Vauva vuodelle 2016 <3

Heippa ja onnea plussanneille! <3

Uutena ilmottaudun siis ja täällä huutelee 28 -vuotias yhden 1,5-vuotiaan tytön äippä :) Lähinnä TJOTtailu meiningillä mennään ja nyt toukokuulla jätettiin (kondomi)ehkäisy pois, jos sieltä vaikka toinen tulisi tytsyn seuraksi :). Ei varsinaista yritystä, mutta saa näyttää plussaa vaikka nyt viikonloppuna, kun menkkojen pitäis alkaa :p

Jännää! :D

muoks. Hätähousuna piti testata ja nega siellä nyt oli. Kp 26/28 xD

Viimeksi muokattu:
miss_piggy
kp 36 ja "ehkä" ovis tulossa. Ovistestin viiva alkanut vähän tummumaan ja tänään munasarjoja jotenkin kivistänyt ja kävely/istuminen on välillä tuntunut inhottavana tärinänä. Pitkä kierto siis tulossa.

Hei kaikki uudet kuumeilijat! :wave:

Lyllis Tosi jännät paikat! Pidetään peukkuja, että saat ilmoittaa miehelle ihania uutisia! :heart: Heti sitten tänne kertomaan, kun testi on tehty!!

Myös tsilinut tänne sitten heti tietoa, miten homma etenee!! ;)

Sydämelliset onnittelut jennimarjaana!!! Ihanat viivat!! :heart:

miss_piggy Oho, on todellakin tulossa ihan kohtalaisen pitkä kierto, jos nyt on vulaation aika... No, nyt sitten hyödyntämään tilannetta, kaiken varalta! :D

ON. Äääh, aika tuntuu niin matelevan. Nyt mennään kp 17/28 dpo 4 VASTA!!! Olen ehkä maailman malttamattomin ihminen! :LOL: Ovulaation aikaan tuntui kipua oikealla munasarjoissa, ja nyt siitä asti ovat nännit olleet todella arat... Tai sitten kuvittelen niin... :headwall:

Onko kenelläkään kokemusta käyttää ovulaatiotestiä raskaustestinä?? Itselleni jäi ylimääräinen, ja ajattelin, että pitäisikö ensi viikolla kiusata itseään ja tehdä se..? :D

Onnea jennimarjaana !! :heart:

Ei sulla olisi tuntemuksia jaettavaksi? ;) Oon koittanut muistella, että miltä ne alkuraskauden tuntemukset mahassa tuntuivat, mutta en vaan millään muista :p
Pöh.

ON. kauhea flundda ja duha päällä. Kolmas yö, kun heräsin valvomaan 02.00. ja nyt väsyttää senkin edestä. Palelee ihan järjettömästi, mutta ei tässä oikein mitään oloja pysty seurailemaan. Ihan normi olo muuten. Epäilen että kiertokin pikkuisen venähtää.

Kiitos kaikille ja tsemppihalit uuteen kiertoon lähteneille :hug:

Ennen plussaa, ei mitään oireita. Olin siis ihan varma että menkat alkaa mutta onneksi toisin kävi. ja no tänään on olevinaan jotain pientä nippailua/outoa tunnetta tuntunut alavatsassa. mutta muuten olo on aika tavallinen.

Mietin vaan koko ajan että miten mä pystyn poistumaan täältä keskustelusta johonkin plussanneiden keskusteluun kun en oikein koko asiaa tajua :D

miss_piggy
Mulla ei poikaa odottaessa ovistestit näyttäneet pitkään aikaan plussaa, eli siitä kun raskaustesti näytti plussaa, meni pidemmän aikaa että ovistestikin näytti raskauden.

helinä
, mulla on ilman lääkitystä kierto jopa 100 päivää joten sinänsä ei ollut ylläri että pillereiden jälkeen eka kierto ois näin pitkä :D Toisaalta jotenkin odotin että kun on synnytyskin takana 02/14, että menkat olis pikkasen säännöllistyneet mutta pyh ja pah.

Onnea plussanneet, ainakin jennimarjaana oli saanut juuri plussaa :heart:

Mulla on ihan ihme kierto kyllä tosiaan ollut. Menkat edelleen pysyy pois. Aloitin terolutit viime tiistaina ja huomenna otan vikan pillerin. Menkat pitäisi alkaa perjantaina mikäli vanhat merkit pitää paikkansa. Pääseepä ainakin uudelle yrityskierrokselle. En pääse oviksen aikoihin seurantaultraan mikä sovittiin nyt gynen kans kun ollaan aurinkorannoilla just silloin :cool: Ajattelin kyllä ominpäin kuitenkin vielä yhden clomikierron vetää. Eipä edellisessäkään kierrossa mitään riskiä ollut kun ei koko hiton ovista tullut. Joten jos ei tärppää ensi kierrossa tai tule ovista niin kolmannesta sitten ultraan kp 10-12.

