Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
Heituli
~lena~: kuinkas siellä menee? Meinasitko milloin testailla vai odotteletko vielä muutaman päivän? Minun tekis mieli hirveästi jo testailla, mutta jos malttais vielä pari päivää.

Minulta on melkein kaikki oireet hävinnyt, ei juili alavatsaa, eikä rinnatkaan ole enää kipeät :(
 
~lena~
Mitäs täällä... Odotellaan että pääsis testailemaan, ehkäpä keskiviikkona.

Oireina runsaampaa valkovuotoa (mielenkiintoista), kasvoissa sitkeät finnit =), joskus aina vähän tuntuu tuolla alavatsalla, jotenkin sellainen "tietoisuus" kohdusta (outoa). Aamupirteä ja ajoittaista huonovointisuutta. Eli kyllähän näitä on kehitelty. Niin ja sitten vielä elohiiri vaivannut silmää (luin jostakin raskausoireketjusta että ollut tärpin aikoihin joillakin.)

No tiputaan sitten kovaa jos menkat alkaa, jotenkin sellainen varma olo että on tärpänny. Vaikka ei tosiaan hommat osuneetkaan ihan yksiin oletetun oviksen kanssa.
 
~lena~
MAANANTAI 27.10.

Nim.merkki KP YK
Lena-------------25/25-28---------------1----------Tyttö 8/07
Heituli-----------29/31------------------3-----------Esikoinen kyseessä
Tytönäippä-------??----------------------?-----------Tytt 46; 6/08
 
~lena~
Huomenia,

tyttö alkanu heräillä vähän liian aikaisin (6.30). Ennen nukuttiin kahdeksaan. No ei auta kun nousta =)

Nyt alkaa olla tosiaan jännät päivät. Millos heituli meinasit testaitailla?

Unohdin eilen kirjoitella että näin toissa yönä unta että tein plussa testin ja jostain syystä minun äiti näki sen jne. Oli todellinen uni... Katsellaan josko vaikka enne...

Päivänjatkoja!
 
Heituli
Josko olisi enneunia! Nyt jännittää sinun puolesta kovasti.
Millos meinasit testailla?

Jokohan sitä uskaltaisi huomenna testailla.. Vieläkään ei oireita ole minkäänlaisia, ei edes sellaisia että menkat alkais.
 
~lena~
Siis eiköhän nää kaikenlaiset pahoinvoinnit ja väsymykset ym ole mielikuvituksen tuotetta. Taas pönttö testastasin malttamattomana ja puhdas nega. Taidan luovuttaa tältä kierrolta ja jäädä odottelemaan tätiä =(. Ei kiva... Siis uskomatonta jos tosiaan on niin että kuvittelen nää oireet! Tai sitten tulossa joku syysflunssa mikä oireilee... Tai sitten olen vaan tulossa hulluksi ;)

No ei pitäisi vielä luovuttaa, kun periaatteessa kierto sen 27pvä. Mutta ei tämä kyllä nyt hyvältä näytä.

Surkeinmielin
Lena
 
Heituli
No voi että :( toivotaan että jospa siitä plussaks vielä muuttuis.

En tiedä onko vatsatauti iskemässä, tänään on ollut todella paha olo. Miehen työpaikalla tuota tautia on liikenteessä, että näinkö on pöpön tuonut tullessaan :S
Ajattelin sittenkin, että testaan vasta keskiviikkona. Odotellaan vielä yksi päivä ja tiputaan sit pilvilinnoista takas maahan rytinällä.
Jotenkin vaan on sellainen tunne etten ole raskaana :(


 
c 81
Alkuperäinen kirjoittaja ~lena~:
Siis eiköhän nää kaikenlaiset pahoinvoinnit ja väsymykset ym ole mielikuvituksen tuotetta. Taas pönttö testastasin malttamattomana ja puhdas nega. Taidan luovuttaa tältä kierrolta ja jäädä odottelemaan tätiä =(. Ei kiva... Siis uskomatonta jos tosiaan on niin että kuvittelen nää oireet! Tai sitten tulossa joku syysflunssa mikä oireilee... Tai sitten olen vaan tulossa hulluksi ;)

No ei pitäisi vielä luovuttaa, kun periaatteessa kierto sen 27pvä. Mutta ei tämä kyllä nyt hyvältä näytä.

Surkeinmielin
Lena
*hali* Mulla on molemmista tullut plussa myöhässä. Eli älä nyt luovuta!! :) Ota ihan rennosti (tosi helposti onnistuu ;) ) ja kokeile muutaman päivän päästä uudestaan! Mullakin näky nyt n. viikon myöhässä vasta plussa.
 
~lena~
TIISTAI 28.10.

Nim.merkki KP YK
Lena-------------26/25-28---------------1----------Tyttö 8/07
Heituli-----------30/31------------------3-----------Esikoinen kyseessä
Tytönäippä-------??----------------------?-----------Tytt 46; 6/08
 
~lena~
Kiitokset tsempityksestä C! Täällä vihloo ja jomottaa alavatsaa... Heikolta näyttää. Vaikka koskaan ei kyllä ole ennen menkkoja ollut mitään jomotuksia. Nyt varmaan johtuu siitä kun tutkii itseään niin tarkkaan. Mites heituli?
 
