Vauvahaaveet 14 =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuka74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ONNEA!!! Mahtavaa!! Nyt vaan kaikki Susan perään.. teitä odotellaan täällä:
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/perhe/keskustelu/t1633448

Ihana aloitus viikolle, voi kun toivon teille kaikille pikaisesti plussia!!!!!

t. elefantin kokoinen C81 rv 28+0 (jos oikein muistan)

Kiitos kaikille! Nyt vaan alkaa jännitys että kestääkö kaikki hyvin loppuun asti..

Lemoni kyseli oireista...ei mulla vieläkään ole oikeastaan sen kummempia oireita. Vatsaa vähän turvottaa ja tuntuu siltä kuin menkat ois tulossa. Eipä juuri muuta. Mutta eiköhän tässä kerkee tulla jos jonkinlaista!

Susa

Oikein paljon onnea Susalle!! Aivan mahtavaa!!!!!!!!!!!!!!!!! =) Halaisin välittömästi jos voisit, joten virtuaalihalit lähti täältä just tulemaan. ;) Todella upeaa!! Ethän kuitenkaan unohda meitä täällä... mieluusti vastaanottaisin (varmaan moni muukin) kuulumisia jatkossakin. =) Siis vitsi miten mahtava juttu! ONNEA ONNEA ONNEA!

Tulin oikeasti niin iloiseksi Susan puolesta että unohdin kaiken muun mitä piti sanoa. Joka tapauksessa Johkunalle tsemppiä ja stressitöntä aikaa nyt tästä eteenpäin ja ennen kaikkea kärsivällisyyttä. Ja tottakai roimasti onnea matkaan!

Eipä mulla mitään ihmeellistä. Plussatuulia siis kaikille ja muutenkin oikein mukavaa alkanutta viikkoa. :)

T.pasmat sekaisin (kp 18 kai... ja kerran ennen ovista puuhasteltu... =/ )

Iso kiitos kaikille!! Teiltä tulee niin ihanaa tekstiä että tässä alkaa herkistymään...melkein tippa silmässä lueskelen täällä, raskaushormonit varmaan :)

Varmasti käyn teitä täällä moikkailemassa ja enhän mä vielä ole osannut edes jättäytyä tästä ketjusta pois. On niin alussakin tämä homma.

Nyt kun jälkikäteen miettiiä tätä reilun puolen vuoden haaveilua ja yrittämistä/pettymistä niin kunpa oiskin tienny että kyllä se sitten ajallaan tapahtuu. Ois vaan pitäny ottaa lunkisti yms. Mutta toisaalta jos ei ois ovulaatioihin ym niin perehtynyt niin oishan tässä voinut mennä vielä kauemmin..

Toivotan sydämeni pohjasta kaikille ONNEA yritykseen ja toivon kovasti että kaikilla tärppää!! :)

Susa

Onnea C81!!!!!! :)

Vielä onnittelut tietysti Susallekin. Täällähän alkaa ihmisillä olla asiat mallillaan. Tuntuu että meni pitkän aikaa ennen kuin kukaan plussasi, joten nyt kun Susa "räjäytti potin" saadaan me muutkin ehkä lisää toivenkipinöitä. =) (Tai sitten muistan ihan väärin, mielestäni nyt vaan ei hetkeen ole kukaan oikein plussannut tai sitten on sattunut muuta kurjaa...)

Täällä kai kp 22 ja mulla on ollu ihan ihmeellisiä vatsan tuntemuksia oikeestaan jo oviksesta asti. Ihan kuin ovulaatio ei olis koskaan loppunutkaan kun kokoajan jomottaa. Epäilen kuitenkin, että kystat siellä ilmoittelevat taas pitkästä aikaa itsestään... menkat alkavat vasta viikon päästä joten on täysin luonnotonta tälle kropalle noin muutoin oikutella.

Ja nyt kun on se työpaikan vaihtokin edessä, olisi varsin toivottavaa ettei sitten just tähän rakoon raskautuisi. Muistutanpa itseäni omasta tuurista joten ei siis pelkoa että raskautuisi kovin helpolla...

Mukavat perjantait!! =)

Onnea C81!!! <3 <3

Nyt tulee omaa napaa. Aamulla oli kontrolliultra ja vasemmalla puolella on 2 iso follia joista toinen on 18mm ja toinen 19mm. Lääkärin mukaan ne on jo niin isot, että maanantaina inssi olisi liian myöhään. Nyt huomenna aamulla pistän vielä irrotuspiikin ja sitten kotona täytyy kolmena päivänä jaksaa puuhastella makuuhuoneessa. ;) Taas tuli hyvä mieli, kun lääkäri kehu mun kropan toimintaa, mutta mikä tässä sitten mättää.
Seuraavalla kerralla (jos sitä tulee) niin minun ei tarvi syödä lääkkeitä kuin joka toinen päivä, koska nuo munarakkulat kasvo niin nopeesti. Huominen pistos kyllä vähän jännittää, koska ite täytyy sekoittaa kaksi ampullia. Eilinen puregon meni ihan kivuttomasti ja siinä on todella pieni neula ettei vatsassa tuntunu muutakuin pientä karvastelua. Nyt pitäs jaksaa mennä töihin, mutta nyt kyllä ajatukset on jossain ihan muualla....

