Vauva tukehtui kuoliaaksi Ruotsissa - kissa makasi kasvoilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vauva tukehtui kuoliaaksi - kissa makasi kasvoilla
Tiistai 10.11.2009 klo 09.07

Kissan epäillään tukehduttaneen kuoliaaksi vaunuissa nukkuneen kolmen kuukauden ikäisen vauvan Ruotsissa.

Vanhemmat olivat laittaneet vauvan vaunuihin ja vieneet nukkumaan ulos. Kun vanhemmat menivät katsomaan lastaan, he näkivät kissan makaavan vauvan kasvojen päällä.

Vauva vietiin sairaalaan, jossa pienokaisen todettiin kuolleen. Aftonbladetin mukaan vauvan kuolinsyy ei ole vielä selvillä. Kätkytkuoleman mahdollisuuskaan ei ole poissuljettu.

Poliisi ei kuitenkaan epäile vauvan kuolemaan liittyvän rikosta.

IL

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Tuon takia kannattaa käyttää niitä suojaverkkoja.

Niinpä! Ja muutenkin! Vaikkei kissoja pelkäisikään. Ihan kauheaa vanhemmille. Itse en edes nukuttanut lapsiani koskaan ulkona, eipä tarttenu pelätä et sinne vaunuihin joku menis.

Ilman suojaverkkoa vaunuihin pääsee helposti myös oravat, hiiret, rotat, linnut yms. eläimet. Välillähän on uutisoitu, kun hiiret/rotat ovat purreet vaunuissa nukkuvia vauvoja.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
tämän takia olen ostanut joka naapuriin kissaverkon vauvalahjaksi aina kun on syntynyt vauva heille koska itselläni on kissoja jotka kulkevat ulkona.

Hyvä. Vastuulisempaa olisi, että kissasi olisivat vapaana vain kotipihallasi, mutta tämä on toiseksi paras ratkaisu.

Alkuperäinen kirjoittaja ujkmn:
Kissat on välittömästi kiellettävä elämälle vaarallisina :attn:

Jokainen kissa on Suomessa tapettava :attn:

Jos ne olisivat sammakoiden näköisiä, niin niiden äärimmäistä individualistisuutta ja huvittelutapoja (pikkunisäkkäiden ja -lintujen tappamista) ei suvaittaisi hetkeäkään. Kissojen luontainen tyylikkyys ja charmikkuus antaa niille paljon anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja ujkmn:
Kissat on välittömästi kiellettävä elämälle vaarallisina :attn:

Jokainen kissa on Suomessa tapettava :attn:

Jos ne olisivat sammakoiden näköisiä, niin niiden äärimmäistä individualistisuutta ja huvittelutapoja (pikkunisäkkäiden ja -lintujen tappamista) ei suvaittaisi hetkeäkään. Kissojen luontainen tyylikkyys ja charmikkuus antaa niille paljon anteeksi.

Tunteet sivuun ja kissoille lähtö toiseen hiippakuntaan :attn:

No, minä olen välillä palstoilla kirjoittanut aiheesta, että kannattaa hankkia kunnon metallinen jyrsijäsuoja, kun vauvaa nukutetaan ulkona ja aina on suurin osa vastaajista suunnilleen haukkunut hysteeriseks ja väittänyt ettei kissa mene vauvan pään päälle.

Ikävää.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Älkää nyt kissan tappajat unohtako kätkytkuoleman mahdollisuutta. Kuolinsyy kyllä selviää: kissankarvat keuhkoissa vai kätkyt.

Vanhempien vastuullahan se vauva ulkona on. Vaunuihin pitää laittaa kunnon suoja, jos kerta ulkona nukuttaa.

Vai meinaako nuo kissantappajahirviöt tappaa myös kaikki rotat ja oravatkin.

Yhteistyössä