Muoks. Mulla on nyt siis kp 43. Ovis bongattu kp 15 testeillä ja kivuilla/tuntemuksilla mutta jäi näköjään silti tulematta :(

Viimeksi muokattu:
Täällä Ensimmäinen clomikierto menossa (kärsin siis ovuloimattomuudesta) ja tänään sain ovulaatiotestiin plussan!! :popcorn: JEEEEE tämä jo tekee mut todella onnelliseksi!! Ensimmäisen kerran voin myös sanoa tuntevani ovulaation. Nyt on heilutettu peittoja jokatoinen päivä ja tänään jatketaan!! En varsinaisesti elättele vielä toiveita raskautumisesta, mutta iloitsen sitäkin enemmän bongatusta ovulaatiosta :heart:

Tsemppiä kaikille omaan tilanteeseen!

Muokkaan vielä;

Eli nyt minulla menossa kp17/30-31, on tää vaan jännää :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Hirmuisesti onnea kaikille plussanneille! :) Täällä pyörähti käyntiin YK12. Kävin viime kuussa yksityisellä Gynellä ja kaikki paikat on priimakunnossa, ei mitään syytä miksei pitäisi raskautua. Menin siis Gynelle tiputtelu/tuhruvuotojen takia, jotka alkaa aina viikko oviksesta (jonka tunnen hyvin ja tikuttanutkin useasti). Ei löydetty syytä tiputtelulle ja munasolukin olis sopivasti kehittymässä. Antoi kuurin teroluteille tiputtelen lopettamiseksi, mutta kannattaako noita edes syödä jos ne ei auta raskaaksi tulemiseen ja kierto on säännöllinen? Syksyllä mennään jatkotutkimuksiin jos ei siihen mennessä ole tärpännyt. Tsemppiä kaikille ja toivotaan että kesä ja valo tuo tänne lisää iloisia raskausuutisia :heart:

Onnea plussalaisille ja tarrasukkia, jotta tammivauvat pysyy mukana (vai liekö menevän jo helmikuun pualelle)!

Itsellä tuli suuri pettymys. Alkoipi viime viikonloppuna menkat, vaikka kovin jo odotin, että olisi pysynyt kyydissä. Nämäkin menkat siis kaksi päivää myöhässä ja hirveitä klimppejä mukana, jonka jo taas tietää, miksi. Hiipii väkisin ajatus, että pysyykö koskaan ennää kyydissä, kun kohtu on arpeutunut. Vaan kuun lopussa ja ensi kuun alussa sitten uutta yritystä. Menisi helmikuun puolen yli tämä kaveri jos tulisi. Ystäväni saa joulukuussa ja olisin kovin tahtonut hänen kanssaan odotuksen jakaa. Vaan ei auta itku, pitää ruveta tuunaamaan urakalla.:popcorn: Harmittaa vaan, kun jokainen kemiallinen km siirtää menkkoja hieman eteenpäin niin aina yrityskin siirtyy sitä mukaa muutamilla päivillä.

Tsemppiä muiden piinailuun! Ja tulis niitä oviksia nyt ihan normaalisti niitä haluaville. On tää ihmiskroppa kummallinen.

Onnea uusille plussanneille niin oviksen kuin raskauden suhteen!

Täällä menossa kp 22 ja fiilikset menneet laidasta laitaan. Eilen töissä oli koko päivän etova olo ja ehdin jo toivoa että on aamupahoinvointia mutta kotiin päästyä iski tolkuton väsy ja vilu ja kas, kuumetta 38 astetta. Tänään ei ole kuumetta ollut, ainoastaan vähän voimaton olo ja etova olokin loppui eilen kuumeen noustessa. Sitä en tiedä mistä kuume tuli kun flunssaa ei ole, vähän vain kurkku kipeä. Voisiko kuitenkin johtua kiinnittymisestä kun se olisi näihin aikoihin? Ja samalla pelkään että (mahdollinen) kiinnittyminen ei onnistu kovan kuumeen takia. Että tämä epätietoisuus on kurjaa!

Taas tulee vaan omaa napaa mutta onneksi edes tänne voi avautua kaikista pohdinnoista. Itse ainakin mieluusti luen teidän kaikkien pohdintoja ja tuntoja vauvahaaveiden eri vaiheista.

