Vauva mukaan hammaslääkäriin?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
vauva kuukauden ja minulla olisi (vihdoin ja viimein) aika hammaslääkärille. Isän piti olla vauvan kanssa mutta työkuvio muuttui ja pitäisi ottaa vauva mukaan. Onko kukaan käynyt vauvan kanssa hammaslääkärillä, vai siirränkö suosiolla aikaa... (taas mahd. monella kuukaudella)
 
Mulla on ollut sellanen vilkas 1-vuotias mukana kun multa poistettiin pari luomea ihan leikkaamalla.. (ei polttamalla). Lapsi hääräsi huoneessa ja minua leikattiin. Siskoni on ottanut myös kampaajalle 2 lastaan mukaan - sinne en uskaltaisi kun kestää niin kauan!
 
---
Ihan hyvin voit ottaa,vauva on kaukalossa tai vaunuissa sen aikaa,tod.näk.nukkuu. Ei siellä hammaslääkärissä niin kauaa mee. Mulla oli aikoinaan vauva melkein joka paikas mukana,kun ei ollu muutakaan vaihtoehtoo.
 
Mulla irtos kamala pala hampaasta ja menin pienellä varoitusajalla särkypäivystysajalle vauva (n. 1kk) mukana. Hammaslääkäri ei tykännyt kun vauva oli mukana, ensin nukkui mutta herättyään itki kaukalossa. Aikaa olis ollut tehdä kunnon paikka mutta hammaslääkäri sanoi ettei hänen hermot kestä kuunnella lapsen itkua ja lättäs vaan jonkun pikapaikan, ja antoi uuden ajan muutaman kk päähän.

En kyllä itsekään tykkäis että pitäis kuunnella lapsen itkua samalla kun keskittyy työhönsä.

Että jos sulla ei ihan akuutti vaiva ole niin siirtäisin aikaa.
 

Yhteistyössä