vauva laskeutunut raskauden puolivälissä,mahollisuudet pysyä sisällä täysaikaiseksi?kokemuksia?

siinähän se kysymys olikin....... vkolla 22 oli ihan alhaalla jo,kipeitä supistuksia harvakseltaan.........pysyny samassa asennossa nyt 2vkoa,tosin sen verran kääntyilly että potkii joskus vsempaan,joskus oikeaan kylkeen..... ;)

mietityttää vaan tartteeko ajatellakkaa että ennen aikojaan syntyy.......

lääkäri ei vielä oo tarkistanu kohdunsuun tilannetta.
 
Mulla ei ollut tietääkseni noin aikasin vielä laskeutunut mutta viikolla 28 oli jo ihan alhaalla eli on varmaan ollut jo aikaisemminkin. Tuosta ei ole sitten enää asentoaan muuttanut ja viikkoja nyt 36+4 ja vieläkin kohdun suu kiinni eikä minkäänlaisia syntymisen merkkejä lähiaikoina. Ärsyttävintä tuossa ainakin mulla oli se että ku vauva paino koko ajan tonne alas niin kävely on ollut yhtä tuskaa yli kolme kuukautta.. Mut ei siitä muuta "haittaa" ole ollut. Eli tietääkseni tuo laskeutuminen ei sano yhtään mitään sen syntymän suhteen..
 
ehi
Hei!
Ole huoleti, minulla poika päätti laskeutua viikolla 24-26 ja kipeitä supistuksia oli jo viikosta 20-22 lähtien. Vauva syntyi vasta lasketun ajan tuntumassa, mutta pitkään kestäneet supistukset johtivat siihen että synnytys oli syöksysynnytys ja kokonaiskestoksi tuli 50 min. Mutta kaikki meni hyvin, vauva oli ok.
Tosin yksilöllisiähän nämä jutut on, mutta mulla näin.
Ikäväähän se on pelätä pitkään ja odotusajasta tulee viime metreillä jo ihan piinaavaa kun on joutunut pitkään pelkäämään ettei syntyisi liian aikasin ja sitten kun saisi jo tulla niin ei mitään tapahdukaan! Voimia sinne!
 
Mulla lähes sama tilanne kuin aloittajalla. Rv 24 jäin saikulle suppareiden takia. Vauva oli jo alhaalla ja rt:ssa. Vauva syntyi vauhdikkaasti ja todella yllätyksenä rv 35. Tosiaan yksilöllistä on ,mutta näin päin kannattaa myös huomioida.
 

Yhteistyössä