Heituli
Mulla ei vieläkään mitään sen kummempia oireita ole. En uskaltanut vielä tänään testata. Huomenna ajattelin.
Minkä merkkisellä testillä ~lena~ testailit eilen? Mulla on rfsu:n testejä, saapi nähdä minkälaisia ne on..
 
~lena~
Testailin jollain mammaksin ihme herkällä puikkomallilla. En ole koskaan moisia kokeillut. Jos nyt vielä loppuviikosta tarvetta niin käyn ostamassa ihan apteekista "kunnon" testin.

Heti sitten huomenna ilmoittelet mikä on tulos!
 
Heituli
Täytyy tulla kertomaan huomenna sit kuin kävi :) tekis mieli nytkin testailla, mutta paketissa lukee että parhaimman tuloksen saa aamuvirtsasta, joten täytyy odotella huomisaamuun.

Sitähän minä oon tässä miettinyt, että onko se normaalia, että kiinnitysvuotoa tulee raskauden alkaessa tai kun menkkojen pitäisi alkaa? Mulla ei ole nimittäin mitään tuollaista tullut, ainakaan vielä. Vai onko tuo yksilöllistä?

En tiedä johtuuko jännityksestä vai mistä, mutta kissanruoka haisi todella kuvottavalle äsken!
Ja nyt on ihan tunnin sisällä ruvennut alavatsaa juilimaan samalla tavalla kun menkat oliivat alkamassa.
 
Heituli
Enpä ole raskaana :( ihan puhdas nega tuli :(

Nyt päätin että seuraavissa kierroksissa testaan vasta sitten kun menkat on pari kolme päivää myöhässä. Eipähän tule näin pahaa pettymystä toiste.
Vituttaa ihan suoraan sanoen. Joten sais nuo menkatkin alkaa tämän päivän nimissä.
Kyllähän tuo miestäkin selvästi harmitti.
 
~lena~
KESKIVIIKKO 29.10.

Nim.merkki KP YK
Lena-------------2/25-28---------------1----------Tyttö 8/07
Heituli-----------31/31------------------3-----------Esikoinen kyseessä
Tytönäippä-------??----------------------?-----------Tytt 46; 6/08
 
~lena~
VOI HARMI HEITULI!

Nyt ei muuta kun kun pää pystyyn ja uutta kiertoa kehiin. Mä en taida sortua tässä kierrossa mihinkään tikutteluihin, mutta greippimehusta en luovu! Ukon vaikka raiskaan =) jos yrittää pihtailla. Tässä konstit tälle kierrolle...

Lena

Miksi ihmeessä tän pitää vielä tehdä näin kipeetä myös fyysisesti?
 
Heituli
Nyt hiukan helpottaa tuo pettymys. Jospa pystyis olemaan ensikierrossa ajattelematta kaiken maailman oireita :/

Mulla on ollut foolihapot ja greippimehut apuna nyt tässä kierrossa, ja noita jatkan myös muissakin. Ja makkarin puolella tullaan kyllä touhuamaan vaikka joka päivä, yhtäkään päivää ei passaa jättää väliin ;D

Että ei oo tämä raskaaksi tuleminen mitenkään helppoa :( Sitä vaan miettii että missä meni mönkään.
 
Annu77
Heipsan!
Olen varovaisesti viimeaikoina palstoja lueskellut 2-v tytön äityli. Kuumetta alkaa pahasti pukkaamaan ja ajattelin että täytyy tulla vähän "purkamaan", kun en halua vielä tutuille puhua. Syön vielä pillereitä mutta olis tarkotus jättää piakkoin pois...
 
~lena~
TORSTAI 30.10.

Nim.merkki KP YK
Lena-------------3/25-28---------------2----------Tyttö 8/07
Heituli-----------32/31------------------3-----------Esikoinen kyseessä
Tytönäippä-------??----------------------?-----------Tytt 46; 6/08
Annu77------------??---------------------?------------Tyttö 06?
 
~lena~
Tervetuloa vaan tänne purkautumaan annu77... Tää on ketju on mennyt kovin hiljaiseksi. Me heitulin kanssa olemme täällä tuntemuksiamme jakaneet. Mukavaa jos saadaan lisää porukkaa joukkoon jännäilemään.

Pahin harmitus on nyt jo ohi... Eilen kävin ostamassa litratolkulla greippimehua eli kyllä tämä tästä. Menis vaan pian nää menkat niin pääsis sitten jo ovulaatiota seuraavaksi odottelemaan =).
 
Heituli
Kiva saada uutta "verta" joukkoon! Joten tervetuloa minunkin puolesta annu77!

Täällä edelleen odotellaan menkkoja alkaviksi. Välillä jomottaa kunnolla ja taas häviää menkkakivut jonnekin. Pienen pieni toive vielä elättelee raskaudesta edellen, mut en jaksa kuitenkaan uskoa siihen.. Mutta jos menkat ei ala viikonlopun aikana, täytynee vielä testailla ensiviikolla.
 

Yhteistyössä