Vauva vuodelle 2016 <3

Heipsuli! Kiitos kaikille ihanille vastauksistanne :) täytyy alkaa tikuttamaan ovista vissiinkin tästä päivästä nyt sitten eteenpäin, täällä menossa kp10. Testailetteko esim aamuvirtsasta vai onko sillä merkitystä? :saint:
 
Minulla muuten on tanaan ollut kovasti paineentuntua alavatsalla. Voisiko tama johtua siita, etta ovulaatio olisi piakkoin kasilla? Tanaan naytti ovulaatiotesti plussaa.
Viela pitas odotella yksi kierto, ennenkuin ruvetaan yrittamaan..ei kylla malttaisi :p
 
:hug: kaikille jo pidempään yrittäneille!! Erityisesti JustDoIt!!! Itsekin esikoista yli vuoden yrittäneenä osaan jonkin verran samastua kauemmin yrittäneiden fiiliksiin... Onneksi esikoinen sitten viimein saatin clomeilla alulle. :)

Aigle Minäkin veikkaisin, että ovis olisi nyt käsillä. :D Olisi lääkäri varmaan sanonut, mikäli olisi jo uuden elämän alkua veikannut.

Danniella Suosittelen kyllä yksityiselle menoa. Itse ainakin sain todella hyvää palvelua. Lääkäriin pääsin lähes heti, ja lekuri alkoi asiaa heti ajamaan eteenpäin. Ainakin omalla kohdallani yksityinen lääkäri sitten kirjoitti lähetteen sairaalaan lapsettomuus polille... En tiedä miten muualla on tapana.

Oi, huomenna saisi aloittaa oviksen tikutuksen... Erittäin jännittynein mielin ollaan. Olen taas käyttänyt pidempään ehkäisyä ja pelkään, että se on taas saanut ovulaation karkuteille...

Mihin aikaan päivästä muut tekevät ovulaatiotestit? Kun ohjeissa lukee, että pitäisi tehdä aina samaan aikaan päivästä, niin itselläni se menee sitten varmaan aika ilta hämärille....

Voi taivas minkä verran ihmisen naama kukkii nyt kun jätti ehkäisyn pois... Kohta pitää varmaan hommat hoitaa säkki pimeässä, että mies ei säikähdä!! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: JustDoIt
IMN
Ovistestiä ei tosiaan jostain syystä kannata tehdä aamun ekasta virtsasta. Ite oon tehny niin että aamupissan jälkeen en juo enempää kuin aamukahvin ja testaan noin kolmen tunnin pidätyksen jälkeen.
 
Kaikesta uhoamisesta huolimatta tein raskaustestin tänään dpo 17. Ja selvin nega ikinä, ei yllättänyt, mutta ärsyttää missä menkat....

helinä30 , kiitos =) Ovulaatiotestejä oon tehny yleensä klo 16-20, miten nyt töiden jälkeen on kerennyt, aamuvirtsasta tosiaan ei =)
 
Pumpulipallero Haha, odotan jo kovin että pääsen alottamaan ovistestailun, päätin jättää aloittamisen huomiselle :D täytynee siis tehdä aina aikaisintaan puolen päivän jälkeen, ja tuo oli hyvä että aamupissan jälkeen sitten koittaa sen muutaman tunnin olla!

helinä30 oi jes samaan aikaan saadaan täällä jännäillä! :D ja tosiaan päätin itekin että alotan testailun vasta huomenna, kun mulle tosiaan oli vähän epäselvää toi että missä vaiheessa päivää se kannattaa testailla.. todella toivon että näistä ovistesteistä on hyötyä! kaappi pursuaa niitä... mies haki vielä paketin lisää toista tullessaan ettei varmasti missata :D :heart:

Vavvakuume92 kp10/27-28 yk2
 
Ihanaa täällä on jo ensimmäiset plussat saatu! ? Onnea plussanneille ja uuteen kiertoon joutuneille toivotaan tästä kierrosta SITÄ kiertoa :)

Anteeksi hirveä omanapailu jota nyt tulossa.. Meillä mies on siis vasta nyt armeijassa ja pääsee 18.6 sieltä pois, ja tällä hetkellä ärsyttää suunnattomasti koska tämäKIN kierto menee hukkaan... En tikuta ovista, mutta ainakin sovelluksen ja laskujen mukaan mies on ollut vaivaiset kaksi kertaa kuluneen vuoden aikana otolliseen aikaan kotona. Onneksi seuraavassa kierrossa päästään oikeasti lapsen teko hommiin :D

