Vauva söi koiran paskaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nikitön vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nikitön vakkari

Vieras
Eli meidän vauva (10kk) konttasi pesuhuoneeseen ja sinne olikin meidän koira tehny jossain vaiheessa päivää paskat! No menin siis heti vauvan perässä, siis tyyliin puol minuuttia jäljessä ja mitä näinkään; vauvan käsissä, naamassa ja suussa oli sitä paskaa!
No, pesin vauvan saippualla ja pesin suun monen monta kertaa, vedellä ja hammastahnalla. Annoin maitohappobakteerit ja gefilukset. Toivotaan et mitään ei nyt tule =/

Niin, koirasta sen verran et se ei koskaan pasko sisälle, ainoastaan tosi tosi harvoin jos on maha sekaisin eikä ole ulos päästäjää. Nyt ei ole ripulia eikä koira ole ollut tänään ollenkaan yksin. Ja ulos ei pyytänyt, joten täysin ennakoimaton tilanne.

Että semmosta, pitää huomenna kysyä neuvolasta et pitääkö jotain tehdä asiansuhteen, äitini, sh, tosin sanoi et ei siinä mitään nyt oo tehtävissä, ja tuskin mitään tulee kun ei varmasti kyllä niellyt sitä paskaa.

Huh huh, semmoinen päivä juu =(

yhhyh... anteeksi kun naurattaa :D
meidän pojan löysin yks päivä omasta vaipastaan maistelevan,olin unohtanut vessan lattialle...
toki nuo koiran bakteerit eri,mutta jospa ei mitään tulisi.

Alkuperäinen kirjoittaja pierureikä:
meidän koira söi vauvan paskaa vaipasta, sille ei tullut mitään ainakaan*voimahali*

Niin, no tuosta en niin kauhuissani olisikaan, jos koira paskaa popsisi, mut siis täällä se popsija oli vauva! =(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
yhhyh... anteeksi kun naurattaa :D
meidän pojan löysin yks päivä omasta vaipastaan maistelevan,olin unohtanut vessan lattialle...
toki nuo koiran bakteerit eri,mutta jospa ei mitään tulisi.

No minuakin jo nyt vähän naurattaa, mut siis oikeesti kauheeta.
Huh huh.

Meidän 9kuinen söi kissanpaskaa. Ihan tuoreeltaan. Järkytyin taas omaa tyhmyyttäni kun olin antanut tilanteen tapahtua (Kissa meni eteiseen kakkaamaan, kun lapsi sattui olemaan siellä, joten melko hankala olisi ollut estää, muulla tavalla kuin kokoaikaisella vahtimisella), mutta nyt sitä jo hieman naureskelee, että ei se vauvakaan oikein nauttinut makuelämyksestään, kun kitisemään alkoi ja kissanpaskaa valui suupielistä, kun menin kitinää katsomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän 9kuinen söi kissanpaskaa. Ihan tuoreeltaan. Järkytyin taas omaa tyhmyyttäni kun olin antanut tilanteen tapahtua (Kissa meni eteiseen kakkaamaan, kun lapsi sattui olemaan siellä, joten melko hankala olisi ollut estää, muulla tavalla kuin kokoaikaisella vahtimisella), mutta nyt sitä jo hieman naureskelee, että ei se vauvakaan oikein nauttinut makuelämyksestään, kun kitisemään alkoi ja kissanpaskaa valui suupielistä, kun menin kitinää katsomaan.

Hih, onneksi en ole ainut "hulttiovanhempi"...
Joo, ei niitä vaan voi vahtia koko aikaa.
Ei kun vaan vauvakirjaan sinne "ruokailu" kohtaan et " koiran paskaa maistoit ekan kerran 10 kk vanhana...." harmi etten kerenny kuvaa ottaa siinä hötäkässä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Voipi nousta kuume.. Kannattaa seurata ettei tuu mitään oireita.

Joo, se on tarkoitus. Huomenna vielä kysyn neuvolan tätiltä et tarviiko mitään tehdä. Mut olen kyllä lähes sata varma et ei nielly sitä.

Yhteistyössä