Vauva vuodelle 2016 <3

Ensimainen viesti nyt tahan ketjuun, toivottavasti saa tulla toivomaan tanne! :) Tuolla piinailijoiden puolella olenkin jo roikkunut taman pitkan kierron aikana, joka siis jatkuu, ja jatkuu...

Eli, KP1, taysin epasaannollista kiertoa, talla hetkella KP52, viimeksi KP44 ja sita ennen KP30. Useimmin jotain 35-38 valilla.

Kaikki oireet ovat tahan +50 paivaan mahtuneet, ja monen monta negatestia.

Vauva vuodella 2016 niin kovin toiveissa etta varasin ensi viikolle laakarin jotta katsotaan tilanne, monirakkuloita kun on joskus ultrattu.

Tsemppia kaikille vauvahaaveilijoille! :love:
 
Viimeksi muokattu:
Pakko kirjoittaa vielä näin keskellä yötä, kun ei uni nyt tule.
Mulla näytti ovistesti iltapäivällä positiivista. :) Illalla sitten alavatsaa vähän juili ja siitä pari tuntia himot pääs valloilleen. :D Voisin siis sanoa, et ei varmaan ollut siis epäilystäkään etteikö ovulaatio olisi ollut meneillään. Peittoja toki sitten heilutettiin ja täytyy toivoa, et nyt sit tärppäis. Esikoinen ja kuopus on ainakin aikoinaan saaneet alkunsa juurikin samojen tuntemuksien kautta. :love:
Raskaustestin nappasin eilen sopivasti kauppareissulla matkaan ja nyt vaan pitäis sitten malttaa odotella reilu viikko et pääsee sitä uittamaan. :D
Ja mähän en siis todellakaan oo mikään odottajatyyppi vaan enemmänkin sellainen tässä-kaikki-heti-nyt. :ROFLMAO: Todellista piinaa siis odotettavissa...
 
Jospa kirjoittelen tällekin puolelle pitkästä aikaa jotain?

Oviksen bongasin siis tikuilla kp 19 ja 20 - jälkimmäisenä päivänä oli myös ovislimat, alapään turvotus ja himot huipussaan. Peittoa heiluteltiin molempina päivinä, sen jälkeen oli pitkään hiljaista.

Kp 31/35 ja 32/35: Sain haamujen haamut sekä apteekin omaan, että PC:n tikkuun.

Kp 34/35: Alkoi punertava tuhrutus (vain pyyhkiessä) ja ehdin jo kirota, että sieltä se täti ryntää liian aikaisin pilaamaan kaiken :mad: Täti ei koskaan ole tullut etukäteen, eikä koskaan tuhruttele tullessaan.

Kp 35/35: Vuoto ei kuitenkaan lisääntynyt, vaan hiipui olemattomiin loppuen lopulta kokonaan. Samaisena aamuna digissä luki ei raskaana. :unsure:

Kp 36/35: Odottelin sitten tätiä saapuvaksi, tosin mitään menkkajomotuksia ei ollut (kuten yleensä on). Eipä näkynyt.

Kp 37/35: Eli tänään, eikä ole mitään "tätituntemuksia". Kuvotusta, valtavaa väsymystä ja tissikipua piisaa. Aamulämmöt on ollut koko ajan koholla.

Uskaltaiskohan sitä ostaa testin? Niin kauanhan on toivoa, kun tätiä ei näy :ROFLMAO:
 
Kaaliperhonen Kyllähän noi sun oireet ihan lupaaville kuulostaa ja pari haamuakin oot jo saanu. Mut toi digin negatiivinen tulos kyllä vähän ihmetyttää. Kannattaa varmaan testata nyt uudelleen liuskoilla josko viiva niillä vahvistuisi.

