vauva tärisee

Heips :wave:
Vähän hassu kysymys, mut täriseekö teidän muiden vauvat? Mulla tätä on ollut aiemminkin, mut nyt parina päivänä enemmän ja aloin miettiä mistä se johtuu. Tärinä kestää sekunnin tai kaks ja loppuu sitten kuin seinään! Eihän vauvalla ole vaan jotain "kohtauksia" tai muuten joku hätänä? Viikkoja tällähetkellä 38+1. Jos joku tietäisi asiasta jotain niin ottaisin vastauksia mielelläni vastaan.
 
En tiedä mistä on kyse, mut olen epäillyt itse ihan samaa. Ihan sellane tärinä vähän aikaa päällä, kun tosissaan joku kohtaus olis? Mut enpä usko, että mitään sellasta kuitenkaan on :heart: Toivottavasti ainakaan. Mulla nyt rv 29+6 =)
 
Meidän Nirppumme "vatkaa" kanssa aika ajoin siihen malliin, että olen epäillyt tuolla massussa asuvan joku pieni koiranpentu, joka rapsuttaa korvantaustaansa :LOL: Kiva kuulla, että muiden vauvelitkin saavat näitä "kohtauksiaan".

 
Meidänkin vauvelilla on ollut tärinöitä, mutta näin loppuraskautta kohden (nyt 36+1) tärinät ovat loppuneet. Onhan meillä aikuisillakin välillä syystä tai toisesta puistatuksia, jotka laittavat kropan tärisemään, joten eiköhän ne masuasukitkin vain harjoittele tuota refleksiä. :)
 

Yhteistyössä