vauva tulee yöllä äidin viereen nukkumaan....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin meillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näin meillä

Vieras
....ei siis ennen tullut, tai no joskus harvoin aamuyöstä...

Nykyään tulee ( nostan pinniksestä kun herää ) puolen yön kieppeillä miun viereen nukkumaan.. aamuyöllä tissittelee...
helpommalla pääsen kun otan viereen kun että alkaisin sylissä nukuttaa uudelleen et jäis omaan sänkyyn.. ja on IHANAA kun toinen tuhisee vieress! :)

ajatus oli että sitten kun/jos tulee toinen lapsi niin omaan sänkyyn..

Niin mullakin. Laiska kun olen ja rakastan nukkumista. Ennen syntymää ajattelin, että laitan omaan sänkyyn omaan huoneeseen, mutta enhän mä olis sitten itse voinu nukkua ollenkaan. Alussa kun syötiin kahden tunnin välein ja mulla on vaikeuksia nukahtaa, vaikka olen väsynyt, uudestaan. Joten kultamussukka nukkuu alkuyön omassa sängyssä ja lopun yöstä äitin ja isin kainalossa.

mäkin oon aatellu nukkua vauvani kanssa yöt, päiväunet pinniksessä. pitää vaan hommata tarpeeks iso sänky että kaikille on tilaa. hyvä juttu ettei itsellä tarvi kokonaan peiton alta poistua syötön ajaksi, ei siis viluta öisin.

niin nukkuu meinkin tyttö miun vieressä :) ja toisin en tekis...lyhyen aikaa on niin pieni et nukkuu, miksi siis nukuttaisin yksin jos ei halua. Siirtyy toivonmukaa sitten jos tulee sisaruksia joskus :saint:

Perhepedin vastustajien mielestä olen sellainen kamalin vaihtoehto;

Tyttäreni on nukkunut vauvasta saakka meidän vieressämme ja on nyt 4 vuotta. Nukkuu siis edelleen äidin ja isän vieressä. Itse en ole kokenut tuota ongelmalliseksi, (onneksi sängyllä on leveyttä 180 cm joka riittää hvyin kolmelle) mutta kaikki muut taivastelevat tuota.

Mun mielestä on ihanaa kun pikkuneiti tuhisee siinä vieressä ja käpertyy kainaloon.

Yhteistyössä