp23 on nyt

Aika varhain oot testaillu, joten tilanne voi vielä kehittyä.

Aika masentunut fiilis - miten sitä psyykkais itsensä jouluun? Ihan kivasti sain kyllä lahjat hommattua jne. Mutta eikö ole ihan tarpeeksi että on ollu rankka vuosi ja siitä ikävä fiilis, mutta nyt sitten joulumieltä yritetään pilata tällä kaamealla flunssalla ja menkoilla. Joku väkinäinen hymy pitää huomiseksi kehitellä. Tai ehkä kaikki ymmärtää, etten ole kauheen juhlamielellä. Kunhan saisin nyt pidettyä kiukkuni sisällä.

Tosiaan tuhruilu jatkuu. Mutta ei ole muita menkkaoireita, kuten näppylöitä naamassa tai rakkoa huulessa. Huono fiilis kyllä sopii kuvaan.

Upeat talvimaisemat kyllä sentään saa mielen välillä satumaiseksi.

Tunnelmallista Joulua ja Uutta parempaa vuotta meille kaikille!

Nel.

Yhteistyössä