vauva vai ei? onko muita jotka eivät osaa päättää mitä mieltä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bebe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bebe

Vieras
On jotenkin ristiriitaiset fiilikset.
Ollaan puhuttu, että vauva saa tulla kun on tullakseen. Esikoinen on 2v4kk ja kuopus 8kk.
Toisaalta on kamala vauvakuuume, mutta silti ajatus raskaudesta ja uudesta vauvasta tuntuu jotenkin epätodelliselta mahdollisuudelta.

Onko muita samanlaisten asioiden kanssa painivia?

Itselläni vähän samanlainen fiilis.

Tahtoisin lapsen nyt, jotta olisi sitten kaikki samaan syssyyn, mutta opiskelen tällä hetkellä ja käyn töissä, olen hakenut uuteen kouluun syksyksi kun valmistun, ja haluan kuitenkin käydä koulut alta pois ja vielä olla sen jälkeen töissäkin ainakin pari vuotta.

Sitten taas kun opiskeluja ja parin vuoden töissä olo on "alta pois", on 2 lastamme jo niin isoja että miksi tekisin enään vauvaa siihen?

Sanoppa se :)

Alkuperäinen kirjoittaja Niiiin:
Itselläni vähän samanlainen fiilis.

Tahtoisin lapsen nyt, jotta olisi sitten kaikki samaan syssyyn, mutta opiskelen tällä hetkellä ja käyn töissä, olen hakenut uuteen kouluun syksyksi kun valmistun, ja haluan kuitenkin käydä koulut alta pois ja vielä olla sen jälkeen töissäkin ainakin pari vuotta.

Sitten taas kun opiskeluja ja parin vuoden töissä olo on "alta pois", on 2 lastamme jo niin isoja että miksi tekisin enään vauvaa siihen?

Sanoppa se :)

Mä nimenomaan haluisin ens 2 ja sitten ku ne on koulu iässä vois "tehä" iltatähden. pystyis taas nauttimaan erilailla vauvasta niin itse kuin sisaruksetkin.

Minkä ikäinen oklet? Onko opiskelut kesken, onko töitä? Miettisin näistä lähtökohdista itse. Mulla on muuten sama tilanne, että kolmas lapsi olisi mietinnässä joskus. Vanhin on saman ikäinen kuin sinun ja nuorin myös jo päälle vuoden. Mutta on tultu siihen tulokseen, että ei vielä ainakaan pariin vuoteen, pitää ehtiä tässä opiskelemaan ja tekemään vähän muutakin. Olen toisaalta melko nuori, joten sekin vaikuttaa asian lykkäämiseen, onhan tässä todennäköisesti aikaa lisääntyä vielä toistakymmentä vuotta :D

Yhteistyössä