Tosin senkin jälkeen vielä yksi "mutka" matkassa.. Meillä on tulossa häät 7/16 enkä hääpäivänä halua olla raskaana, tai ainakaan näkyvän vauvamahan kanssa, tärpin pitäisi siis kohta käydä tai joudutaan siirtämään yritystä vuodella eteenpäin :( Tottakai häitä olisi helpompi juhlia ilman pientä lasta, mutta.. Välillä ajattelen ettei se vuoden odottaminen olisi niin kamala asia, mutta tänään se tuntuu maailman kamalimmalta ja surullisimmalta asialta. Jos en muutaman kuukauden päästä ole raskautunut, miten pahalta ehkäisyn aloitus taas voi tuntua?

Ootteko kukaan muuten kertonut kenellekään että yritätte? Itse olen puhunut asiasta parhaan ystäväni kanssa, koska eihän tässä pää kestäisi joka kuukausittaista pettymistä.
 
miss_piggy
Meidän äiti tietää että kakkonen saa tulla jos on tullakseen, hänkin oli sitä mieltä että hyvä se on nyt yrittää,että olisi sellainen mukava ikäero. Ja tosiaan mulla kun on ikää jo 33 ja täytän nyt kesällä 34 niin ei mulla oo loputtomasti aikaa, muutenkin hedelmöittyminen on hankalaa kun on epäsäännöllinen kierto ja pco. Ajattelinkin että syksyllä varaan aikaa yksityiselle gynelle ja pyydän taas clomit jos ei ole tärpännyt. Nytkään ei oo mitään oloja mihinkään suuntaan :( Paska tää kroppa jos ei edes ovulaatiota tuu ilman lääkkeitä.

Ite oon ovista tikutellut vähän sama mihin aikaan päivästä mutta en ikään siitä aamupissasta.

Yksi mun mamma-kaveri tietää myös että kakkonen saa tulla. Heidän poika on päivää meidän poikaa vanhempi ja tutustuttiin jo ennen poikien syntymää täällä kaksplussassa.
 
Meillä tietää molempien vanhemmat ja mun pari hyvää ystävää :) Tänään kärvistelen päivän peiton alla.. Järkyttävät menkkakivut vie jopa ruokahalun. Koko ajan on huono olo ja sattuu. Vahvat särkylääkkeet auttaa maksimissaan tunnin :/ Lääkäri sano, että jos nämä lääkkeet ei auta, niin ainoa vaihtoehto on kierukka.. Meinaa jo usko kohta loppua. Päälle puoli vuotta on yritetty ja aina vaan menkat tulee aivan järkyttävän kivuliaina.
 
Viimeksi muokattu:
Meillä ei yrityksestä tiedä kuin yksi ystäväni, jolle oli pakko avautua kerran, kun romahdin täysin tämän "ikuisen yrityksen" takia. Lähes kaikki ystäväni ovat saaneet lapsensa niin, että eivät ole joutuneet odottelemaan kuukausikaupalla, saati pidempään, joten senkään vuoksi en halua jakaa tätä tuskaa tällä hetkellä heidän kanssaan. Jos niin onnellisesti kävisi, että vauva saataisiin, suurimmalle osalle se olisi tosi iso yllätys, koska ikääkin alkaa jo olla.

Taas äsken selailin lapsettomuusklinikoiden sivuja. Voi, jos rahaa olisi hirveästi, varaisin ajan heti johonkin, mutta kun sitä ei ole, niin antaa vielä kesän mennä omalla painollaan ja syksyllä sitten mietintään uudelleen. Olenkohan raskaana vielä vuodenkaan päästä?
 
Kellekään ei tunnu nyt tulevan iloisia uutisia... : / Tuo pitkään yrittäminen (jonka täällä ikävä kyllä moni joutuu kokemaan) on kyllä henkisesti niin raskasta! Vaikka itsellä ei ole vuotta pidemmästä ajasta kokemuksia, niin tuntui jo siinäkin ajassa, että pää hajoaa... Tsemppiä kaikille :hug:

Täällä eletään nyt kp 13/28, ja ovista testailu kolmena päivänä. Viiva on tummunut päivä päivältä, ja tänään (ainakin oman ja miehen analyysin mukaan) viiva oli niin tumma, että todettiin se plussaksi! :) Odotukset on nyt todella korkealla, vaikkei pitäisi vielä ovis plussan vuoksi intoilla...

vavvakuume92 mikäs siellä on testailun laita..? ;)
 