ON: Mä en tiedä miten mun pää tulee kestämään tätä piinailua. Mä oon koko aamun ollut todella levoton ja tuntuu etten pysty muuta tekemään kuin miettimään, et lähtiköhän tuolla masussa joku alulle eilen. Ja siis yli viikko pitäis pystyä odottelemaan ennen kuin kannattaa edes yrittää mitään testiä tehdä. Ja aivan varmasti jos ei oireita rupee ens viikolla oikeasti tulemaan, niin mun pää kyllä tasan tarkkaan niitä vaikka väkisin kehittää. o_O
 
Hendu79 mä olen vähän tutkinut asiaa ja tuo digi ei ilmeisesti kovin herkkä ole? Ja löysin - lohdutukseksi itselleni - tällaisen blogikirjoituksen: http://lapsia.blogspot.fi/2015/04/testauspostaus.html jossa oli saatu haamuja, sitten digi sanoo ei raskaana, mutta raskaana oli :) Voi olla, että hcg nousee mulla hitaasti, voi olla että pissa oli liian laimeaa, voi olla että on mennyt kesken - vaikea sanoa, käyn tänään ostamassa testin-pari, mutta aion tehdä testin vasta maanantaiaamuna (näin sovimme miehen kanssa). Silloin täti on myöhässä jo 3 päivää...
 
Niin se taas alko kp1 :unsure:
ja yk7. Kävin lääkärillä ja se määräs verikokeisiin ja alottaa terot jos ne hieman tasoittas oloja.

Mutta olen miettinyt josko oikee koittas ovista tikuttaa, kertokaapa tyhmälle miten ne niinku toimii? Onko niitä tikkuja palijo paketissa ja mistä niitä apteekin lisäksi saa?
minä kun en oo aiheesee perehtynyt lainkaan (n)
 
Pölypunkki Testejä saa ostettua apteekin lisäksi netistä ja suurista päivittäistavarakaupoista. Itse ostin rfsu:n paketin Citymarketista. Tuossa paketissa testejä on 7kpl.
Testaus aloitetaan n. 11 päivää kuukautisten alusta ja sitä jatketaan päivittäin n.5 päivän ajan kunnes positiivinen tulos saavutetaan. Positiivisessa tuloksessa testiin muodostuu kaksi väriviivaa ja testiviiva on samanvahvuinen tai tummempi kuin kontrolliviiva. Ovulaatio tapahtuu todennäköisesti seuraavan 24-48 tunnin kuluessa.

Muoks. Lisäys vielä tohon testauksen aloitukseen, niin tarkka aloituspäivä tietty riippuu kierron pituudesta. Toi 11. päivä on sellaisella normaalilla 28 pv kierrolla.
 
Viimeksi muokattu:
Mä voisin ainakin hetkeksi liittyä joukkoon. Meillä siis suunnitelmissa aloittaa yritys vasta ensi vuoden aikana, niin voipi olla, että lapsi tulee vasta 2017 (jos silloinkaan). Nyt kuitenkin tässä kierrossa on ollut mahdollisuus tärppiin ja kuun vaihteessa pitäisi selvitä, miten kävi. :) Ihan älyttömän vaikeaa olla miettimättä asiaa....ja siksi aika menee niiiiin hitaasti.
 
mulla ei hirveesti oo paivitettavaa tas kierros,kp24 nyt menos ja oireeton oon ollu..jostain kumman syysta viime yona herasin huonoon oloon ja piti kayda oksentamassa..luulin et vatsatatauti iskeny mut aamul ihan normi olo..ensviikol pitais menkat alkaa to tai pe ja se alkais sit yk17..
 
Ai niin en ookkaan tainnu tänne päivittää ..
yk 9 vissiin kai menossa..
Kroppatuntemuksilla niin tänään oli helkutillinen super ovulaatio et kaato ketoon ( ja ihan ku ois kuumetta tulossa mut ei oo kuitenkaan).
Talletettu to, pe, la ja tänään ennenkuin isäntä kirmas töihin :D
"tuu vaan kulti mä hieron sun jalat lenkin jäljiltä"... :rolleyes::giggle::whistle:
Pitihän sitä hyödyntää :D
Alkaapi sitten piinapäivät ja ens viikolla pitäis tulla postitse sopivasti muutama raskaus/ovistesti :)
 
Hei naiset!

Saisinko liittyä joukkoonne?