Jennylle vielä bdbdbdbd

Mukavaa alkavaa viikonloppua!

Johkuna
kp9

ONNEA C <3 !!!!!!! niin ihania uutisia :))

Jennylle peukutuksia täältä kasapäin bd bd bd ja samoin Johkunalle peukutuksia että touhuaminen tuottaa toivotun tuloksen ;))

Viikonloppuja kaikille, pitää vielä hetki jaksaa tehdä töitä ja sitten viikonlopuksi reissuun :)

-r-
kp 19 tienoilla / 28-34

Virtuaalihalukset ja onnittelut C:lle ja Susalle!!!! Voikaa hyvin!
Ja Ihanaa Joulun odotusta kaikille!!!!!
Täällä elellään päivä kerrallaan, mutta koko ajan parempaan suuntaan, jospa se tästä!

Minäkin tulen nostelemaan meitä ylöspäin. Mitäs, joko täällä saadaan ketään jännäillä? itselläni on juuri ovulaatio taasen kerran hyödynnetty, eli meillä jännäillään tuossa joulun aikoihin.

Lemonille bd bd! :)

Mä en ole osannu vielä luopua tästä ryhmästä kun tuntuu niin epätodelliselle tää raskaus. Siis mulla ei vieläkään ihmeempiä oireita! Omien laskujen mukaan tänään ois just 5+0 menossa. Jos viime kuukautisten mukaan laskettas niin ois jo 7. viikko menossa. Mutta luotan tuohon omaan laskuuni kun nuo kierrot on ollu niin pitkiä. Eilen soitin neuvolaan ja sain ajan 31.12. En malta odottaa! :)

Aika jännää aikaa tämä plussauksen jälkeinen elämä. Siis tätä on odottanut pitkään ja olen aivan taivaassa mutta sitten alkaa tämä hirveä pelko ja miettiminen että onkohan kaikki kunnossa...mistä tiedän että onko siellä enää mitään elämää yms. Mutta tätähän se on varmaan kaikilla. Ja taas odotellaan että saa selvyyttä asioihin. Mutta ajatus siitä että mun sisällä kasvaa uusi elämä on aivan ihana! :) Mä olen jo miettiny pienelle nimeäkin...ennenaikaista kyllä mutta ei voi mitään :/

Mitäs muille kuuluu?

Susa

täällä ei mee kummemmin 28/28 menossa ja ihan olo että menkat tulossa.
neiti on kipeänä tai ihan nuhainen :(

susa kaikki on varmasti kunnossa muistan itse esikoista odotaessa että koko ajan sai olla peloissaan mutta ehkä kun joskus tämä kakkonen sais alkunsa niin en enää niin panikissa olisi.

Huomenta,

Ja nostellaas tätä ketjua jälleen. Hiljaista linjoilla näin joulun alla, taitaa olla kaikilla hössötykset meneillään ettei kerkee palstalle? Mites tytsyn tilanne, onko ilouutisia, vai tuliko se täti kuten epäilit? Entäs Jenny??? Olikos meillä muita jännääjiä näihin aikoihin?

Täällä täti kurvasi eilen pihaan, taas kerran siis alkaa alustaa tää touhu. Että syö miestä kun aina vaan tulee lunta tupaan =( Toisaalta tää oli kyllä vähän odotettavissakin kun arvelin oviksen menneen ohi, mutta aina sitä kuitenkin toivonkipinää piti yllä viimiseen asti... No, uuteen nousuun kunhan nuo mahakivut hellittää :) Ja saapa ottaa terästettyä glögiä hyvällä omallatunnolla ainakin, jos jotain positiivista tästä hakee :)

Mukavaa alkanutta joulunalusviikkoa kaikille!

-R-
kp 2/28-34

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille! :(
Tsemppiä piinailijoille!

ON: Kp24 ja tuhrut olleet taas kehissä useamman päivän sekä menkkajuilinnat jo yli viikon. aaargh!!! Täti tulee parin päivän sisällä. Ei ainakaan pelkillä lääkkeillä ollut tällä kertaa mitään tehoa. :( Jospa seuraavalla kerralla päästäisiin inssiin asti ja siitä olis parempi tulos. :) Joulu menee töissä, mutta ite lupuduin menemään joten ei voi valittaa.

Rauhallista joulua kaikille!

Johkuna

Joulun viettoon tässä valmistaudutaan. Ja hiljaista minullakin on nyt hieman ollut tämän palstan kanssa, tänään kp28/27-33 joten jännäillään. Tosin menkkajuilintoja on ollut jo varmaan neljä päivää, niin eiköhän se täti kurvaa kuitenkin jouluksi paikalle. mutta peukut pystyyn jos ei tuliskaan. Peukut on pystyssä myös muille jännäilijöille!

Rentouttavaa joulunaikaa kaikille!

Yhteistyössä