V
vierailija
Vieras
Luulen kyllä, että jos siellä olisi yksi keksustelu matuista, se saisi olla, nyt niitä suolletaan jatkuvalla syötöllö, kun poistetaan. Onhan täälläkin niitä, mutta ei ne häiritse kun niitä on muutama.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Luulen kyllä, että jos siellä olisi yksi keksustelu matuista, se saisi olla, nyt niitä suolletaan jatkuvalla syötöllö, kun poistetaan. Onhan täälläkin niitä, mutta ei ne häiritse kun niitä on muutama.
En ole se jolla vastasit....
Mut hei perheasioissa voi jutella jostain muustakin kuin mamuista, mä olen ainakin lopen kyllästynyt niinhin samaa toistaviin jankutusketjuhin. Mieluummin lueskelen näiltä palstoilta perhearkeen, lapsiin ym liittyviä juttuja kuin tuota pakolaissontaa jota tuputetaan joka tuutista - olen kyllä valveutunut sen ongelmista mutta en helvata jaksa tuota jauhantaa joka ei johda yhtikäs mihinkään
Vauva haluaa olla nimensä mukainen. Nyt siellä on jo pari vuotta ollut elämäm koululaisten punaniskojen invaasioyritys meneillään. Pihtiputaan äijäkerholaiset kirjoittaa rasistista sontaa, islam-vihamielisyyttä, naisvihaa, sovinismia, työttömien kyykytystä, seksismiä ja sitä miten Pihtiputaan Essolta ei saa enää edes kunnon kahvia. Nuo ei oikein kuulu Vauvalle. Kirjoita yösyöttämisestä, vanhempainvapaasta, kotisiivouksesta tai vaikka kurahaalareista, niin viestiäsi ei poisteta.
Kovin tuntuu olla vaikeaa ymmärtää.
Älkää sitten pilatko tätä palstaa kirjoittamalla epäasiallisesti. Mielipiteensä pitää pystyä esittämään möykkäämättä
Mitä möykkäämistä tai rasistista on siinä, jos kertoo nähneensä Robinin kadulla?Älkää sitten pilatko tätä palstaa kirjoittamalla epäasiallisesti. Mielipiteensä pitää pystyä esittämään möykkäämättä
Mitä möykkäämistä tai rasistista on siinä, jos kertoo nähneensä Robinin kadulla?Älkää sitten pilatko tätä palstaa kirjoittamalla epäasiallisesti. Mielipiteensä pitää pystyä esittämään möykkäämättä
Nyt on tainnut Vauvan moderointi mennä liian pitkälle, kun vaikuttaa sen moderaattori siirtyneen tänne antamaan palautettaKoko Vauva/Aihe Vapaa on pahimmillaan mitä vastenmielisin palsta. Minkäänlaista aloitusta ei voi tehdä, etteikö saisi tonkkakaupalla pskaa niskaansa. Siellä sumeilematta haukutaan kaikki oli julkkis kyseessä tai tavis, puhumattakaan siitä jos olet vaikkapa työtön kahden lapsen yh, jonka perheeseen kuuluu koira
En yhtään ihmettele, että yöaikaan palsta on suljettu koska aamuisin oli luettavissa sivukaupalla prsereikäjuttuja (on näköjään tunkenut tännekin), en myöskään ihmettele noin yleisesti koventunutta moderointilinjaa. Aihetta on hillitä sitä provojen ja kettuilujen määrää ja saada palstan käyttäjät kahteen kertaan miettimään sanomisiaan.
Onko se sinun mielestäsi mielipide?Mitä möykkäämistä tai rasistista on siinä, jos kertoo nähneensä Robinin kadulla?![]()
Ilmeisesti, jos sinun logiikallasi vain epäasialliset mielipiteet poistetaan.Onko se sinun mielestäsi mielipide?
Sinun logiikkasi tässä pettää. Epäasiallisuudet ovat saaneet vauvan moderoinnin lisääntymään. Sama seuraa täällä jos jatketaan samaa mallia täällä. En tiedä eikä kiinnosta miksi Robinista aloitus poistettiin. Ehkä olet merkitty henkilöIlmeisesti, jos sinun logiikallasi vain epäasialliset mielipiteet poistetaan.