Olen Helsingissä asusteleva 30-vuotias nainen jolla on edellisestä suhteesta 1,9v esikoinen ja nyt on uudessa parisuhteessa toinen toiveissa.

Miehen kanssa mennään ilman ehkäisyä ja nyt huomaan että olen muodostanut tästä itselleni jonkinlaisen pakkomielteen. Olemme yrittäneet keväällä pari kiertoa ja nyt pari kiertoa. Koska emme pysty pupuilemaan miehen työmatkojen takia aina kun pitäisi niin hänelle tämä "katsotaan miten nyt käy" on tuntunut helpommalta. Kas kummaa kun itselläni puhelimessa on jo 6kk ollut women log niminen apps josta näkee kierron ja olenkin sitä seuraamalla oppinut paljon kierrostani.

Kiertoni on pääosin 30pv ja ovulaatio osuisi kp 17 mutta muutamia kp 16 ja kp 14 oviksia on joukossa kun kierto on yllättäen ollut lyhyempi. Pupuiluista huolimatta en ole tullut raskaaksi. Esim. kalenterista näen milloin ollaan pupuiltu ja aika monesti etukäteen.

Nyt ensi viikolla pitäisi olla ovis kp 17 keskiviikkona. En tiedä onko meidän mahdollista silloin pupuilla, voi jäädä loppu viikkoon. Miten meijän käy en tiiä:D
 
Täälläkin Helsingissä asuva 35v äippä ilmoittautuisi kuumeilijoihin :) Meillä ennestään kaksi poikaa 2v ja 4v. Haaveissa aina ollut kolme tai neljä lasta, joten nyt on päätetty aloittaa kolmannen yritys. Ensimmäistä yritettiin päälle vuosi ja siihen aikaan sisältyi parikin keskenmenoa. Toinen sai onneksi nopeammin alkunsa. Nyt jännätään sitten kuinka tällä kerralla käy. Yritys siis aloitetaan seuraavasta kierrosta eli muutaman viikon päästä.
 
Mulla nyt kp18 ja dpo0 tai 1 lämmöistä päätellen (eilen lämmöt dippas alas ja tänään ovat iltapäivällä nousseet yli 37). Kolme päivää sitten viimeksi seksiä, eikä tänään varmaan enää kerkeisi sintit perille, joten en toivo kummempia tässä kierrossa (enpä! :whistle: ).

Tänään oli myös ensimmäinen lääkärikäynti tk:ssa lapsettomuustutkimusten aloittamiseksi. Verikokeisiin ensi kierron alussa ja mies siemenanalyysiin. Sitten lähete lapsettomuuspolille. Helpottavaa päästä selvittämään tätä asiaa. :)
 
Pari päivää oviksen jälkeen tuli tuhruvuotoa. Koskaan ennen ei ole sellaista ollut. Luin, että voi liittyä hormonitasojen äkilliseen (?) romahtamiseen.. Lämmöt tippui myös. Selvä merkki varmaan ettei napannut tässäkään kierrossa. :(
 
Pari päivää oviksen jälkeen tuli tuhruvuotoa. Koskaan ennen ei ole sellaista ollut. Luin, että voi liittyä hormonitasojen äkilliseen (?) romahtamiseen.. Lämmöt tippui myös. Selvä merkki varmaan ettei napannut tässäkään kierrossa. :(
Älä kuule menetä toivoas! Niin mullekin tuli tässä kierrossa ruskeaa tuhrua kaksi päivää oviksen jälkeen ja sitä kesti jopa 5 päivää. Sitä kyllä näkyi vaan pyyhkiessä. Eikä ennen ole tullut. Ja niin vaan plussasin dpo 11! Eli mulle se oli sitten ilmeisesti positiivinen merkki :)
 
  • Tykkää
Reactions: Feles
eipa tullu taas taa yllatyksena kp28/28 vaihtu kp1 taas :( YK17 siis alkais..eipa enaa kyl taida jaksaa tata ainaista pettymysta..taidan nyt kyl luovuttaa jo nais vauvan tekohommis..ei sita oo vissii meille sit tarkotettu..
 

Yhteistyössä