Alkuperäinen kirjoittaja Näinköhän:Enpä ihmettelisi, vaikka äiti olisi tappanut, ja yrittää peitellä kissalla. No, ruumiinavauksessahan se selviää.
Tuli ihan sama mieleen, oon varmaan kattonu liikaa C.S.I.tä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Näinköhän:Enpä ihmettelisi, vaikka äiti olisi tappanut, ja yrittää peitellä kissalla. No, ruumiinavauksessahan se selviää.
meillä naapurit jo kyselee jos ei kissoja näy koska asutaan maalla ja kuivaajia ja latoja kaikilla, tykkäävät kun hakevat rotat ja hiiret pois. Mutta pidän itsestään selvänä että vien aina kissaverkon lahjaksiAlkuperäinen kirjoittaja :(:Alkuperäinen kirjoittaja v:tämän takia olen ostanut joka naapuriin kissaverkon vauvalahjaksi aina kun on syntynyt vauva heille koska itselläni on kissoja jotka kulkevat ulkona.
Hyvä. Vastuulisempaa olisi, että kissasi olisivat vapaana vain kotipihallasi, mutta tämä on toiseksi paras ratkaisu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja toiset antaa vauvan nukkua kaiket yöt vanhempien vieressä. Se käsivarsi voi tehdä saman katalan tempun.
Mutta aivan kamala juttu!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä naapurit jo kyselee jos ei kissoja näy koska asutaan maalla ja kuivaajia ja latoja kaikilla, tykkäävät kun hakevat rotat ja hiiret pois. Mutta pidän itsestään selvänä että vien aina kissaverkon lahjaksiAlkuperäinen kirjoittaja :(:Alkuperäinen kirjoittaja v:tämän takia olen ostanut joka naapuriin kissaverkon vauvalahjaksi aina kun on syntynyt vauva heille koska itselläni on kissoja jotka kulkevat ulkona.
Hyvä. Vastuulisempaa olisi, että kissasi olisivat vapaana vain kotipihallasi, mutta tämä on toiseksi paras ratkaisu.Täällä jo tietävät että meiltä viedään niin eivät itse osta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Näinköhän:Enpä ihmettelisi, vaikka äiti olisi tappanut, ja yrittää peitellä kissalla. No, ruumiinavauksessahan se selviää.
No, jos sulla kuolisi lapsi jotenkin "erikoisemmin" niin susta olisi varmaan kiva, kun täällä palstoilla sua epäiltäs heti murhaajaksi. Vois vähän miettiä tartteeko kaikki omia sairaita ajatuksia kierjoittaa.