Tsemppiä Sniff ja Carriina uuteen kiertoon!! :hug:

mcpertti kiitokset tiedosta. Hirmuisesti jo himottaisi testi korkata, mutta eihän siinä ole vielä näinä päivinä päätä eikä häntää.. :whistle:

Amouret pidetään peukut nyt pystyssä! Kun itse käytin clomeja, niin ensimmäisen ovisplussan jälkeen tärppäsi. Toivotaan samaa sinne!! :heart:

Tosi hienoa sporttimimmi että ei löytynyt mitään vikaa!! Varmaan itsekin vähän miettisin noiden lääkkeiden tarpeellisuutta tuossa tilanteessa. Tosin tuskin lääkäri olisi niitä määrännytkään, jos olisivat jotenkin haitaksi. :)

hattisvattis paljonko sinulla on normi kierron pituus? Jos nyt on jo kp 22, niin kohtahan alkaa olla jo jännät paikat, jos kiertosi ei ole kovin pitkä. ;)

helinä30kiertoni vaihtelee paljon, joskus on tasan 28 päivää ja seuraavassa kuussa 34 tai sitten vain26 päivää. Oletuksena pidän aina 28 päivää ja ovis oli tuntemuksien perusteella viime viikolla eli jännäillään juu! Nyt vaan tuo ihmeellinen kuume ja sen vaikutukset/syyt mietityttää :/

helina30 minakin olen googlettanut aiemmin voiko ovistesti toimia raskaustestina kun tein ovistestin millon kuukautisten olisi pitanyt alkaa ja naytti melkeinpa yhta vahvaa viivaa kuin se testiviiva mutta nakojaan se sitten olikin koska kuukautiset alkoivat seuraavana paivana. Joten en luottaisi niihin enka meinaa kylla enaa ovistestilla testata ettei sitten harmita.

jennimarjaana ihania uutisia :) onnea plussasta!!

Itsella pitaisi kuukautiset alkaa ensi viikolla, tosin aloitan kuukautistensiirtopillerit koska en halua kuukautisia haiden aikaan (27.6.). Joten testailen niita pillereita etukateen ettei sitten tuu mitaan kamalia oireita juuri haiden aikaan.
Ei enaa pitka aika niin voi ruveta yrittamaan, ei tata oikein edes viela tajua :D

Ihanaa loppuviikkoa kaikille!:)

Onnea jennimarjaana !! :heart:

Ei sulla olisi tuntemuksia jaettavaksi? ;) Oon koittanut muistella, että miltä ne alkuraskauden tuntemukset mahassa tuntuivat, mutta en vaan millään muista :p
Pöh.

ON. kauhea flundda ja duha päällä. Kolmas yö, kun heräsin valvomaan 02.00. ja nyt väsyttää senkin edestä. Palelee ihan järjettömästi, mutta ei tässä oikein mitään oloja pysty seurailemaan. Ihan normi olo muuten. Epäilen että kiertokin pikkuisen venähtää.
Mulla oli just tollasia oireita alussa kun olin raskaana. ;) Pidän peukkua!!

Moikka,

Mäki liityn joukkoon. Meillä on ennestään 2 lasta 11/13 ja 10/14. Ekaa tehtii reippaat 2 vuotta. Toinen oli vahinko mutta iloinen semmonen ja nyt... Ollaan aloitettu yrittää nro kolmosta tähän perheeseen. Ikää mulla ja mun miehellä 26v.

miss_piggy
Kp 38 ja nyt taitaa olla ovis käsillä. Testissä aika vahvat viivat. Niin kovia ovistuntemuksia ei oo ku ekassa raskaudessa, joten en tiedä onko tää ovis ihan "täydellinen", mutta aika pitkä kierto tästä tosiaan tulee :D

No mitäs tää nyt on? Kp 26/28-30 JA MENKAT ALKO. Eivvv... mie romahan. Olin niin varma, että tästä kierrosta voisin plussaa, kun tissit ovat olleet iha pirun kipeet oviksesta lähtien. Oon vaan itkeny koko illan (Ah, menkkaränkkähormonit) ku tuntuu, ettei musta varmaan ikinä tule enää äitiä toiselle pienelle. Tuntuu epäreilulta, että tää toinen antaa odottaa näinkin kauan.

Kp 40 ja alko menkat. :mad: olin jo ihan varma että nyt olis tärpänny.tissitki ollu tosi hellät ja verisuonet näkkyy ihan selvästi,onneksi en ehtiny enempää testejä tuhlata ku tarkotus oli viimestään sunnuntaina testata.
elikkä meikällä kp1/34-40

Yhteistyössä