Vauva syntyy 32.raskausviikolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysymyksiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysymyksiä

Vieras
Kelleen käynyt niin ?

- Miksi syntyi ?
- Yritettiinkö estellä ? Millä keinoin ? Kuinka pitkään ?
- Miten synnytys alkoi ?
- Paljonko vauva painoi ?
- Minkälaisia ongelmia oli ?
- Kauan sairaalassa äiti ? Vauva ?
- Minkä kokoisena vauva pääsi kotiin ?
- Oliko mitään ongelmia ?

Kesän alussa oli paljonkin juttua suunnistaja Jani Lakasen vauvasta. Muistaakseni syntyi noilla viikoilla ja veikkaisin, että kuukkelilla löytyy edelleen juttuja asiasta...

Mieheni veljen muksu synty 32+6. Paino 2140g ja oli jotain hiukan reilu 40cm. vajaa kolme viikko oli sairaalassa, lähinnä opetteli syömään. Mitään hengitysapua jne ei tervinnu. Äiti oli sairaalassa 5 päivää.

Synnytys alkoi supistuksilla, eikä sitä mitenkään estelty kun oli jo reippaassa vauhdissa kun sairaalaan meni. Syytä miksi vauva syntyi aikaseen, ei tiedetä, äiti tosin tupakoi raskausaikana.

Ongelmia ei ole ollut, ihan hyvin kehittynyt 2 vuotias nyt. Usein on flunssassa ja korvatulehdus lähes aina jälkitautina, mutta liekö sit keskosuudesta vai ihan jostain muusta johtuvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mieheni veljen muksu synty 32+6. Paino 2140g ja oli jotain hiukan reilu 40cm. vajaa kolme viikko oli sairaalassa, lähinnä opetteli syömään. Mitään hengitysapua jne ei tervinnu. Äiti oli sairaalassa 5 päivää.

Synnytys alkoi supistuksilla, eikä sitä mitenkään estelty kun oli jo reippaassa vauhdissa kun sairaalaan meni. Syytä miksi vauva syntyi aikaseen, ei tiedetä, äiti tosin tupakoi raskausaikana.

Ongelmia ei ole ollut, ihan hyvin kehittynyt 2 vuotias nyt. Usein on flunssassa ja korvatulehdus lähes aina jälkitautina, mutta liekö sit keskosuudesta vai ihan jostain muusta johtuvaa.

Oi, ihan hyvän kokonen vauva tuli kuitenkin :)

Minulla tyttö synty 33 raskausviikolla. Syy oli et minulla on munuaisvika ja alko olee jo vaaraksi itselle ja vauvalle siksi käynnistettiin. Tyttö paino 2040 ja pituutta oli 44 sairaalassa oli 3vk. Joutu heti kaappiin keltasuuden takii. Minä itse pääsin noin viikossa pois. Tyttö kasvo ja oppi syömään. Tänään neiti on 6v eskarilainen. sairastellut täytyy myöntää paljon, mutta muuten ihan tavallinen pikku tyttö.

Yhteistyössä