Vauvahaaveet 14 =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuka74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nuka74

Vieras
Moi pitkästä aikaa!! Alotin teille uuden ketjun, jos ette pahastu.
Täällä on nyt parisuhde jäissä. Ei vielä mitään lopullista, mutta voimia on vienyt. Tulen kirjotteleen paremmalla ajalla ja kun jaksan paremmin.
Onnea synttäreiden, kihlautumisen ja kaikkien mahdollisten puolesta! =)
Ja Peukkuja kaikille ja Hyvää Joulun odotusta!!!!
Olette mielessä ja käyn välillä lukemassakin, mut kirjottelu varmaan jää nyt vähäksi aikaa, kuten vauvahaaveet! Ne vähätkään.. =(

Moi!

ONNEA C kihlojen johdosta, ihania uutisia :)
Tytsylle peukutuksia kovasti, toivon mukaan menee "vanhan kaavan" mukaan ja plussa heilahtaa!

Nukan uutiset sitten onkin ikävämpiä =( kovasti voimia... toivottavasti saatte kaikki asiat pian selvitettyä ja pääset pian taas tänne haaveilemaan meidän kanssa. Halauksia ja rutistuksia!

-r-
kp 28/28-34 ja täti tulossa sen tuntee...

Voi Nuka, todella paljon voimia! Toivottavasti asiat järjestyy pian. (((((N)))))

C:lle paljon onnea kihlautumisen johdsta! Ihanaa!!

Tytsylle peukutukset!!!

Rookielle myös peukutukset!!! Eihän sitä koskaa tiedä....

Johkuna
kp14

Nukalle paljon voimia!! Toivotaan että kaikki menee parhain päin.

Peukutuksia kaikille toivossa eläville! Itsellä on vielä tovi aikaa jännäilyyn. Täytyy sitä vastoin aktivoitua makkarin puolella niin vois olla jännäilyn aihettakin sitten ;)

Susa kp16

Voimia Nukalle! Toivotaan että saatte asiat selvitettyä.

C:lle onnittelut kihlautumisesta!

Ja peukkuja myös muille, Susalle sinne makkarin puolelle ;-)

Itselläni kp 16 ja ovis oli viikonloppuna. Eli makkarin puolella on touhuiltu, nyt on sitten vielä hetkisen aikaa jännäilyyn, jospa se vaikka nyt...

Hei vaan kaikille, uskaltauduin minäkin kirjoittamaan tänne. Itselläni olisi kp20 ja kaiken maailman oireita on ollut tai ainakin tullut kuviteltua. Toista kiertoa ollaan nyt vasta yritetty kierukan poiston jälkeen. Olisin kysynyt teiltä muilta haaveilijoilta onko muita hössöttäjiä kuten minä. Kas kun nyt jo katselen niitä vaunuja ja keräilen lainassa olleita pikkuvaatteita (minulla on jo 8v poika) takaisin. Kyselin kaveriltani onko kaukalo tallella ja keikkea tälläistä nyt jo! Edellinen raskauteni meni todella hyvin, jotenkin ajattelen nyt ettei aina voi olla niin helppoa, joten vetoan siihen, että nyt voin loppuraskaudesta olla tosi väsy, että pitää ajoissa hoitaa asiat ;-) Kaiken lisäksi kun on remonttikin kesken viemässä aikaa... Toki myös vetoan siihen, et jos tulee halvalla käytettyjä vastaan niin... No selittelyähän tämä kaikki on valtaiselle vauvakuumeilulle kuten tiedätte.

Tervetuloa mukaan Mammaksi :) Itse en ole vielä vaunu yms hössötykseen lähtenyt mutta ei hän sitä koskaan tiedä millon sellanenkin päivä tulee eteen ;) Ehkä johtuu siitäkin että kun tätä yritystä alkaa jo vähän takana olemaan niin ei edes uskalla ajatella vielä mitään vauvantarvikkeita...pelottaa jos tässä ei nyt homma onnistukaan. Peukutuksia sinulle!!

Me ollaanki Lemonin kanssa sitten samoissa kiertopäivissä :) Tosin sä olet jo päässy oviksen ohite...blääh milloinkahan se taas mulla mahtaa olla.

Susa kp17

Moi!

