Vauva vai pieru??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Miten ne erottaa toisistaan?
Joku mahassa muljuu, mutta se voi ihan yhtä hyvin olla pieru tai vauva :O

Oishan se kiva tietää, että koska se vauva siellä liikkuu. Voiko rv18 näkyä jo ulospäin liikkeet?

:D

Kyllä sulla varmaan voi jo näkyä ulospäin liikkeet, kun oot niin hoikka. Mä tunnistin vauvan liikkeet pierusta siitä, että ne tuntui alkuun aina tietyssä asennossa ja samassa kohdassa. Pieruhan voi vaeltaa pitkin mahaa, mutta vauvan liikkeet tuntui keskellä.

No mulla tuntuu vain tuolla sivuilla. Välillä tulee oikein kunnon möykky, mutta sellasia mulla on tullut jo pitkään. Ihan ku vauva potkis kunnolla :D

Muutoin tuntuu kuin joku mato mönkis mahan sisässä, siis jos ei näy ulospäin selkeesti.

[QUOTE="Vieras";28687747]Miten sulla on noin paljo viikkoja? Viikko pari aitten kitisit että et saanut sterilisaatiolupaa?[/QUOTE]

Kunhan yritti vaan hämätä palstalaisia.

Vastaanpa tähänkin :D kyllä mulla hyvinkin jo tuntui ja näkyi vauvan liikkeet. Sellaista kuplintaa, mutta välillä jo terävämpiäkin puksautuksia. Ja voi että, en ikinä unohda kun se pikku jalka (tai mikä lie tökkikään) puski mahaan ensimmäisen kerran <3 se taisi olla koko raskauden ihanimpia hetkiä.

Uusimmat

Yhteistyössä