Kiitos vastauksista! Mulla tosiaan tuhruttelee 1-3 päivää ennen kuin vuoto+kivut alkavat kunnolla. Laskin nyt uudestaan kiertojen kestot ja pituudet poistaen alkutuhrut. Selvensi hieman mun sekalaista kiertoa!
Odottelijalla outo tilanne. Mullakaan ei ole aina ollut tätä alkutuhruttelua, vaan alkoi vaan jossain vaiheessa. Ajattelin että se on taas yksi näitä kummallisia hormonien muutoksia ja naisen kropan ihmeellisyyksiä.
Nel, jaksaa jaksaa, varmuuden vuoksi vielä kerta! Me voidaan täällä virtuaalitsempata
Täällä tällä hetkellä meneillään kp13 /23-27. Selkeitä ovislimoja ei ole näkynyt ja olen vähän ihmeissäni, sillä yleensä ne on jo tähän aikaan mennessä ilmestynyt. En tiedä mitä tarkoittaa jos niitä ei tulekaan, ovis varmaan silti toivottavasti tapahtuu? Tarkemmasta tärpin ajankohdasta ei siis tietoa, mutta vauvanalkuja on yritetty kylvää kp8 ja kp11, ja toivottavasti vielä tänään saisi miehen houkuteltua vällyjen alle, kun mies on sitten viikonlopun poissa kotoa, ja sen jälkeen taitaa olla jo myöhäistä näin lyhyellä kierrolla. Vaikka nyt kyllä tuntuu, että tämä kierto ei jää ihan lyhyeksi.
Onko teillä muuten miehet ihan täysillä mukana vauvaprojektissa? Tarkoitan siis sitä että peitot heiluu projektinomaisesti vaikkei hirveästi huvittaisikaan. Mä en oikein edes suoraan viitsi ehdotella miehelle että "tuu tekemään vauvoja, nyt!" Ja työ- ja muiden kiireiden keskellä ei aina voi olla "sillä tuulella".
Päivitänpä vielä listan omalta osaltani:
Hermis, 24v, yk 6, (1) kp 27-37, heinäkuun alku..?
Heituli, 25v, yk 10, (1) kp 29-35pv, 3.6.
Sari_80, 28v., yk4, (1), kp29-32, 26.6.
Nel. 34v, yk6, poika-07, kp29-30, 6.7
papu-81, 28v, yk2, (1), kp23-27, 9.7.
Plussanneet:
Aava79, 29v, yk6, (1) +18.5
Odottaja-77
Kappe82 27v, yk 6, (1) +1.6.
Salama83, 26 v, yk 8, (1) +1.6.
Hansu78, 30v, yk 4, (1), +7.6.