Tervetuloa Mammaksi :) mukava saada uusia haaveilijoita tänne! Tuohon "hössötykseen", kattelen kyllä ohimennen kaikenlaista ja mielessäni mietin kaikkea kivaa, mutta en vaan uskalla hommata mitään ennen aikojaan kun oon aika realisti siinä mielessä että kun ei koskaan voi tietää että tuleeko ees raskaaksi saatika että meneekö kaikki sitten hyvin... Tietenkin sitä toivoo mutta kuten sanottua, realisti mikä realisti :) sisko kyllä tyrkyttää kovasti kaikkia vaatteita jne mitä on säilyttänyt mutta en ole ottanut niitäkään vastaan... :)

Täällä täti tuli kuin tulikin sekoittamaan viikonloppukuviot, argh =( ehdin jo hetken jännäämään mutta taas pudottiin maan pinnalle, kuten tavallista... tottuukohan tai turtuuko tähän pettymyksen tunteeseen joskus, vai tuntuuko joka kerta yhtä yhtä epätoivoiselta?

Mites Tytsy?? bd bd bd :) ja Lumis kans, ei saa pitää jännityksessä näin kauheasti!

Pitää jatkaa töitä (tähän kirjotukseen meni sitten pari tuntia, saa nähdä onko joku ehtinyt jo väliin kirjotteleen:) Mukavaa viikonloppua kaikille!

-rookie-
kp 1/28-34

Voi harmi Rookie kun täti löysi taas tiensä sinne :( Mulla on nyt näitä pettymysten kiertoja 6 kpl takana ja vielä tähän mennessä on aina vaan tuntunut pahemmalta ja pahemmalta mutta en tiedä josko tähän turtuu jossain vaiheessa. Mutta pitää nyt sen verran ajatella positiivisesti että jospa tää pettymyskierre jossain vaiheessa katkeais.

Mukavaa viikonloppua kaikille! Onko bileitä tiedossa?? Mulla ois tänään vähän pienimuotoista juhlantynkää mutta saa nyt nähdä miten jaksaa raskaan viikon jälkeen juhlia.

Susa

Kiitos tervetulo toivotuksista. Meillä ei miehen kanssa ole vasta kuin toinen yrityskierto menossa, joten kaikki vauvanvaate ja -tarvikehössötys on tosiaan tässä vaiheessa minulta ennenaikaista. Edellinen raskauteni osoittautui nelisen vuotta sitten tuulimunaksi, joten pitäisihän minun nyt tajuta olla hössöttämättä. Nykyinen mieheni on vaan niin täpinöissään koko vauva-ajatuksesta (hänen esikoinen), ties sitten onko miehen mielessä vain tekotapa ;-) Mutta täällä nyt sitten kuitenkin hössötän ja kiva lukea teidän muidenkin haaveita vauvoista. Pidetään peukkuja pystyssä meille kaikille.

Rookielle ja Tytsylle pahoittelut tädistä! :(

Tervetuloa mukaan Mammaksi! Kiva aina saada uusia tänne. :) Miekään en ole ruvennu hössöttään, mutta toki aina haaveilen kaikenlaista. Olen sen verran taikauskoinen, että jos menisin ostamaan jotain tai kertomaan yritysestä jollekkin niin uskoisin etten ikinä saisi lasta. Olen todella outo tässä asiassa, mutta olen se huomannut omalla kohdalla, että jos olen täpinössäni jostain niin kaikki menee aina mönkään. Olen kyllä nyt kertonut muutamalle läheiselle yritykestä, koska sitä lasta ei ole kuulunut 1,5 vuoden yrityksen jälkeenkään. Jospa tää avautuminen auttais asiaa... =)

Mulla olis tänään meno kaverin kolmikymppisille ja vasta selvisin omista. :) Siellä olis teemana 70-luku. Sain yhdeltä kaverilta lainaksi ihanan leningin ja eilen kävin ostamassa pari retro korua.

Ovisajat on mullakin vissiin menny, mutta tässäkään kierrossa ei taida paljon toiveita olla. Makkarin puolella on ollut taas aika hiljasta tai vääriin aikoihin hommailtu. Edelleen odotan jännityksellä, että meneekö Tehyn vaatimukset läpi. Olis vaan niin ihanaa päästä ens kuussa tositoimiin. Tai voihan se olla, että hoidot silti menis alkuvuoteen.

Mukavaa viikoloppua!!!

Johkuna
kp17

Sehän voi Johkuna olla just niin, että nyt tärppää, kun luulet peuhanneesi väärään aikaan ;-)

Taikauskoinen olen kyllä minäkin vaikka hössötän. Mutta luotan siihen et kyllä joskus meillä tärppää ja ainahan pienet vaatteet voi työntää lahjaksi "paksuille" kavereille. Sen verrran kuitenkin rajoitan itseäni, että en pientä mekkoa uskalla alkaa ompelemaan, sitten taatusti kaikki saa vain poikia eikä kukaan tyttöä. Esikoista sanoivat pari kuukautta ennen syntymää tytöksi ja ompelin ihanan vaaleanpunaisen pikkumekon. Viikko ennen syntymää tehdyssä ultrassa lääkäri totesi, et jos hameen tälle puet niin sano, et olette skottilaista sukua... Poika täyttää viikon päästä kahdeksan ;-)

Parin edellisen raskauden aikana (pojan ja tuulimunan) aikoihin olen nähnyt unia kaksosista, pojalla itseasiassa oli kahdet lapsivedetkin. Nyt jännittää alkaako unet taas, lääkäri kun sanoi, et naisen kroppa on niin outo, että se alitajuntaisesti tietää asioita, mitä ei laitteet tai silmä näe.