Mä päätin lopettaa sekä ovis- että raskaustestailun. Aamulämpöjen mittailunkin lopetin.
Parin viikon päästä ois tähän yritykseen liittyvä eka lääkärikäynti ja siitä seuraavana päivänä menkkojen pitäis alkaa. Eli lääkäripäivänä testaan kyllä, muuten vasta sitte ku menkat on kunnolla myöhässä..
Tuskin tämä nyt mihinkään vaikuttaa mutta kaikkea täytyy kokeilla =)

Meillä ei tästä yrityksestä tiiä ku pari mun kaveria.
 
miss_piggy
kp 33, ei menkkoja, ei ovista, ei r-testissä plussaa. Ovistestit vaan näyttää jonkunlaista viivaa koko aika mutta ei oo plussaksi luettavissa mun mielestä. Ja mahassa koko kierron ollut jotain ihmeellisiä jomotuksia joista ei ota selvää että mitä meinaa.

Täytynee tilata ebaysta lisää testejä ja jotain eri merkkisiä, niin saa jatkaa ittensä kiusaamista tai sitten lopetan tikuttelun tässä kierrossa kokonaan.
 
Hei vaan kaikki. Liityn teidän seuraanne kuumeilijana ja parin kuukauden päästä kunnolla yritystä päälle.

Ensimmäistä yritettiin vuosi ja raskaus eteni rv22 asti, kunnes jouduin synnyttämään kuolleen sikiön. Ennen sitä myös todettiin paha kromosomi poikkeavuus ja pikkuinen ehtikin menehtyä ennen virallista keskeytystä. Synnytyksestä nyt siis muutamia päiviä ja pakko vain jatkaa elämää eteenpäin sekä toivoa paremmasta onnesta seuraavalla kerralla, vaikkakin fiilikset tällä hetkellä ovat ihan pohjalukemissa. Ehkä vuosi 2016 on meidän kaikkien onnen vuosi.

Toivotan kuitenkin onnea kaikille ja kovia plussatuulia!
 
VAUVA VUODELLE 2016!



Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle PUNAISENA, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.


SUNNUNTAI 17.5.2015

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)




NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
~SeaWind~218/28-30101/2014
[TR]




TAUSTALLA:



PLUSSANNEET:


YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
 
Hei!

Jos sopii niin ilmoittaudun mukaan, tein meille tuollaisen pinonkin jota voidaan sitten aina päiviteillä! Ilmoittakaahan tietonne niin saan lisättyä teidät listalle, eli IKÄ, KIERTOPÄIVÄ, YRITYKSEN ALOITTAMISEN AIKA, JA MONESKO YRITYSKIERTO.

Itsestä sen verran, että perheenlisä on ollut tervetullutta jo jonkin aikaa, viimekesänä tein positiivisen testin joka kuitenkin ikäväkyllä osoittautui kohdunulkoiseksi raskaudeksi. Minulla on PCO -jonka vuoksi käytän ovuloimattomuuteen apuna Clomifeniä ja Terolutia, joista nyt ensimmäinen kierto käynnissä. Huomenna on soittoaika synnytystautien erikoislääkärille ja kyselen folliikkeli ultraa. Tämä toiveissa oleva pienokainen olisi siis minun ja mieheni esikoinen.. : )
 
Mooimama on täällä listaa päivitellyt, mutta eipä toisesta päivittäjästä haittaa ole :) Tervetuloa siis ~seawind~. Täällä siis ikä 22v, Kp 14, YA 1/15, YK 3 ja esikoinen haaveissa.

Niin tosiaan olihan Mooimama pyytänytkin, jos joku rupeaisi hänen kanssaan listaa päivittämään :)
 
Viimeksi muokattu:
SeaWind tervetuloa! :wave:

Ikä 28v, yritys alkaa kesäkuussa, kolmas lapsi toiveissa.

onnittelut plussanneille! :flower: Oon käyny päivittäin lukemassa mut en oo vaan saanu kirjotettua. No ei nyt vielä kauheesti kirjotettavaa olekaan kun varsinaista yritystä ei olla vielä edes alotettu. Meillä ei tiedä yrityksestä kukaan. Tai no miehen siskot varmaan vähän epäilee. Vihjailevia kyselyitä mahdollisista lapsista tullu. Miehen siskolla on alle vuoden ikäinen tyttö ja ei kyllä mun vauvakuume salassa pysy kun sitä näkee. Mä niin jo haluisin aloittaa yrityksen jo nyt. Oviskin tuossa on tuntemuksien mukaan tuloillaan ;) En käsitä miksi pitäis vielä kuukausi odottaa vaikka pillereitä en enääkäytä.
 

Yhteistyössä