Vauva todennäköisesti menehtyy :(

• Viestiketjun aloittaja Pian enkelin äiti?
  • Ensimmäinen viesti
Pian enkelin äiti?
Vajaa viikon ikäinen pikkukeskonen,painoa alle 900 g.
Laaja aivoverenvuoto todettu eilen ja tänään laajentunut entisestään. Tänään sanut lisähappea entisestään.Syntyi kiireellisellä sektiolla (syke huononi, ,syytä ei ole vielä löytynyt)
Vauvan kromosomitulokset tulevat tällä viikolla, mutta voi menehtyä ennen sitä.

Miten tämän kestää? Kokemuksia? Toivoa?

Tuntuu kauhealta että olen jo noin kauan saanut rakastua tähän ihmiseen ja ristiäisten sijasta tuleekin hautajaiset.

"mie"
Kahden pikkukeskosen äitinä toivon että ihme tapahtuu. Meillä ei kummallakaan lapsella ollut mitään kovin kriittistä mutta olen kummankin kanssa viettänyt 1, 5 kuukautta sairaalassa ja nähnyt vieressä niitä ihmeitä. Toivotaan että pieni jaksaa taistella.

"pikkuenkeli"
Tässä tilanteessa mulla ei ole sulle lohdun sanoja ei sellaisia joka auttaisi valtavaan menettämisen pelkoon. Tätä hetkeä ei auta yhtään se että aika helpottaa jos huonosti käy, mutta silti mikään ei ole koskaan ennallaan. Mä sain aikanaan tietää rv 30 että vauva on vakavasti sairas, vauva syntyi rv 39 ja eli 15 tuntia. Häntä autettiin kaikin mahdollisin keinoin, muistan kuinka itsekin toivoin ja rukoilin että se ihme tapahtuisi meille, että lääkät olisivat erehtyneet, että he kuvittelivat tilanteen pahemmaksi kuin se oli... Se oli aikanaan todella tuskallista aikaa, mutta jotenkin selvisin ja vieläpä jopa suhteellisen tervejärkisenä. Toivon että teille tapahtuisi tuo ihana ihme ja lapsenne selviytyisi. Pelko lapsen menettämisestä on ihan helvettiä, varsinkin kun eletään sitä hetkeä kun toisen elämä on ihan hilkulla sammua. *halaus*

"enkeli"
Täältäkin lähetetään enkeileitä pienelle matkan suojaksi! <3 Voimaa teille vanhemmille ja perheelle vaatia hoitoa ja katsoa vierellä pienen taistelua. Ihmeitä tapahtuu, toivotaan että teillekkin sellainen suodaan. Tärkeää kuitenkin olisi että syy syntymään / vauvan huonoon oloon löytyy kävi miten tahansa. Helpottaa sinua äitinä saada vastauksia.

[QUOTE="mie";30344940]Kahden pikkukeskosen äitinä toivon että ihme tapahtuu. Meillä ei kummallakaan lapsella ollut mitään kovin kriittistä mutta olen kummankin kanssa viettänyt 1, 5 kuukautta sairaalassa ja nähnyt vieressä niitä ihmeitä. Toivotaan että pieni jaksaa taistella.[/QUOTE]

:heart::'(

Yhteistyössä