Onko teistä haaveilijoista kukaan haaveissakaan ajatellut mahdollisuutta kaksosraskauteen? Ja jos olette niin miten suhtaudutte? Eli siis onko se teille ei-apua-ei-kait-kaksosia...

Niin muuten kummitätini lopetti aikoinaan toisen laspen yrittämisen parin vuoden jälkeen. Kaksi viikkoa siitä kun palasi töihin näytti testi plussaa. Hyvä ystäväni on yrittänyt miehensä kanssa pari vuotta myös. Nyt päättivät keskittyä työprojekteihin, kun toisella uusi työpaikka jne. Arvaatte varmaan miten tarina jatkuu... Mahahan sielä kasvaa.

Ehkä joskus pitäisi osata vaan pitää hauskaa sängyssä ilman ajatusta vauvasta (toki hauskaahan se aina on...). Lopettaa oviksen laskeminen ja ajattelu aamuseksistä, koska siittiöt on silloin voimakkaampia. Lopettaa miettiminen, että vain joka toinen päivä seksiä, koska siittiöitä on sillä tavoin enempi. Tai lopettaa laskeminen, että ei seksiä neljä päivää oviksen jälkeen, jotta mahdollisesti hedelmöittynyt munasolu saisi rauhassa kiinnittyä...

Toivotaan kovasti että Johkunan avautuminen auttaisi asiaa :)

Mä en oikeestaan ole edes ajatellu kaksosraskautta...ei ole suvussakaan ollenkaan kaksosia...mutta eihän se tietenkään sitä estä. Ois se varmaan pieni shokki aluks mutta iloinen asia kuitenki että lapsella ois aina kaveri lähellä :) Oma jaksaminen saattais vähän mietityttää.

Eiliset pirskeet meni sen verran rauhallisesti että lähdin kotiin jo puolen yön jälkeen. Harvinaista minulle ;) Mutta nyt on virkee olo ja kohta lähös kaverin kaa shoppailemaan.

Plussatuulia ja rentouttavaa viikonlopun jatkoa kaikille!! Johkunalle railakasta juhlailtaa!!

Susa kp19...ovista ei kai (?) vieläkään tapahtunu...

Ottaisin miellelläni kaksoset vastaan, vaikka siinä pieni riski onkin. Meillä suvussa on kaksosia ja mun miehellä on kaksoissisko. :) Ehkä just siksi mies aina höpisee, että haluais kaksoset. Rankkaahan se tulis olemaan ainakin alussa, mutta vanhempana heistä on toisilleen todella paljon seuraa.

Nyt täytyy lähtee juhlimaan, mutta yritän ottaa rauhallisesti ettei tarvi puolta viikko potea väsymystä.

Pus, Johkuna

Kyllä minäkin olen joskus miettinyt, että mitäs jos tuliskin kaksoset. Toisaalta se voisi olla ihan kivaa, vaikkakin alussa hieman raskasta. Mutta kunhan nyt tulis edes se yksi... Miten jos teillä olisi kaksoset, pukisitteko ne samanlaisiin vaatteisiin vai ette? Minä kyllä yrittäisin pukea heidät erilaisiin vaatteisiin, vaikka tosin joissakin tapauksissa olis varmaan helpompaa ostaa aina samaa kahdet, tai ainakin eri väriset!

Levollista sunnuntaipäivän loppua!

En tiedä kuulostaako tämä hölmöltä, mutta itse toisaalta haluaisin kaksoset. Kun minulla sattuu olemaan harrastus jota en voi raskaana harrastaa niin yhdellä raskaudella saisi sitten ne molemmat lapset joista mies haaveilee ;-) Ja yksillä valvomisilla kaikki jne, vaikka kahdessa kyllä on enempi työtä kuin yhdessä, mutta tuttavani mukaan vähempi työtä kuin kahdessa vuoden välein syntyneessä lapsessa.
Erilaisiin vaatteisiin varmaan yrittäisin pukea, mutta olisihan se kiva varsinkin idettisten osuesssa kohdalle kiusata välillä kyläläisiä pukemalla lapset samanlaisiin vaatteisiin.

Nyt on muuten sit rintavarustus niin hellänä, että ei tarvi yrittää nukkua mahallaan. Ihan käsittämätöntä, kp24/28 kuitenkin vasta menossa, joten jos nää luomukierrot alkaa turvottaa tällä tavoin paikkoja niin heissulivei... Enkä usko et olis jo nyt tärpännyt, kun ovispäivänä (eikä edellisenä) peuhailtu, kun oli yövieraita... Meillä tämä on muutenkin vaikeaa yrittää. Lapseni edellisestä liitosta on luonani aina just sen viikonlopun, kun on ovis ja nukkuu samassa huoneessa ihan puolen metrin päässä. Lisäksi mies odottaa selkäleikkaukseen niin...

Alkuperäinen kirjoittaja mammaksi:
Parin edellisen raskauden aikana (pojan ja tuulimunan) aikoihin olen nähnyt unia kaksosista, pojalla itseasiassa oli kahdet lapsivedetkin. Nyt jännittää alkaako unet taas, lääkäri kun sanoi, et naisen kroppa on niin outo, että se alitajuntaisesti tietää asioita, mitä ei laitteet tai silmä näe.

Onko teistä haaveilijoista kukaan haaveissakaan ajatellut mahdollisuutta kaksosraskauteen? Ja jos olette niin miten suhtaudutte? Eli siis onko se teille ei-apua-ei-kait-kaksosia...

Mun tarina...:
aina kun kysyttiin että "montas lasta teille tulee" sanoin saavani kaksoset = kaksi lasta. Kaikki katto mua vähän pimeenä. Kävi sitten niin että meille tosiaan syntyi ne kaksoset ja aivan luomuna :) Lapsiluku kyllä heitti kun nitä on kolme.

Alkuperäinen kirjoittaja mammaksi:
Ja yksillä valvomisilla kaikki jne, vaikka kahdessa kyllä on enempi työtä kuin yhdessä, mutta tuttavani mukaan vähempi työtä kuin kahdessa vuoden välein syntyneessä lapsessa.

Tuo on täyttä puppua. PALJON ennemmin hoitaa vanhempaa lasta ja vauvaa kuin kahta vauvaa. Nimim. kokemusta löytyy. Sitä, miten paljon työtä on kahdessa (helpossakin) vauvassa (meidän kaksoset nukkui yöt putkeen jo 2kk ikäsestä) ei osaa kyllä kuvitella etukäteen. Ei voi ajatella että työtä on tuplasti, sitä on vähintään triplasti.

En usko että pukisin kaksosia samanlaisiin. Mutta jos olisivat samaa sukupuolta niin varmaankin heillä olisi yhteiset vaatteet, ainakin vielä pienenä.

Tänään tuli sellaset merkit kropasta että ovis on käsillä. Yks ovistesti oli vielä kaapissa ja sekin näytti plussaa, tai ainakin melkein :) (mun mielestä noita viivoja on PIKKASEN hankala lukea). Nyt vain sitten yritystä kehiin :)) Hassua miten täpinöissään sitä on oviksesta. Tää on nyt toinen kerta kun bongaan sen..toissakierrolla sain plussan kp25, nyt ei sentään niin pitkälle menny :)

Mites Johkunan juhlat meni?

Susa kp21

Miekään en usko, että pukisin kaksosia samanlaisiin vaatteisiin. Toki samaa sukupuolta olevilla olis varmaan vauvana aika pitkälti yhteiset vaatteet.

Juhlat meni tosi hyvin! Meillä oli todella hauskaa ja kotiuduinkin vasta aamulla viiden maissa. :) Siellä oli singstar ja mehän laulettiin koko ilta. Mullekkaan ei tuota lauluääntä ole suotu, mutta se ei menoa haitannu. Nyt alko itelläkin tekeen mieli ostaa pleikkari ja siihen toi singstar. =) Boolia tuli vedettyä ihan kiitettävästi, mutta onneksi tajusin syödäkkin koko ajan jotain pientä niin aamulla ei ollu paha kankkunen. Eilinen päivä meni kyllä vähän maatessa, mutta tänään on ollu ihan ok olo. Yleensä mulla väsyttää monta päivä.

Onneksi tehy pääsi sopimukseen ja nyt täytyy toivoa, että pääsisin inssiin joulukuussa. Voihan se silti olla, että se siirtyy ens vuodelle, jos ovat nyt joutuneet monen muun hoidot keskyttämään. Tietääpä ainakin, että parin kuukauden sisällä pitäs alkaa tapahtuun. :)

Susalle onnea oviksen bongauksesta!! Nyt vaan makkariin touhuamaan ja sassiin!!! .)

Johkuna
kp19

Yhteistyössä